botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Rallyclassics series Alcañiz

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Rallyclassics series Alcañiz Empty
MissatgeAssumpte: Rallyclassics series Alcañiz   Rallyclassics series Alcañiz Icon_minitimeDj Oct 14, 2010 4:44 pm

bé com ja sabeu tenim aquest cap de setman les series a Alcañiz,on la representació de la Bota será en Josep Maria amb el Jordi Parro de pancarteru, i amb l'intenció de guanyar les dues manigues.

L'altre equip de la bota cau de la llista...en Pep i jo,hem decidit no corre per una serie de motius diversos que es poden resumir en "destrempera" dels dos versus circuit curt.

De totes maneres, aprodfitant que estic de vacances, demá, la Fina i Jo,marxem cap a el meu poble,(Mas de las Matas),al costat d'Alcañiz, a esperar al equip de la bota que pernoctara a casa meva.(també aprofitare per veure a la family)

No ens quedarem a la cursa el Disabte, perque ems esperen a Valencia de bon matí, on hem de signar els papers del nou Ferro que pujara, creiem que pel seu propi peu,fins Sabadell aquell mateix dia.

Ja us el presentare.
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Rallyclassics series Alcañiz Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rallyclassics series Alcañiz   Rallyclassics series Alcañiz Icon_minitimeDj Oct 14, 2010 10:37 pm


Ja saps que l´intenció ere de baixar, pero com que l´energumeno esta castigat fins a final de mes.. a més quan t´ho posen be, per liar-la i no ho aprofites un cop, al segón cau segur, i encara m´agrada sortir de casa. Ja saps per on vaig.
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Rallyclassics series Alcañiz Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rallyclassics series Alcañiz   Rallyclassics series Alcañiz Icon_minitimeDv Oct 15, 2010 8:38 am

....al final, sembla que allà on tu vols anar...també ens trovarem....
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Rallyclassics series Alcañiz Empty
MissatgeAssumpte: Re: Rallyclassics series Alcañiz   Rallyclassics series Alcañiz Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Rallyclassics series Alcañiz
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» LA PROPERA PROVA DE RALLYCLASSICS
» World Series by Renault
» Le Mans series 2008

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: general-
Canviar a: