botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 [b]Notícies de la Gimcama[/b]

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
marius
Reserva
Reserva
marius


Nombre de missatges : 196
Age : 68
Registration date : 13/06/2007

[b]Notícies de la Gimcama[/b] Empty
MissatgeAssumpte: [b]Notícies de la Gimcama[/b]   [b]Notícies de la Gimcama[/b] Icon_minitimeDt Des 09, 2008 11:15 pm

Bona nit a tots

Malgrat els incidents amb la web i altres minúcies, continuem treballant en la Gimcama.

Ja estan definides les línies mestres. Només falta acabar de polir algun detallet, però el resultat final no s'allunyarà gaire de:

Recorregut total 495 km. Pot variar una miqueta quan estigui tot acabat de medir, però segur que no es reduirà dràsticament. Barreja de tot tipus de carreteres i camins. Els trams de terra son tots practicables amb turismes normals. No trencareu res.

Lloc de concentració Coll de Revell, 7 del matí. Hem de començar d'horeta perqué es fa fosc molt aviat. Parades previstes per esmorzar i dinar de germanor.

Us podem assegurar que el restaurant del sopar val la pena. Disfrutareu.

Vingueu ben preparats pel fred. En farà molt i molt.

Ja esteu empollant història de l'automobilisme ??? Aquest any puntuen molt fort les preguntes dels tests. Més que la regularitat, que també.

Vinga, animeu-vos !!!
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

[b]Notícies de la Gimcama[/b] Empty
MissatgeAssumpte: Re: [b]Notícies de la Gimcama[/b]   [b]Notícies de la Gimcama[/b] Icon_minitimeDc Des 10, 2008 2:20 am

Em puc endur les enciclopedies? i hi ha comodin de la llamada? per trucar a un colega, clar!jejejee

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

[b]Notícies de la Gimcama[/b] Empty
MissatgeAssumpte: Re: [b]Notícies de la Gimcama[/b]   [b]Notícies de la Gimcama[/b] Icon_minitimeDc Des 10, 2008 9:59 am

El dinar i esmorzar esta inclos al preu????
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

[b]Notícies de la Gimcama[/b] Empty
MissatgeAssumpte: Re: [b]Notícies de la Gimcama[/b]   [b]Notícies de la Gimcama[/b] Icon_minitimeDc Des 10, 2008 2:33 pm

Perdó...veig que al reglament queda molt clar......

Aqui el teniu...




http://ultrashare.net/hosting/fl/bad6aff711/Reglament_202008_1_
Tornar a dalt Ir abajo
marius
Reserva
Reserva
marius


Nombre de missatges : 196
Age : 68
Registration date : 13/06/2007

[b]Notícies de la Gimcama[/b] Empty
MissatgeAssumpte: Re: [b]Notícies de la Gimcama[/b]   [b]Notícies de la Gimcama[/b] Icon_minitimeDc Des 10, 2008 10:16 pm

Esparver escrigué:
Em puc endur les enciclopedies? i hi ha comodin de la llamada? per trucar a un colega, clar!jejejee

Salut

Sam

Home, a més a més del pes, no sé si et resultarà gaire útil una enciclopèdia......
Ara, que una col·lecció completa de revistes "Fórmula" potser.......
El comodí de la trucada....... nosé, nosé.

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

[b]Notícies de la Gimcama[/b] Empty
MissatgeAssumpte: Re: [b]Notícies de la Gimcama[/b]   [b]Notícies de la Gimcama[/b] Icon_minitimeDj Des 11, 2008 12:12 am

Perque la colecció sencera de Echappements desde el 64 al 71, em val per algo?ho dic per demanar-la a un conegut.........

Ja em veig estudiant durant aquests dies com no ho he fet mai al cole...........jajajajaja

Molt bó el reglament!

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

[b]Notícies de la Gimcama[/b] Empty
MissatgeAssumpte: Re: [b]Notícies de la Gimcama[/b]   [b]Notícies de la Gimcama[/b] Icon_minitimeDj Des 11, 2008 1:45 am

Mmmmmmmm ....
jo espero que si els 2 cotxes ens ho permeten i anem separats en Sam i jo -m'he buscat un copi més jove, alt i ben plantat jejeje per anar amb l'Aubobianchi-, doncs em xivi alguna resposta. Jo de tot el que sé de cotxes, és que porten rodes (quantes ?), són rodones, un volant i frens.
Com em toqui fer de McGiver ho tenim clar !!!
Viam si estic de sort i hi ha alguna pregunta de filologia jeje. Per cert, per contribuir a la causa i utilitzar bé la nostra llengua ... és gimcaNa Smile
Apa siau !
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
marius
Reserva
Reserva
marius


Nombre de missatges : 196
Age : 68
Registration date : 13/06/2007

[b]Notícies de la Gimcama[/b] Empty
MissatgeAssumpte: Re: [b]Notícies de la Gimcama[/b]   [b]Notícies de la Gimcama[/b] Icon_minitimeDj Des 11, 2008 2:39 am

Esparver escrigué:
Perque la colecció sencera de Echappements desde el 64 al 71, em val per algo?ho dic per demanar-la a un conegut.........


Home, per l'època els Echapes ja van bé, però em temo que només parlen de proves franceses. Els "Fórmula" t'anirien millor, que hem d'escombrar una mica cap a casa.

Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

[b]Notícies de la Gimcama[/b] Empty
MissatgeAssumpte: Re: [b]Notícies de la Gimcama[/b]   [b]Notícies de la Gimcama[/b] Icon_minitimeDl Des 15, 2008 6:46 pm

Va que aixó ja ho tenim!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





[b]Notícies de la Gimcama[/b] Empty
MissatgeAssumpte: Re: [b]Notícies de la Gimcama[/b]   [b]Notícies de la Gimcama[/b] Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
[b]Notícies de la Gimcama[/b]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Nova seccio de noticies del motor a la plana web

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: Gimcanes Botadevi-
Canviar a: