botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 42é Ral·li Osona

Ir abajo 
+7
meli
espace
Esparver
Face_of_the_Moon
pepblauet
llorsai
Seat_127CL
11 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Seat_127CL




Nombre de missatges : 17
Age : 41
Registration date : 23/01/2009

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDg Jun 27, 2010 5:19 pm

Bona tarda gent,

Que us semblaria repetir una asistència similar a la del Berguedà pel ral·li Osona, si més no intentar de fer qualcom conjuntament, algú s'hi apunta?

Fins a l'Osona que és d'aqui res Wink
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDg Jun 27, 2010 8:53 pm

La Fina aquesta vegada fara de copi del Pep.

I jo, que seria el seu suplent,...estare a Montmelo veient de prop al Lorenzo aquell!!!


Ho sento, pero jo no puc!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDl Jun 28, 2010 6:48 pm

llorsai escrigué:
La Fina aquesta vegada fara de copi del Pep.

I jo, que seria el seu suplent,...estare a Montmelo veient de prop al Lorenzo aquell!!!


Ho sento, pero jo no puc!!!!




TROBAREM A FALTAR EL TEU SOMRIURE...!!!!42é Ral·li Osona Icon_basketball
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDl Jun 28, 2010 9:37 pm

pepblauet escrigué:
llorsai escrigué:
La Fina aquesta vegada fara de copi del Pep.
I jo, que seria el seu suplent,...estare a Montmelo veient de prop al Lorenzo aquell!!!
Ho sento, pero jo no puc!!!!

TROBAREM A FALTAR EL TEU SOMRIURE...!!!!42é Ral·li Osona Icon_basketball

Ja n'ets de pilota ja Pep .... Aix ! si no fos pel teu .... (ara a saber què volia dir, oi?! jeje)

Bé, nosaltres, per proximitat, segur que treurem el cap un moment o altre en alguna cuneta. Ens veiem!
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDl Jun 28, 2010 9:46 pm

Pro com que estarem de cap de setmana bodorriero, ens haurieu de pagar molt i molt bé, perque us fessim l'assistencia.........jajajajaa

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDl Jun 28, 2010 9:51 pm

Si al Martí li treuen al guix, podrie ser que pujessim, al mateix temps aprofitariem per anar a comprar coca a Perafita. Trieu l´excusa que vulgueu, cotxes o coca.
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDc Jun 30, 2010 4:18 pm

Si dissabte, en Sam i la Dolo treuen el cap per l'Osona, no us oblideu de felicitar-los.
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDc Jun 30, 2010 10:03 pm

Vas malament Pep, ens hi presentem per tota la jeta el divendres , i segur que tota la vida s´enrecordaran de nosaltres
42é Ral·li Osona Lol
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDj Jul 01, 2010 12:31 am

Ja procurem casarnos a una hora indecent...........jajajaja

Ah, ja tornem a tenir l'Honda operatiu, ja ha arribat el bombí nou i ja rutlla.......així doncs, dissabte us vigilarà desde les cunetes........tot i que depen del temps que tingui, potser m'animo a posar cartellets i tot.......42é Ral·li Osona Icon_cheers

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDj Jul 01, 2010 2:30 pm

eiiiii,eiiiiiiiiiii

que me he perdut jo ????????

bè moltes felicitats parelletaaaaaaaaaaaaaaa

je,je,je.....
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDv Jul 02, 2010 12:29 am

Bodorrio, felicitacions, jeta..............pots comptar.......que la Dolo i jo fem oficial que vivim junts i compartim llençols...........ja veus tu!42é Ral·li Osona Icon_tongue

Apa, feu-ho bé dissabte, que per allí estarem........segurament en un lloc a l'ombra, com sempre..........per exemple a dalt el creuament de la Trona, o algun lloc així!

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
r5copagi
Vi Jove
Vi Jove
r5copagi


Nombre de missatges : 37
Age : 44
Localisation : Platja d'Aro
Registration date : 08/06/2009

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDv Jul 02, 2010 1:55 am

Hem sap greu, però per part nostra ja ha començat la compta enrere per l'arribada de l'Aina, tot i que no sera per ganes.

A la propera ja vindrem amb ella!!!

Pep i Fina que disfruteu moltissim i sempre de cantu
Joan Carles, fot-li una colleja al Lorenzo de part meva
Sam i Dolo, enhorabona per el vostre "si"
Rafel: ja t'he deixat la resposta al facebook, jjaajajajaja

Salut i gas a tots

Emma i Aina 42é Ral·li Osona Icon_biggrin
Tornar a dalt Ir abajo
Rangelet
Vi Jove
Vi Jove



Nombre de missatges : 42
Age : 60
Registration date : 05/03/2009

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDv Jul 02, 2010 9:13 am

MOLTISSIMES FELICITATS, DOLO i SAM !!!!
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDv Jul 02, 2010 2:40 pm

r5copagi escrigué:
Hem sap greu, però per part nostra ja ha començat la compta enrere per l'arribada de l'Aina, tot i que no sera per ganes.

A la propera ja vindrem amb ella!!!

Pep i Fina que disfruteu moltissim i sempre de cantu
Joan Carles, fot-li una colleja al Lorenzo de part meva
Sam i Dolo, enhorabona per el vostre "si"
Rafel: ja t'he deixat la resposta al facebook, jjaajajajaja

Salut i gas a tots

Emma i Aina 42é Ral·li Osona Icon_biggrin

I A MI .......QUE EN BOMBIN ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

MOLTES GRACIES GRASONETA (DE MOMENT)

JE,JE,JE..................
Tornar a dalt Ir abajo
r5copagi
Vi Jove
Vi Jove
r5copagi


Nombre de missatges : 37
Age : 44
Localisation : Platja d'Aro
Registration date : 08/06/2009

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDs Jul 03, 2010 11:13 pm

meli escrigué:
r5copagi escrigué:
Hem sap greu, però per part nostra ja ha començat la compta enrere per l'arribada de l'Aina, tot i que no sera per ganes.

A la propera ja vindrem amb ella!!!

Pep i Fina que disfruteu moltissim i sempre de cantu
Joan Carles, fot-li una colleja al Lorenzo de part meva
Sam i Dolo, enhorabona per el vostre "si"
Rafel: ja t'he deixat la resposta al facebook, jjaajajajaja

Salut i gas a tots

Emma i Aina 42é Ral·li Osona Icon_biggrin

I A MI .......QUE EN BOMBIN ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

MOLTES GRACIES GRASONETA (DE MOMENT)

JE,JE,JE..................


42é Ral·li Osona Icon_redface Eiiiiiiiiiiiiiiiiii, no t'enfadis ara home, que aquestos de Olot no vegis com les deixeu nar, jejejejeje. deixa't estar i a veure quan fas cap per platja d'aro i vens a fer una cerveseta a casa. Per cert he canviat el numero de mobil, t'el deixo i te passes un dia per aquí home: 656 454 872
salut i gas
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDs Jul 03, 2010 11:42 pm

r5copagi escrigué:
meli escrigué:
r5copagi escrigué:
Hem sap greu, però per part nostra ja ha començat la compta enrere per l'arribada de l'Aina, tot i que no sera per ganes.

A la propera ja vindrem amb ella!!!

Pep i Fina que disfruteu moltissim i sempre de cantu
Joan Carles, fot-li una colleja al Lorenzo de part meva
Sam i Dolo, enhorabona per el vostre "si"
Rafel: ja t'he deixat la resposta al facebook, jjaajajajaja

Salut i gas a tots

Emma i Aina 42é Ral·li Osona Icon_biggrin
gracies guapisima,espero visitarne 3 de cop
he anat al osona i he vist al marc amb al nou ricing,molt macu
I A MI .......QUE EN BOMBIN ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

MOLTES GRACIES GRASONETA (DE MOMENT)

JE,JE,JE..................


42é Ral·li Osona Icon_redface Eiiiiiiiiiiiiiiiiii, no t'enfadis ara home, que aquestos de Olot no vegis com les deixeu nar, jejejejeje. deixa't estar i a veure quan fas cap per platja d'aro i vens a fer una cerveseta a casa. Per cert he canviat el numero de mobil, t'el deixo i te passes un dia per aquí home: 656 454 872
salut i gas


Editat per darrera vegada per meli el Dg Jul 04, 2010 11:48 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDg Jul 04, 2010 5:40 pm

felicitats a la " parella del Fet". El 2000 viratges, deu toca guanyar, o ja es presionar massa? 42é Ral·li Osona Icon_twisted
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDl Jul 05, 2010 12:22 am

espace escrigué:
felicitats a la " parella del Fet". El 2000 viratges, deu toca guanyar, o ja es presionar massa? 42é Ral·li Osona Icon_twisted

jo crec que no es presionar gens ni mica
als vaig veure molt frescos i concentrats afrontant un campionat cada dia mes renyit
felicitats als 2 ,un gran equip .....................
Tornar a dalt Ir abajo
Rangelet
Vi Jove
Vi Jove



Nombre de missatges : 42
Age : 60
Registration date : 05/03/2009

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDl Jul 05, 2010 10:29 am

Moltes felicitats Fina i Pep pel segon lloc. Com diuem, al seguent rally a pujar a dalt de tot del podi.
Tornar a dalt Ir abajo
fina
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
fina


Nombre de missatges : 128
Age : 57
Registration date : 31/05/2007

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDl Jul 05, 2010 10:42 am

Hola a tots i totes,

Ens ho vam passar molt be a l'Osona dins el 318 is. Llàstima de la neutralització de la 2ª Trona degut a l'accident del Ramon Vidal (cotxe per llençar). A la primera passada ja vaig veure dos supporters Botadevi, tot i que acabàven de casar-se!!! Enhorabona. A la segona passada vam parar-nos a fer la xerradeta. A la sortida de la Trona, un altre supporter Botadevi-Ragnotti-Meli!!! Gràcies pel vostre recolçament!!!. A la tarda, presència del Sr. de Blunik, Josep Mª Carreras al parc d'assistència

El rally mai saps com vas, les sensacions eren de tot una mica... Al migdia, sorpresa... anàvem primers de la RS. Jo no m'ho creia, però aixií era. La presió va anar en augment, sabent que teniem al Cabaní a darrera i amb el punyal a la boca!!. A la primera Vola, ja no se si la vaig cagar o no, però allò no quadrava ni que vingués l'Esperit Sant amb terratrip a arreglar-lo. Collsaplana, igual, i a sobre amb mitjana de 52km/h, amb carretera tancada!!! quin avorriment. El Pep no sabia ni quina marxa posar, el públic ens "achuchava"però nosaltres, erre que erre, a 52km/h!! i pensar que en un rally de regularitat normal aquest tram es fa a 50km en carretera oberta !!

La segona Vola, humit-moll, el 318 lliscant als revols, el Pep controlant-lo a la perfecció, jo barallant-me amb el Blunik sumant i restant metros sense entendre res, no quadrava, el Pep anant-me dient, que quadrés els metros amb les vinyetes, però---Missió imposible, +130 mts, -30mts + 150 mts. Al final de tram, vam fer l'scratch de la RS. Només vam palmar uns 4 segons. Els altres bastant més.

Al circuit d'Osona visita de la competència. Quim Turón!!!No et preocupis, ens anirem intercanviant el Backet entre tu, Llorsai i jo, ok?? els dos que quedin lliures els hi tocarà fer l'assistència, et sembla bé Pep??

Que haig de dir del pilot??. Excepcional!! com domina el 318 tot i que en algun moment li hagués donat algun que altre clatellot!!! (circuit d'osona..... no explico res més, ja jajajaj).

Bé, ho repetixo,, un dia molt bó amb un ambient excepcional amb el grup de la RS. Sam Juvantenys, Cabani, Gummàns, Sió, etc.ect.

Tornar a dalt Ir abajo
fina
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
fina


Nombre de missatges : 128
Age : 57
Registration date : 31/05/2007

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDl Jul 05, 2010 10:43 am

Moltes gràcies, Àngel. Aviam si t'animes en això de la RS!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Rangelet
Vi Jove
Vi Jove



Nombre de missatges : 42
Age : 60
Registration date : 05/03/2009

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDl Jul 05, 2010 4:32 pm

fina escrigué:
Moltes gràcies, Àngel. Aviam si t'animes en això de la RS!!!

Si tot va be, sortiré al Costa Brava en RS.
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDl Jul 05, 2010 6:26 pm

Bé moltes gràcies a tots els que ereu a les cunetes o vareu venir en algun moment a donar-nos suport. Sempre és agraït. La Fina té raó. Vaig fer una cagada en la primera passada pel circuit, d'aquelles de novell passarell. Vaig confondre la pancarta groga de presenyalització de final de tram amb la vermella de final de tram. Total, que vaig dir: -A la passada del vespre no em tornarà a passar. I no em va tornar a passar, certament. Resultat. Varem fer el mateix temps. Conclusió. Al migdia anavem millor!!!

Efectivament al migdia anavem primers i al vespre segons. Potser és que fan els ral·lis massa llargs encara 42é Ral·li Osona Icon_lol. O potser és que sempre me'n sobra mig.
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDc Jul 07, 2010 9:01 pm

Parelleta, ja n'hi ha prou de lluna de mel. Que en farem d'aquestes fotos i del videu
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitimeDc Jul 07, 2010 9:59 pm

El videu es cosa de la Dolo.........no crec que pugui fer-lo fins despres de Le Mans Classic.........les fotos, ara en penjaré algunes, va........
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





42é Ral·li Osona Empty
MissatgeAssumpte: Re: 42é Ral·li Osona   42é Ral·li Osona Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
42é Ral·li Osona
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» RAL.LI OSONA
» Les fotos del Rally Osona!!!
» Accident del Rally Osona!! (Albert Marquina)
» Volta Osona 2011 necesito ajuda amb les taules corregides!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: general-
Canviar a: