botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ?

Ir abajo 
+6
fina
espace
Esparver
Face_of_the_Moon
llorsai
meli
10 participantes
AutorMissatge
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Empty
MissatgeAssumpte: CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ?   CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Icon_minitimeDt Des 16, 2008 9:24 am

a veure aquesta cronica on es ?
ja se que vareu se molts als foristas que i vareu anar o sigui a participar
ó a currar ¡¡¡¡¡
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ?   CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Icon_minitimeDt Des 16, 2008 9:43 am

La meva cronica es molt rapida........


Tot bé.

No hi habia neu enlloc!!!!

Hi havien xais a Osor!!!(encara que no s'ho cregui la gent)



Resum......ens ho vam passar molt bé.


.
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ?   CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Icon_minitimeDt Des 16, 2008 11:25 am

meli escrigué:
a veure aquesta cronica on es ?
ja se que vareu se molts als foristas que i vareu anar o sigui a participar
ó a currar ¡¡¡¡¡


Jo, Dolors, com a currante oficial del Ral·li d'Hivern, i amb la mà sobre la llibreta de la caixa d'estalvis, prometo que tot el que ingresso aquí dins no és diner robat! Smile jejeje Aquí va la meva crònica.


Bon dia forerus!
Aquesta edició l’hem viscuda des de diferents punts de vista. El divendres, en Sam va estar amb el grup que sirve pá tó! Tant aviat feien verificacions –on la magnífica família igualadina dominava per la seva gran experiència-, com feien fotocòpies, com omplien les bosses dels participants.

El dissabte, ben d’hora, vam arribar a Salt on sota un fred intens, vam estar esperant els senyors participants a l’entrada del parc tancat. Allà, amb els De la Penya Brother’s, en Julio i la Maipi, en Minus (o Ninus) i el màrtir Sergi, en Sam i jo i els “franxutis jubilats bonatxons i rics dins la seva autocaravana nova” ... tots plegats els vam fer una ITV de rodes amb totes les lletres, els col·locàvem els transponders (o com es digui!) i els donàvem un parell d’adhesius a canvi de 50€ !!!! Total, un atracament a mano armada! Jejejeje

De la llista en faltava encara algun per passar i veient que l’únic que hi era i no havia passat era el prestigiós Fiorito, vam agafar la ITV mòbil i li vam passar in situ. Si és que som els millors! Ara sí! Cadascun dels equips vam marxar cap al nostre proper destí. Nosaltres, amb el Cèlica cap a Corsavy falta gent! Ens va acompanyar un tros l’amic Space, amb els crios, i suposo que al tram de Le Tech deuríeu disfrutar, oi ? Ja ens explicaràs ! Aquest tros de França és genial.

Després d’estar més de tres hores “amagats” en un revolt amb pujada amb un cedeixi el pas inclòs (seria perfecte per suspendre en un examen de conduir: o baixes enrere o es cala el cotxe! Jejeje), i després de perdre ja uns quants participants, vam anar tornant cap a les espanyes, passant per Coustages. A l’alçada de Tapís, vam fer de cotxe escombra d’un pobre 127 a qui li fallava .... la carburació, era, Sam? Total, que els pobres van passar de llarg el següent tram de Tapís-La Vajol-Darnius.

Nosaltres ens vam parar a Darnius on hi havia reagrupament. Darnius, una bonica vila amb poc menys de 100 habitants excepte la tarda-nit de cada edició del Ral·li d’Hivern que augmenta fins a ... pilot i copilot per uns cent cotxes i motos, més l’organització i algun espontani ... posem uns 350 ! jajajaja Aquell dia, el senyor del bar, fa l’agost! A més, jugava el Barça i ja tenien la pantalla apunt. I un caldo meravellós que tenien preparat pels participants –ho sento senyor cotxe doble zero que et quedessis sense jeje-.

Aquí vam tenir l’anècdota del dia: un “piju” nerviós de mena i amb un porxata demanant al senyor del bar:

- “perdona, on estem?” (això es llegeix amb accent obert barceloní eh)

- “A Darnius!”

- “Ah, vale. I això on està? Catalunya encara ?”

El pobre tiu aquest, després de tantes voltes, ja no sabia ni on era!!! Smile

Després ja vam baixar cap al tram de la mare de déu del mont de les empentes on Jesús va perdre l’espardenya i el cinturó de la túnica. Allà, sí. Ens vam col·locar en una desviació malparida en la que de cada 10 cotxes, dos se la passarien i tirarien amunt, a posar un ciri a la verge aquesta. Aquí vam tenir-hi uns espectadors molt graciosos, dels que t’inflen les boles encara que no en tinguis. Desagradables. Dels que ho saben tot. Ens van fer moure el cotxe i tot per posar-hi el putu tot terreny matrícula .... la tinc anotada eh ! jejeje. Total que als primers quaranta i picu de cotxes, aquest meravellós públic els va ajudar, ens esguerrava la gràcia del tramet: equivocar-se en aquesta desviació!!!! Cotxe que es passava de frenada, cotxe que ells avisaven i els guiaven cap avall. Malditos roedores! Venim aquí a perdre el temps?! Colta! Que portem des de les 7 del matí voltant per Catalunya i França eh rei ! Venim a disfrutar, a putejar al personal amb indicacions de l’Àlex perquè el ral·li tingui anècdotes per explicar després. No esperem públic com tu ! Sort de la mare de deu aquesta que va fer-los entrar en raó a tots plegats, perquè jo ja veia en Sam i el tiu aquest arribar a les mans. Una anècdota més!

Després de l’escombra i el cotxe nerviós (el que recull els tics) cap a dormir al Sidorme bé Smile

L’endemà al matí, i després d’esmorzar, sota una fineta pluja ens va tocar acompanyar al Ninus i al Sant Sergi. Dic Sant, perquè després de veure com condueix el Ninus i com anava el collons de furgoneta aquella dels vols en parapent .... en Sergi és un Sant! No deia res pobret ! Després de repassar tos els transponders i de que sortís l’últim participant vam anar a recollir els tics que amablement havien col·locat en Joan Carles i la Fina. En Sergi, doncs, agafat al “agafa iaies”, amb el detector de tics a la falta, i a l’altra mà el roadbook jajajajajaja Uf! Aquelles rodes patinaven sense res! Sort que només era aigua el que hi havia al terra! No em vull imaginar fer-lo així, amb aquest “locu de la pradera” l’any passat, amb neu i gel!!!! Feia temps que no deia el Pare Nostre tants cops seguits ...

Doncs bé, un cop dinats agermanats i riure una estona amb els companys de fatigues, cap al sofà falta gent! Ja en tenim un altre!

Fins aviat !
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ?   CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Icon_minitimeDt Des 16, 2008 3:19 pm

quan dic neu vull dir 1 pam per 1 pam cuadrat
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ?   CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Icon_minitimeDt Des 16, 2008 4:07 pm

Que no Meli, que no hi havia neu.......nomes xais!jajajaja

La neu la varem trobar tornant cap a casa....espinelves blanquet.............i naltres carregats de rodes noves per l'autobianchi.........( semblavem el celica de los moros! ) ..per cert pep, la gleva va ser de davant a la dreta, oi? perque encara hi havia pedres entre la llanta i el pneumatic.......que ahir vespre vaig treure!

I si, al 127 li fallava la carburació......

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ?   CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Icon_minitimeDt Des 16, 2008 4:26 pm

HOLA, pos si el tram de Le tech es molt maco, varem disfrutar força, encara que la tropa la vaig deixa guardada dins del " voiture", ( que si els torno malalts, no me´ls deixen més). La grácia, va ser que varem fer una mica de xican mobil per al 0, direcció la Vajol, concretament desde el cruce ons ens varem deixar, fins vora Tapís, on a causa del gel varem aixecar una mica el peu, i ell em va pasar quasi per sobre. I per "gent amable" la colla de la Vajol, on un grapat de nens , i no tant nens, indicaven el cruce cap a l´esquerra que havien d´agafar i que si no ho feien es fotien a cridar " Eres un pringao¡¡, eres un pringao¡¡¡. Després amb calma tot xino xano cap a casa que varem arribar justet a veure el futbol.

Ep, em deixa de comentar que encara en tinc un dels petits contant les ratlles que va deiaxar en Catcompetició a baix a l´stop .

Rafel
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ?   CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Icon_minitimeDc Des 17, 2008 12:31 am

Viam si aquesta vegada l´encerto en lo de penjar les fotos, que ja se sap el que sirve, sirve i si no...




https://2img.net/r/ihimizer/img529/1043/dsc0305mk4.jpg
https://2img.net/r/ihimizer/img261/2876/dsc0323ls5.jpg

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Dsc0253ro7


CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Dsc0087iu5
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ?   CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Icon_minitimeDc Des 17, 2008 11:57 am

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Dsc0305mk4

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Dsc0323ls5
Tornar a dalt Ir abajo
fina
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
fina


Nombre de missatges : 128
Age : 57
Registration date : 31/05/2007

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Empty
MissatgeAssumpte: OSOR AMB XAIS...   CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Icon_minitimeDc Des 17, 2008 12:09 pm

El dissabte va ser un dia "tranquil". Vam sortir unes dues hores abans del 1er. cotxe i quan van arribar a Darnius, només estàvem mitja hora del primer cotxe. A part de "pancarterus, ticquerus..." aquesta vegada vam haver de muntar "New Jerseys" a Capsacosta. Possant pedres a dins, ajudant a un estranger que estava buscant un criador de Goldens (gossos) i arreglant un error en el Road Book (més que error és que havíen canviat els PK de la C-66). A Darnius ja portàvem menjada una bossa de gominoles i vàries xocolatines i com sempre, sense poder tastar el Caldo, tant sols un Café amb llet i a Sac.

El diumenge, el tram de Sant Pere. Res a veure amb l'any anterior. Osor, després d'una esquerra, sorpresa: Tres mares de bè amb els seus cadellets, molt macos, corrent per la carretera davant l'Skoda. Parem i van apartar-se. Uns metres més enllà un altre bè, però aquest tenia banyes i era negre!!!. Com que tenia que provar l'emisora, ho vaig comunicar a la gent del 4 Rodes i aquests ho van passar a la base.. La que es va liar!!!! Sort del Julio i la Maypi, que van anar cap el lloc dels bèns i els van espantar perque marxessin (almenys això ens van dir).

Bé un Rallye d'Hivern sense cap complicació i que ens ho vam passar molt bé. L'anècdota una mica desagradable va ser en el dinar. Com sempre ens toca fer de "segurates" per a veure qui porta ticket i qui no. Resulta que tothom és amic de... Un menda va entrar i em va dir que era amic de..... i vaig fer una mica de broma perque ja estava tipa de tohom ho digués. És va possar com una moto, encarant-se com un gall. Vaig decidir passar-ho bé i passar del tipus aquell.

Vinga, ara la gimcama i despres el Costa Brava Histèric!!!!

BON I RACING NADAL
Tornar a dalt Ir abajo
Juanma
Reserva
Reserva
Juanma


Nombre de missatges : 177
Age : 40
Registration date : 03/06/2007

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ?   CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Icon_minitimeDj Des 18, 2008 2:32 am

Bona cronica...

Yo era al camp nou veient un partidet de colegues... va ser algo estrany, no vaig parar de cridar per animar a uns que anaven de blau-i-grana i per insultar a uns que aneven de blanc...merenges semblaven... Total, vaig arribar a casa, entre el fred, el plujim i els crits, amb la gola que encara es queixa, jejeje

Pero va valer la pena...jojo
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ?   CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Icon_minitimeDv Des 19, 2008 8:24 am

Força Barça!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ?   CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Icon_minitimeDv Des 19, 2008 7:58 pm

Esparver escrigué:
Que no Meli, que no hi havia neu.......nomes xais!jajajaja

La neu la varem trobar tornant cap a casa....espinelves blanquet.............i naltres carregats de rodes noves per l'autobianchi.........( semblavem el celica de los moros! ) ..per cert pep, la gleva va ser de davant a la dreta, oi? perque encara hi havia pedres entre la llanta i el pneumatic.......que ahir vespre vaig treure!

I si, al 127 li fallava la carburació......

Salut

Sam


Correcte, la pinya va venir per la dreta i de tres quarts.

Això de la carburació del 127 va per mi? Que ho dedueixes per les rodes!!!????
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ?   CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Icon_minitimeDv Des 19, 2008 9:59 pm

No el 127 amb slicks que feia l'hivern i va plegar perque anava fallant de carburació i que vam escoltar desde tapis fins a darnius.

Si pep, ho vaig deduir per la terra i pedres.........jejeje

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
Morè

Morè


Nombre de missatges : 23
Age : 56
Registration date : 23/07/2007

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ?   CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Icon_minitimeDv Des 19, 2008 10:25 pm

A l'Hivern no vaig ser-hi, però vaig parlar amb un pare i fill que anaven amb un 127, els Massanes, i em varen comentar que varen abandonar al entrar a la Catalunya Nord perquè els fallava quelcom del dipòsit de gasolina i el cotxe no xutava. Ja podria ser que fossin ells, al fi i al cap no gaires 127's fallant i abandonant hi havia pel ral·li.
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ?   CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Icon_minitimeDs Des 20, 2008 9:19 pm

tenia al diposit brut
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ?   CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Icon_minitimeDl Des 22, 2008 10:21 pm

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Dsc0065uw3

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Dsc0072sp4


CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Dsc0092sk6

Alguna afoto més
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ?   CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Icon_minitimeDt Des 23, 2008 8:21 am

Molt bones!!!!

Jo tinc alguna,no gaires, que encara no he tingut temps de penjar....

Viam si em poso a les festes!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ?   CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Icon_minitimeDt Des 23, 2008 8:13 pm

Aqui teniu les meves..

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Hivern08
hivern 08
Tornar a dalt Ir abajo
jmsole
Criança
Criança
jmsole


Nombre de missatges : 66
Age : 57
Registration date : 05/11/2007

CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ?   CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Icon_minitimeDc Des 24, 2008 4:02 pm

Encara que estigui al reves, tambe em produeix urticaria, el que passa es que em surt cap a dins.
Les altres molt maques.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Empty
MissatgeAssumpte: Re: CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ?   CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
CRONICA DEL HIVERN AMB 1 PAM DE NEU ?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Rallye d'hivern
» Video Hivern
» Rallye Hivern
» Rally Hivern

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: general-
Canviar a: