botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Legend cantabria

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Legend cantabria Empty
MissatgeAssumpte: Legend cantabria   Legend cantabria Icon_minitimeDg Jun 27, 2010 10:20 pm

Bueeeeno, ja hem arribat, hem buidat maletes, hem buidat les cameres....

Després de la petita incursió en terres cantabres,de tornar rostit com una patata,i amb l´amenaça de la senyors, que no em vol tornar a deixar l´ajudant, perque torner amb un peu mig enguixat he deduit que hi ha un paisatges, precioso, s´hi menja be, hi han unes postes de sol a la costa acollonants, i que foten uns ra.lis de niño rico, que et deixen un regust entre el " sobrao" i una mica " boques". Tanta gent de "renom" que hi havia d´anar, i que a excepció d´en Volta i quatre italians més, la resta ho veiem ( i al meu gust , millor) aquí, aixó si aquestos et porten tres o37, 1 s4... que fa que ens hi aborreguem tots.
Potser es perque estic acostumat a unes maneres de fer, i que alli me les han girat una mica, pero res que mo tingui arreglo. Hem trobat coneguts d´aqui ( en Piña, en Gui, en Giralt, l´Alex, el Clua..) gent d´altres foros, conegut gent nova, en fi el que s´espera d´uns dies de carreres.
Les "quatre" fotos que fet

http://picasaweb.google.com/espacevalls/RallyLegendCantabria2010?authkey=Gv1sRgCOmu9NWaotOcPQ#
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

Legend cantabria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Legend cantabria   Legend cantabria Icon_minitimeDl Jun 28, 2010 6:45 pm

Quin fart de xalar, nano. Estic content que finalent la família Pinya, pot gaudir al % aquest auto tant fantàstic.

Enhorabona.

Gràcies per les fotos. Bon reportatge i suposo que millor cap de setmana
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Legend cantabria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Legend cantabria   Legend cantabria Icon_minitimeDl Jun 28, 2010 8:47 pm

bONES FOTOS eSPACE!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

Legend cantabria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Legend cantabria   Legend cantabria Icon_minitimeDl Jun 28, 2010 9:50 pm

Bueno, esta bé no? on vas posar l'ajudant perque torni lesionat? ............xD

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Legend cantabria Empty
MissatgeAssumpte: Re: Legend cantabria   Legend cantabria Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Legend cantabria
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Martini Legend
» Rally Legend

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: general-
Canviar a: