botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 fina al girona

Ir abajo 
+4
marius
espace
fina
meli
8 participantes
AutorMissatge
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

fina al girona Empty
MissatgeAssumpte: fina al girona   fina al girona Icon_minitimeDt Jun 15, 2010 2:19 pm

fina amb que surts a girona ????????????????
Tornar a dalt Ir abajo
fina
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
fina


Nombre de missatges : 128
Age : 57
Registration date : 31/05/2007

fina al girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: fina al girona   fina al girona Icon_minitimeDt Jun 15, 2010 5:52 pm

Eii Meli,

ja has vist la llista de pre-inscrits??? Doncs la veritat es que em fa moltíssima il·lusió anar amb un cotxe mític i per trams mítics!!. Realment El Xavier Piña vol anar a probar el cotxe de cara al Legend.



Segurament la nit de divendres a dissabte em costarà de dormir. A més, quan acabi el rally Girona marxem el J. Carles, Samba i jo amb l'Alpine cap a Corsavy, que si mires la llista d'inscrits, estic jo amb l'R5 ¿?. El Sam i la Dolo també venen a Corsavy!. Ens ho passarem teta.

Qui es vulgui apuntar a un lloc o a l'altre que ho digui!!!

Ja us explicaré les sensacions del Girona amb el 037!!!
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

fina al girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: fina al girona   fina al girona Icon_minitimeDt Jun 15, 2010 9:34 pm

com me alegro de aixo maca,ja te o mareixes
jo realment nomes e sentit fumades
però estic molt content,encara que no podre ser al girona
moltes felicitats,i a disfrutar
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

fina al girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: fina al girona   fina al girona Icon_minitimeDt Jun 15, 2010 9:39 pm

Tot i que no hi res decidit, intentarem pujar a inmortalitzar-ho, encara que sigui poca estona.
Tornar a dalt Ir abajo
marius
Reserva
Reserva
marius


Nombre de missatges : 196
Age : 68
Registration date : 13/06/2007

fina al girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: fina al girona   fina al girona Icon_minitimeDc Jun 16, 2010 12:07 am

La envidia me corroe...................
Grrrrrrrrrrrrr
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

fina al girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: fina al girona   fina al girona Icon_minitimeDc Jun 16, 2010 12:15 am

Osti, i jo tinc rallye 1/24 al matí! que sino pujava a fer fotos a sac........viam si a la tarda acabo aviat i puc pujar a fer alguna foto.......que el 323i d'en decompeti ja peta i avui ha vingut a legalitzarlo.......vaya equip!!!!!!

Es a dir, que llons!!!!ja podien haver cambiat la data del rallye de 1/24 per un altre dia, llastima que mobilitzar mes de 200persones a un altre cap de setmana es un cacau!

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

fina al girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: fina al girona   fina al girona Icon_minitimeDc Jun 16, 2010 9:54 am

Doncs al matí ... si no és que el ral·li de Girona vingui a passar pel mig de les pistes d'atletisme de Vic ... ná de ná! Aquí estaré segrestada!

Per cert, Samba .... diga'ls als teus amos ... dissabte al tard a veure QUAN i COM QUEDEM, ON, i viam QUÈ s'ha de portar!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

fina al girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: fina al girona   fina al girona Icon_minitimeDc Jun 16, 2010 1:06 pm

Jo al matí pujare a la Fina cap a Girona, fare unes fotus a la sortida i marxare cap a Corsavy,(segurament), a fer un cop de ma al Josep mª.
Despres ja tornare a baixar a buscar a la Fina al vespre despres de que hagi recollit el premi ...((( fina al girona Icon_question )))...

Dolo, els bungalows estan reservats.....jo crec que ens hauriem d'emportar alguna coseta per esmorzar i poc més....crec que roba de llit ja n'hi ha allà....pero no ho se, despres li pregunto a la jefa, i que us faci untruc.
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

fina al girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: fina al girona   fina al girona Icon_minitimeDc Jun 16, 2010 6:01 pm

llorsai escrigué:
Jo al matí pujare a la Fina cap a Girona, fare unes fotus a la sortida i marxare cap a Corsavy,(segurament), a fer un cop de ma al Josep mª.
Despres ja tornare a baixar a buscar a la Fina al vespre despres de que hagi recollit el premi ...((( fina al girona Icon_question )))...

Dolo, els bungalows estan reservats.....jo crec que ens hauriem d'emportar alguna coseta per esmorzar i poc més....crec que roba de llit ja n'hi ha allà....pero no ho se, despres li pregunto a la jefa, i que us faci untruc.

Home, si has de tornar a baixar expressament per la jefa ... la podem recollir nosaltres amb una mica de volta i llestos! Sobretot sabent que pot haver-hi premi (i més si és econòmic!!!!!) jejejejeje

Bé, això, millor ens truquem! Una abraçada.

Rafaelitu ... mil gràcies més per la "foto de fotos", fa furor entre les nostres amistats!!!! Ets el millor! A veure si la poso al bloc i li trobo un lloc a casa per penjar-la i lluir-la. Fins aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

fina al girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: fina al girona   fina al girona Icon_minitimeDc Jun 16, 2010 6:06 pm

llorsai escrigué:
Jo al matí pujare a la Fina cap a Girona, fare unes fotus a la sortida i marxare cap a Corsavy,(segurament), a fer un cop de ma al Josep mª.
Despres ja tornare a baixar a buscar a la Fina al vespre despres de que hagi recollit el premi ...((( fina al girona Icon_question )))...

Dolo, els bungalows estan reservats.....jo crec que ens hauriem d'emportar alguna coseta per esmorzar i poc més....crec que roba de llit ja n'hi ha allà....pero no ho se, despres li pregunto a la jefa, i que us faci untruc.

El premi ja el té, només de pensar que farà de copi en un 037. D'aquí al dissabte, ni menjarà, ni cag... Ara el diumenge els de Corsavy, que no us passi res. Segur que començara a pix.. colonia i no pararà fins d'aquí una setmana com a mínim.

Ja ens veurem Fina. Méspero a felicitar-te.
Tornar a dalt Ir abajo
fina
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
fina


Nombre de missatges : 128
Age : 57
Registration date : 31/05/2007

fina al girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: fina al girona   fina al girona Icon_minitimeDc Jun 16, 2010 8:08 pm

Home Pep, Ja saps el que tocarà a l'Osona, fer roncar el 318 pujant la Trona i si pot se de canto ja seria la ho....

Dolo, he mirat la plana del Camping Vallespir i diu que hi ha "covertures per cada llit". Nosaltres portarem alguna cosa per esmorzar diumenge i els sacs de dormir per si cas. Per pujar a Corsavy el dissabte ja parlarem de com ho fem, ja que, no se com anirà el Girona. En tot cas, sobre la marxa en parlem.

Apa, ja estarem en contacte.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





fina al girona Empty
MissatgeAssumpte: Re: fina al girona   fina al girona Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
fina al girona
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Noves fotos a la web,Rallye Girona
» foto per la Fina
» dedicat a la fina

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: general-
Canviar a: