botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Ja no tenim cap cotxe en venda....

Ir abajo 
+3
Face_of_the_Moon
meli
llorsai
7 participantes
AutorMissatge
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Ja no tenim cap cotxe en venda.... Empty
MissatgeAssumpte: Ja no tenim cap cotxe en venda....   Ja no tenim cap cotxe en venda.... Icon_minitimeDc Gen 06, 2010 11:41 am

El que quedaba per vendre, a passat a millor vida.....


Ja no tenim cap cotxe en venda.... Dsc01627

Ja no tenim cap cotxe en venda.... Dsc01628
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Ja no tenim cap cotxe en venda.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja no tenim cap cotxe en venda....   Ja no tenim cap cotxe en venda.... Icon_minitimeDc Gen 06, 2010 11:42 am

Per cert...m'he quedat amb les jandes ABARTH.....si algu les vol???
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

Ja no tenim cap cotxe en venda.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja no tenim cap cotxe en venda....   Ja no tenim cap cotxe en venda.... Icon_minitimeDj Gen 07, 2010 12:40 am

joder pobre opel ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Ja no tenim cap cotxe en venda.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja no tenim cap cotxe en venda....   Ja no tenim cap cotxe en venda.... Icon_minitimeDj Gen 07, 2010 8:15 am

El Opel se ha salvado....creo!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Ja no tenim cap cotxe en venda.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja no tenim cap cotxe en venda....   Ja no tenim cap cotxe en venda.... Icon_minitimeDj Gen 07, 2010 10:27 am

llorsai escrigué:
El Opel se ha salvado....creo!!!!

I vosaltres ¿?!! Esteu bé ¿?!
Quan es l'enterrament ?
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Ja no tenim cap cotxe en venda.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja no tenim cap cotxe en venda....   Ja no tenim cap cotxe en venda.... Icon_minitimeDj Gen 07, 2010 10:42 am

nosaltres bé.....anaba jo amb la meva copi habitual, que es va espantar molt i es va fer pipi als seients......(Que era la Samba)...

L'enterrament ja ha sigut,va anar molt rapid, per aixó de no pagar el impost de 2010....


Per cert Dolo....les jantes son "Speedline Abarth" en 14'', 4X98...si us valen per l'Autobianchi....ja m'ho direu


Editat per darrera vegada per llorsai el Dj Gen 07, 2010 11:41 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Ja no tenim cap cotxe en venda.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja no tenim cap cotxe en venda....   Ja no tenim cap cotxe en venda.... Icon_minitimeDj Gen 07, 2010 11:00 am

llorsai escrigué:
nosaltres bé.....anaba jo amb la meva copi habitual, que es va espantar molt i es va fer pipi als seients......(Que era la Samba)...

L'enterrament ja ha sigut,va anar molt rapid, per aixó de no pagar el impost de 2010....


Per cert Dolo....les jantes son Momo Abarth en 14'', 4X98...si us valen per l'Autobianchi....ja m'ho direu

Pobreta Samba.
JC això de les jantes ... ja t'ho dirà en Samuel perquè jo no en tinc ni idea, ja li comentaré. El tinc al llit amb una contractura a l'espatlla i les cervicals a tomar vent ... aix !
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Ja no tenim cap cotxe en venda.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja no tenim cap cotxe en venda....   Ja no tenim cap cotxe en venda.... Icon_minitimeDj Gen 07, 2010 11:13 am

Collo!!!!

tothom esta fatal despres de festes!!!

jo vaig estar al llit amb "las cagarrinas de la muerte"....i porto tres dies que no em puc allunyar tres metres del WC....tot i que sembla que la cosa va a millor!!
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

Ja no tenim cap cotxe en venda.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja no tenim cap cotxe en venda....   Ja no tenim cap cotxe en venda.... Icon_minitimeDj Gen 07, 2010 6:24 pm

Això d'en Sam deu ser d'anar amb moto amb aquest fred. Abriga't home, que si t'entra un xic d'aire pel cap de la màniga t'arriba fins l'aixella, i ja entrem en tremolors i d'aquí a la contractura hi ha un passet de res.

Pel que fa a la descomposició, home, no cal que siguis tant gràfic, que el tuf ja arriba fins a casa, coi.

Si en voleu un altre per la col·lecció, el vint-i-dos m'operen l'altre braç, que ja fa un any que hauria d'estar fet, però allò d'anar aguantant, anar agunatant, em allargat fins ara; però ja no pot esperar més.

Vinga, algun altre gamat per la col·lecció...
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Ja no tenim cap cotxe en venda.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja no tenim cap cotxe en venda....   Ja no tenim cap cotxe en venda.... Icon_minitimeDj Gen 07, 2010 11:47 pm

Ei, que jo també en tinc per explicar, desde portar-nos la nevera nova plena de cops, un mini incendi a la galeria degut a...? , els tres xurumbels amb la pasa d´estomac, fins al dia de reis, que es va embossar el desaiguae de la rentadora i dos dits d´aigua,,,... i ara, a fer de paleta...


Esta bé així, Pep?
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Ja no tenim cap cotxe en venda.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja no tenim cap cotxe en venda....   Ja no tenim cap cotxe en venda.... Icon_minitimeDv Gen 08, 2010 12:39 am

m´oblidava

veient la foto, em done més motius, per seguir pensant, que tots aquestos de capital, sou de la tribu del " la calle es mia", i aném fent interiors als revolts, i si es al d´arribar a casa ( si no em falle la vista) masmejó.

O m´eequivoco, Fitipardi?
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

Ja no tenim cap cotxe en venda.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja no tenim cap cotxe en venda....   Ja no tenim cap cotxe en venda.... Icon_minitimeDv Gen 08, 2010 12:13 pm

Juas, si jo també penso que es vora casa seu!

Les llantes, les hauriem de provar......em sembla que si que haurien de valer........ara que despres hauria de trobar uns neumatics que li valguessin.......quin ample son? quin neumatic duia?

Com veieu, jo he nat a treballar aquest matí, però les fiblades que em feia, m'han fet tornar.........ara faig convalescencia!

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Ja no tenim cap cotxe en venda.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja no tenim cap cotxe en venda....   Ja no tenim cap cotxe en venda.... Icon_minitimeDg Gen 10, 2010 9:12 pm

SI!!!!

es a 150 metres de casa

i
SI!!!!!

no anaba gaire per la dreta!!!


pero ella (la meva veina),tampoc...i jo anaba a 10 per hora


total....


Bé...crec que despres de tantes desgracies...va tocant fer alguna cosa tots plegats per riure una mica....no???
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

Ja no tenim cap cotxe en venda.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja no tenim cap cotxe en venda....   Ja no tenim cap cotxe en venda.... Icon_minitimeDg Gen 10, 2010 11:28 pm

Posa-hi data!

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Ja no tenim cap cotxe en venda.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja no tenim cap cotxe en venda....   Ja no tenim cap cotxe en venda.... Icon_minitimeDg Gen 10, 2010 11:59 pm

pero si amb les teves "vivencies", nosaltres ja riem !!!!!!!


Data , de que? si d´aquí a no rés hem de tenir a punt el pasaport, la carta verda, la vacuna anti-rabia, treuren´s els polls... per anar a europa.


Ja m´ho havia semblat que era l´ultim tomb a esquerres, abans d´agafar la costa avall. Mirat´ho desde el punt de vista positiu, ara sou dos veíns, que podeu exigir que es solucioni aquest punt negre.
Tornar a dalt Ir abajo
Juanma
Reserva
Reserva
Juanma


Nombre de missatges : 177
Age : 40
Registration date : 03/06/2007

Ja no tenim cap cotxe en venda.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja no tenim cap cotxe en venda....   Ja no tenim cap cotxe en venda.... Icon_minitimeDc Feb 03, 2010 3:19 pm

JC, pero si saltó hasta el airbag!!! o era la bolsa del caprabo??

No era un final justo para el bravo... siempre es mejor volcarlo fent cantus...
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Ja no tenim cap cotxe en venda.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja no tenim cap cotxe en venda....   Ja no tenim cap cotxe en venda.... Icon_minitimeDj Feb 04, 2010 9:01 pm

Lo se...pero diselo a mi vecinita!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Ja no tenim cap cotxe en venda.... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ja no tenim cap cotxe en venda....   Ja no tenim cap cotxe en venda.... Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Ja no tenim cap cotxe en venda....
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» ELECCIO DE COTXE
» Ja tinc cotxe per la gimcana!!! Un Reliant Robin
» Per homologar el cotxe classic per Regularidad a Espanya....

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: general-
Canviar a: