botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS

Ir abajo 
+4
Face_of_the_Moon
llorsai
marius
meli
8 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS   VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_minitimeDv Maig 07, 2010 12:36 am

Esparver escrigué:
I despres diu que no pateixi per inscriure'm, que no tingui pressa, etc...........jo aquests olotencs no els entenc!
Bueno, aquest vespre pago.....

Salut

Sam

Si algú vol venir a fer de cotxe d'assistencia........xD
podries aceptar una broma,
al menys passem la solicitud,lo de pagar ja o trobarem sou de confianza.....
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS   VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_minitimeDv Maig 07, 2010 1:02 pm

podries aceptar una broma,
al menys passem la solicitud,lo de pagar ja o trobarem sou de confianza.....[/quote]

Tranqui Meli, que les bromes les acceptem totes, i més Smile
Però jo penso que ... cadascú lo seu, així que ja està fet i enviat
.... noticia ! noticia!
Acabem d'inscriure l'Honda al seu primer (tros de) ral·li.

Una abraçada!
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS   VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_minitimeDv Maig 07, 2010 3:01 pm

jejejeje!El meli diu que paguem, doncs ja esta!!!era perdre 10 minuts en fer-ho, vago que es un, i a sobre si em diuen que no pateixi, ale..................m'hi arrepenjo, jo!jajajaja

Bueno, el director de carrera permet que el parell de personatges posa-tics em facin d'ovreur? Per cert, hi ha llocs on pugui retallar? perque em semblen molts km! m'haig d'anar fent el planning per on retallarem, sino el rallye s'acabarà molt mes tard del previst!VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_cheers

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS   VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_minitimeDs Maig 08, 2010 12:08 am

molta gent retallara ¡¡¡¡¡
jejeje
per no mirarse be al road-book
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS   VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_minitimeDs Maig 08, 2010 12:42 am

POSTER 2010

VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Postervolcans2010a3v31
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS   VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_minitimeDl Maig 10, 2010 2:30 pm

tot tancat,no aceptem mes inscripcions ¡¡¡¡¡¡
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS   VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_minitimeDl Maig 10, 2010 7:01 pm

meli escrigué:
molta gent retallara ¡¡¡¡¡
jejeje
per no mirarse be al road-book


Si home ara compliquens la vida als que venim a fer-te de zeros diversos. Així si que sortirà bé el ral·li.

I tu Sam ja era hora que paguessis "racano", aquí fins a última hora a veure si colava fer d'escombra per poder anar de ral·li sense haver de pagar. "JA ET VAL, HOME"VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_twisted
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS   VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_minitimeDl Maig 31, 2010 12:09 am

Bueno, rallye acabat, amb el A112, lesionat, 7ens a la categoria sense aparells, lo cual està molt bé ( tot i que ningú ens va verificar si duiem o no aparells de medició ), tot i que quan vam aprendre a contar i descomptar els metres de diferencia que el odometre del A112 treia, respecte als kilometres reals de cada tram, ja haviem pringat......pro bueno, va ser molt divertit, els participants que tancavem el rallye, molt ben avinguts tots, i amb molt bon rotllo, i bueno, seguim acumulant experiencia... gracies a tots els que van fer de control, i vam poder saludar un i altre cop durant tot el rallye, al Meli, perque ha muntat amb la gent del MAG, un rallye magnific, tot i que fes-li cas al Joan Carles i deixa-li fer el rutometre a ell.........o feu-lo entre tots.......es podía fer mes entretingut del que va ser, i sobretot, amb menys enllaços, que van ser una mica justets ( amb l'honda es on mes haguessim patit ) i massa llargs en alguns casos.

Acertat fer el tram 2 de baixada fins a Sant Pere de Torelló, era mes entretingut que fer-lo de pujada i vam haver d'anar per feina per fer la mitja.......el tram llarg, va estar bé, naltres la vam cagar amb els metres de desfase i amb el calcul, però a mig tram, ens vam replantejar com ho estavem fent de malament, vam fer un esprintet i vam acabar el tram bé.....va ser divertit, tot i que espineta clavada de liarnos amb els calculs. A més el paisatge era fantàstic!

La resta, bueno, el penultim tram, el primer tros, molt avorrit......i a sobre sense tics, JC, l'any que ve, en els trossos tontos així, també hi ha d'haver tics.........allà si anavem a l'hora!!!!!!!!!!!jajajaja i no al final que anavem molt tard ( el fotut desfase de marres! ).

Bueno, en resum, una prova entretinguda, tot i que acostumats a tantes putades, fora del tram dels encreuaments, ens va semblar senzillet.....i això si, menys enllaços en carreteres ràpides i una mica mes de temps en els mateixos.....naltres no ens va sobrar gens de temps, sobretot despres de dinar, que arribavem justets, tot i anar per feina. No diguem si teniem que repostar o canviar el oli a les olives, etc.........

Apa, salutacions

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS   VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_minitimeDl Maig 31, 2010 12:27 am

Els retratus!!!!!, uns quants dels que han quedat be !!!!!


http://picasaweb.google.es/espacevalls/RallyDelsVolcans2010#
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS   VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_minitimeDl Maig 31, 2010 4:38 pm

Molt be Sam!!!!


Rafel....pode falten algunes fotus del tram espectacle....al menys una del Jordi conduint????...porfa!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS   VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_minitimeDl Maig 31, 2010 6:55 pm

llorsai escrigué:
Molt be Sam!!!!

Rafel....pode falten algunes fotus del tram espectacle....al menys una del Jordi conduint????...porfa!!!!

Sort que de petita m'agradaven les mates !!!
Als copis, sense "aparatus" i sense les taules que toquen (no en teniem cap que fos de 47,5 o 48,5), desquadrant 100 metres cada 5 km aproximadament, i a més a més que la taula que teniem s'acabava als 25 kms de tram .... ejem !!!! si no em va sortir fum del cap aquest dissabte, no em passarà mai !!!

En una paraula, però, m'ho vaig passar TETA malgrat rondinar, cridar, pixar-me, etc ... jejeje. I el millor de tot: l'ambient. Hi ha gent que val molt la pena! Això és el que ho aguanta de debò. Gràcies a tots!
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS   VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_minitimeDl Maig 31, 2010 10:21 pm

Ecolti jove.... ja esta apedaçat l´album.
Del tram espectacle, no en vaig fer massa, et recordo, que estavem tots de cotorreo. i les del Jordi, va ser mala llet, que entresin alhora amb el Martí, tot i així n´hi ha una o dues que hi surt, comprengui vosté que la sang estira VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_wink
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS   VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_minitimeDl Maig 31, 2010 11:44 pm

Doncs posa les d'en Martí, RE-FOTUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS   VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_minitimeDt Jun 01, 2010 12:01 am

Si vols et poso les teves VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_razz VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_razz

Les del Martí? Tinc com a malcostum, que les fotos que hi surt quitxalla, ja sigui la meva o la dels altres,no ficar-les,tot i així alguna n´he penjat,encara que practicament nosaltres ens coneixem quasi tots, no saps mai qui treu el nas, i fins que no hi perdi una mica la po amb tot aixó intentare anar axí.
Ara que si vols totes les que tinc teves les poso amb un cd, i el 19, que torno a pujar a Olot, te les puc deixa en algun lloc
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS   VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_minitimeDt Jun 01, 2010 12:14 am

Apa, sr Montenegro, ja mles te aquí

http://picasaweb.google.es/espacevalls/EnPep#

JC. falte mirar l´altra camara amb tranquilitat a veure que hi ha.
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS   VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_minitimeDt Jun 01, 2010 8:41 am

No pateixis....i gracies
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS   VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_minitimeDc Jun 02, 2010 10:45 pm

Moltes gracies per les fotos, senyor retratista, i gracies per ser a les cunetes, perque dona molts animus i fa molta il.lusió veure gent coneguda a lo llarg del rallye.

La veritat, es que gracies a tots els que vau currar pel rallye, ja que es va fer curtet, ( bueno, excepte els enllaços, que al final no s'acabaven mai! ),i va ser molt gratificant, anar trobant als De la Vega &cia, al Jordi &cia, etc.......tram rera tram.

Apa, salutacions molt agraides!

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS   VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_minitimeDc Jun 02, 2010 11:58 pm

jc, només tinc una foto més del Jordi, pero es veu a traves del vidre i amb reflexos, les millors, son les que hi han posades a l´album, em sap greu VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_sad VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_sad

Grácies de res Sam ( i la resta), si no m´ho pases be,o més ben dit ens ho passesim bé amb la companyia , cotorreo.... tingues present que no fariem ni un km per a veure ferros per la carretera VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_bounce VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_bounce VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS   VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
VI RALLI CLASSIC DELS VOLCANS
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» DVD RALLI CLASSIC DELS VOLCANS 2008
» Ralli dels Volcans

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: general-
Canviar a: