botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Pregunta " perniciosa".

Ir abajo 
+4
llorsai
Quim
meli
espace
8 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDt Des 01, 2009 10:40 pm

Sobretot, no voldria que ningú s´ho agafés per al costat que no toque, pero em sembla que algú l´habia de fer i no veig ningú que la faci.
- Si, tal i com es diu, aixó de que els cotxes, hauran de tenir un mínin de 30 anys, per a competir, ja fa temps que es diu i se sap, perqué, fins que no s´ha agafat a tothom amb els pixats al ventre, ningú a dit rés, ni s´ha fet ressó de res?
Ara tothom es queixa, tindrem que anar a correr amb qui ens vulgui deixar corre, si el tindrem que tenir parat 5 anys... Voleu dir que amb tot un any d´antelació, no es podrien haber trobat clubs, organitzadors... per parlar-ni, anar tots a una i no semblar un ramat de "borregos" escampat.

Em sap greu dir-ho, pero em done la sensació d´haver estat venut.

Dic francament el que penso , perqué ni que toqui alló que no sone, aquí dubto que algú em llanci la cavalleria a sobre, i si a algú li cou, ja ho sap, que es rasqui.
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDc Des 02, 2009 9:23 am

inculttttttttttttttttttttt
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDc Des 02, 2009 9:24 am

jejeje
te habla el comisario
Tornar a dalt Ir abajo
Quim
Vi Jove
Vi Jove



Nombre de missatges : 25
Age : 53
Registration date : 04/04/2008

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDc Des 02, 2009 9:49 am

meli escrigué:
jejeje
te habla el comisario

Comisario !!!

suposo que com a Comisario FEVA, saps que aquest passat dissabte es va fer una reunió a Logroño on hi va haver un debat sobre la nova normativa.

Es sap alguna cosa en concret ??
Us han informat d'algo ?


Espace ,
potser tens raò amb que tothom ha volgut passar-hi per sobre, de puntetes fins que arribat l'hora.
De totes maneres, crec que els primers que no han volgut donar-hi peu a solució o a debatre, ha estat la FEVA. Desconec si és que no han volgut o no sabien com fer-ho perquè desde la FIVA no aclarien rés, ja dic que ho desconec. Però crec que ells tenien que fer el primer pas.
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDc Des 02, 2009 3:29 pm

A Logroño? fent ruta turística per les bodegues?


D´acord, que desdfe la FEVA, tenien que fer el primer pas, pero si més o menys es sabien que podie pasar aixó, perqué esperar a que t´ho confirmin?, tant coste plantejar-se a un any vista que hi pot haver aquest sidral, i en el moment que et pete als morros, com a mínin, pots aportar desde el primer dia alguna resposta i/o solució.

Per desgrácia, en aquest país funcionem així, hens han de fotre clatellada, per començar a caminar.´


Com a incult, que soc, jo em pregunto?, t´es ven igual corre a un campionat de catalunya, sota l´ambit de la Feva i les seves tonteries, que corre un campionat realitzat " privat" entre dos, tres o els organitzadors que vulguin, amb les teves condicions? Tan pot costar plantejar deixar corre al darrere de tots , si tu vols amb una categoria a banda, que no puntues per la general.. a que encara no tenen els 30?, Per mi son coses . que amb temps hi parlades entre qui toque parlar-les, podien haber portat una solució, més o menys raonable.
Tornar a dalt Ir abajo
Quim
Vi Jove
Vi Jove



Nombre de missatges : 25
Age : 53
Registration date : 04/04/2008

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDc Des 02, 2009 3:55 pm

Segons que ara a la FEVA no donen l'abast a fer passaports FIVA, i que la caixa només fa que emplenar-see Pregunta " perniciosa". Icon_eek

Diuen que ja podran tornar anar a Logronyo a fer una altre ruta turística per bodegues Pregunta " perniciosa". Icon_twisted

Tens raò que som en un pais que fa bó allò que diuen .... que viene el lobo, que viene el lobo..... i no el volem veure fins que ja ens ha fotut queixalada !
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDc Des 02, 2009 3:56 pm

Així ens va, fins que no fotem un cop de puny als morros d´algú, poca cosa aclarirem
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDc Des 02, 2009 5:56 pm

espace escrigué:


Com a incult, que soc, jo em pregunto?, t´es ven igual corre a un campionat de catalunya, sota l´ambit de la Feva i les seves tonteries, que corre un campionat realitzat " privat" entre dos, tres o els organitzadors que vulguin, amb les teves condicions? Tan pot costar plantejar deixar corre al darrere de tots , si tu vols amb una categoria a banda, que no puntues per la general.. a que encara no tenen els 30?, Per mi son coses . que amb temps hi parlades entre qui toque parlar-les, podien haber portat una solució, més o menys raonable.


Totalment d'acord amb tu...i crec que aquesta sera la solució.....es crearan rallyes a la mida dels clients.....per que crec que el valor de ser campió de catalunya o no potser el mateix.
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDc Des 02, 2009 5:58 pm

Quim escrigué:
Segons que ara a la FEVA no donen l'abast a fer passaports FIVA, i que la caixa només fa que emplenar-see Pregunta " perniciosa". Icon_eek

Diuen que ja podran tornar anar a Logronyo a fer una altre ruta turística per bodegues Pregunta " perniciosa". Icon_twisted

Tens raò que som en un pais que fa bó allò que diuen .... que viene el lobo, que viene el lobo..... i no el volem veure fins que ja ens ha fotut queixalada !


i a més ....
tant de bó m'equivoqui.....


Crec que al final, aquest 120 Euros no serviran de res.....i ni així es podrá correr...es una opinió mes o menys fundada.
Tornar a dalt Ir abajo
Quim
Vi Jove
Vi Jove



Nombre de missatges : 25
Age : 53
Registration date : 04/04/2008

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDc Des 02, 2009 6:38 pm

llorsai escrigué:
[
i a més ....
tant de bó m'equivoqui.....

Crec que al final, aquest 120 Euros no serviran de res.....i ni així es podrá correr...es una opinió mes o menys fundada.

Aquest és el problema !! ara tothom a fer corre-cuita el passaport i ja veurem que passa si arriba un dia i es diu que ni passaports ni rés.... 30 anys i punto.
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDc Des 02, 2009 7:23 pm

Jo no el penso treure!!!


Si no ens deixen correr no correrem...que a la cuneta també s'esta prou bé!!!



A més ... ara son 30...i d'aqui uns anys seran 35???
Tornar a dalt Ir abajo
Quim
Vi Jove
Vi Jove



Nombre de missatges : 25
Age : 53
Registration date : 04/04/2008

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDc Des 02, 2009 8:30 pm

Ara ho has dit llorsai !

No crec que la normativa que es vol aplicar solucioni el problema.
D´aquí a cinc anys un 205 o un GT Turbo ja tindran 30 anys, llavors ja tornarem a tenir el problema, no ?

A veure si el Comisario ens diu alguna cosa .....
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDc Des 02, 2009 9:13 pm

També es deia que ho farien pels paracops, els de plàstic quedarien fora.

Quines llumaneres. Porsche amb més de 30 anys quedarien fora. ¿Us imagineu el tràfic de paracops metàl·lics que es generaria i quin grapat de "tunningsretro" hi haurien?

SANTA QUITERIA GLORIOSA...
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDc Des 02, 2009 9:34 pm

Aquesta en te més de 30 d´anys, no?

Obrin un a mica més el que en penso, jo diria, que si no s´ha volgut dir o fer rés al respecte, es perqué cadascú a mirat per a lo que a ell en particular li va be, o vol fer, com el club que vol tenir el cotxe vell per sortir a passejades, i ben arretratas a les revistes, enlloc de la vessant esportiva, ...
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDc Des 02, 2009 11:36 pm

Jo, veient la problemàtica, ja fa tres anys, tenía clar que em tenia que comprar un cotxe vell de collons.............i així ho vaig fer......l'Honda.....amb 42 anys no et posen pegues enlloc, com que el cotxe es raro de collons, t'accepten arreu l'inscripció, fins i tot a rallyes de gent fina, pija i exclusiva que no es volen barallar amb els 127 i bodrios de 30 anys i sense pedigrí!

Jo tenia clar que el A112 mai sería clàssic per la FEVA, per tant, si vull fer regularitat, que tampoc es que m'en mori de ganes, tinc l'honda, que igual em serveix per una sortideta d'avis del poble a anar a esmorzar, que per una prova de regularitat, que per voltar a le mans clàssic ( ojo, voltar, no correr! que el Honda ha fet moltes coses, però els japonakens aquests, es van oblidar de la mes gran i millor prova del món, i en canvi s'els va fotre al cap correr la Marathon de la Route unes cuantes vegades! ).

Apartir d'aqui..........un dia o altre podriem fer regularitat sport amb el A112, o sortir a esmorzar, i viam qui es el guapo que pilla a la Dolo en una carretera de corves, amb el A112, mostrant el peaso pepinaku que arriba a ser el putu ferreguet italià!

A mi el que em sap greu, es que amb la de ments pensants que té la FIVA, FEVA i demés clubs nacionals de clàssics, no presentessin esmenes o propostes, adaptades a la problemàtica de cada país. Enlloc d'això, han optat per lo fàcil.......treient les masses, ens treiem els problemes.......ara bé, si el problema es que ja fa temps que no gestionen bé els vehicles que poden o no, participar en una prova de regularitat, i ningú de la FEVA, fins ara, anava a les proves a verificar si els cotxes estaven en optim estat de conservació i originalitat........ fent que la majoria de parcs tancats de proves de regularitat, estiguessin plenes de cotxes mig de carreres, preparats de qualsevol manera i sense respectar cap originalitat, i ni tant sols les motoritzacions de serie, i molts cops, en deplorables estats de conservació.
A França, el parc tancat del Cevennes Clàssic, feia goig! No hi havia cotxes vells, mig adefessiats de carreres............hi havia clàssics amb una preparació amb condicions per al tipus de prova que es celebrava.

Nu se........penso que han posposat el problema, tot i que n'han creat de nous ( serà rentable organitzar proves de regularitat per 30 inscrits? ) i s'han tret un gruix de gent de sobre, que potser era el que mes els interessava.

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDj Des 03, 2009 12:03 am

llorsai escrigué:
Quim escrigué:
Segons que ara a la FEVA no donen l'abast a fer passaports FIVA, i que la caixa només fa que emplenar-see Pregunta " perniciosa". Icon_eek

Diuen que ja podran tornar anar a Logronyo a fer una altre ruta turística per bodegues Pregunta " perniciosa". Icon_twisted

Tens raò que som en un pais que fa bó allò que diuen .... que viene el lobo, que viene el lobo..... i no el volem veure fins que ja ens ha fotut queixalada !


i a més ....
tant de bó m'equivoqui.....
Crec que al final, aquest 120 Euros no serviran de res.....i ni així es
podrá correr...es una opinió mes o menys fundada.

ara en toca a mi dir la meva,jo no estic segur de res ¡¡¡¡¡¡¡
1- es una maniobra per fer cales
2-com que volem ser europeus,es posen ala altura de altres federacions sense haver llegit las seves normatives
3-retrasem al problema 5 anys

mireu us faig un copiar de al correu que vaig pasar al sr.companys presi de la FEVA

1-PREGUNTA..............

bona nit senyor Companys

tenim molts duptes sobre com sera la normativa i com afectara als vehicles de 25 anys

que hauria de fer un particular que al any vinent vulguir corre regularitat i al coche no arribi als 30 anys ???

on se a de fer el carnet FIVA ???

MOLT ATENTAMENT


ISMAEL SUBIRANA

MOTOR ANTIC GARROTXA

RESPOSTA...............
Bon dia Ismael

Nosaltres també en tenim encara, ja que som els
representants de FIVA a Espanya, i la normativa FIVA que hem d'aplicar i
defendre es que el nou límit d'antiguitat a partir de l'1 de gener de 2010 es de
30 anys.




Varem fer diferents propostes d'un periode
transitori per aplicar-la i així no perjudicar als propietaris com vostè, però
no van ser acceptades.




El que ens plantejem però que encara no es segur,
es de a les proves nacionals (internacionals excloses) acceptar els 30 anys, els
vehícles catalogats com a històrics i els vehícles que hagin obtingut la Tarjeta
d'Identitat FIVA, però repeteixo, encara no es segur.




Li adjunto el formulari de sol·licitud de
l'esmentada T. Id. FIVA perquè la pugui preparar per si de cas.




Att. Josep M. Companys
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDj Des 03, 2009 12:16 am

O sigui, de moment paga, després ja veurem.


Meli, jo em rumiaria seriosament lo de canviar el " ra.li del volcans", per la " Passejada dels volcans", a on l´organització admetrá a lliure criteri la participació segons l´interes manifest de participar-hi , on "perqué no es perdi ningú" s´establiran uns "tics/punts" de pas, i per acabar es fara un dinar de germanor. A fí de col.laborar amb l´organització ( sopar, recordatoris, ruta de la passejada...) aquesta tindrá un cost de...

Menys problems, i m´agradaria pensar que força gent.

PERQUÉ SI HE DE PUJAR A FER FOTOS A QUATRE I EL GAT, T´EN ANIRÁS A FER PUNYETS
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDj Des 03, 2009 2:31 pm

No será tant traumatic.....tot plegat, no som tants els grup H.....
Les llistes encara estaran prou bé.
A mi el que em fa rabia es no poder veure determinats models als rallyes, com els r5 Turbo,Turbo2, i Maxi,037,Audi 4,205 T16.....i molts més que no veurem mai com a classics.
..Tu rafel, has de pujar,i pujaras perque ,com crec que et conec, et mou mes la amistat a tota aquesta colla de gent rara,(inclos jo),que els cotxes, que els deixariem en segon terme.

...facis el que facis, Meli, saps que t'ajudarem tant com puguem...


...i les trobades de pre-classics , que no ho seran mai....ja les farem també.


Jo de moment estic ESPERANT la loteria per viam si puc comprar un altre catxarret ...una mica més vell!!!
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDj Des 03, 2009 3:37 pm

Cacharro i vell?........................

Jo en tinc un a casa, te 44 anys a més es diu Lourdes, si serveix !!!!!!!!! Pregunta " perniciosa". Icon_razz Pregunta " perniciosa". Icon_razz
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDj Des 03, 2009 4:01 pm

No....d'aquestes ja en tinc..."Gracies"!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDj Des 03, 2009 5:24 pm

espace escrigué:
Cacharro i vell?........................

Jo en tinc un a casa, te 44 anys a més es diu Lourdes, si serveix !!!!!!!!! Pregunta " perniciosa". Icon_razz Pregunta " perniciosa". Icon_razz

Mmmmmmmmmmm ..... M'estalviaré comentaris ....
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDj Des 03, 2009 6:24 pm

N0o, si jo em referia a unes qque en tinc de mes "clasiques", d'uns 76 anys.....
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDj Des 03, 2009 11:20 pm

Pregunta " perniciosa". Icon_question
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDv Des 04, 2009 8:09 am

La sogra!!!!! Pregunta " perniciosa". Icon_mad
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitimeDv Des 04, 2009 3:51 pm

Pobra dona, al damunt que ve a veure la F1 amb tú, vas i li fas aixó
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Pregunta " perniciosa". Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pregunta " perniciosa".   Pregunta " perniciosa". Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Pregunta " perniciosa".
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» slicks en 13"

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: general-
Canviar a: