botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Pels que no tenen facebook

Ir abajo 
+3
meli
espace
llorsai
7 participantes
AutorMissatge
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Pels que no tenen facebook Empty
MissatgeAssumpte: Pels que no tenen facebook   Pels que no tenen facebook Icon_minitimeDv Des 24, 2010 10:49 pm

aixó es el que us esteu perdent!!!

https://www.facebook.com/video/video.php?v=1593153512139&oid=69865378644&comments

Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Pels que no tenen facebook Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pels que no tenen facebook   Pels que no tenen facebook Icon_minitimeDv Des 24, 2010 11:46 pm



No hi estic d´acord!!!!!!!!!!!!!!, i que consti que no es per tocar els collons ( costum innata en mi), Saps prou be, que també volto per el feibuc, pero ni de lluny, em miro tot el que si posa.
A més , perqué em pot caldre tenir-lo, si es pot posar l´enllaç aquí?

Em sembla que es la discussió de si els foros estan morts per culpa del feisbuc, i només estaran morts si només hi pasem per llegir ( Jo entre ells) i el que ens hagem de dir ho diem a l´altra porta
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Pels que no tenen facebook Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pels que no tenen facebook   Pels que no tenen facebook Icon_minitimeDs Des 25, 2010 10:29 am

Si Rafel.....tens raó......pero jo també m'hi paso nomes per llegir, i com tu i jo....un munt de gent!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

Pels que no tenen facebook Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pels que no tenen facebook   Pels que no tenen facebook Icon_minitimeDg Des 26, 2010 3:06 pm

de acord amb tu Carles,es aixo i molt mes ¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Pels que no tenen facebook Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pels que no tenen facebook   Pels que no tenen facebook Icon_minitimeDj Des 30, 2010 3:27 pm

[quote="llorsai"]aixó es el que us esteu perdent!!!

No em sento identificada, i això que no sóc persona eh (si no tens feisbuc, no ets ningú)

Per cert ... algú te pensat anar a un dels dos Montecarlos ? Per casualitat, com aquell qui no vol la cosa ... Identifiqueu-vos! Gràcies!

Ah! i ... bona entrada al 2011. Una abraçada des de Taradell.

Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
Rangelet
Vi Jove
Vi Jove



Nombre de missatges : 42
Age : 60
Registration date : 05/03/2009

Pels que no tenen facebook Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pels que no tenen facebook   Pels que no tenen facebook Icon_minitimeDv Des 31, 2010 1:05 am

Face_of_the_Moon escrigué:
[
Per cert ... algú te pensat anar a un dels dos Montecarlos ? Per casualitat, com aquell qui no vol la cosa ... Identifiqueu-vos! Gràcies!

Ah! i ... bona entrada al 2011. Una abraçada des de Taradell.


Jo estic mirant d'anar a l'Històric en autocaravana, de divendres a diumenge. Encara no és segur pero aquesta és la intenció.

Bon any 2011 a tots
Tornar a dalt Ir abajo
Admin
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
Admin


Nombre de missatges : 25
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Pels que no tenen facebook Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pels que no tenen facebook   Pels que no tenen facebook Icon_minitimeDv Des 31, 2010 8:22 am

Nosaltres al Historic no ho crec...potser al de enegies alternatives!!!!...jajaja

no, a nosaltres ens faria gracia el de velocitat IRC...pero ja veurem.


Per cert....al facebook hi ha unes imatges impresionants de un Crisler 150 fent criteriums, que potser el porta un forero de per aquí!!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://botadeviracingteam.forocatalan.com
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

Pels que no tenen facebook Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pels que no tenen facebook   Pels que no tenen facebook Icon_minitimeDv Des 31, 2010 3:17 pm

Hauriem de tornar al correu de tota la vida, carta, sobre i segell. Si no gastem amb taxes governamentals, el govern no ingressa impostos, si no ingressa impostos, no pot subvencionar les el`ctriques, si no pot subvencionar les elèctriques, ens pugen la llum i ens abaixen al sou a costa de pujar les retencions de l'IRPF, per poder tenir més ingressos.

Reflexionem-hi companys, reflexionem-hi.


Morin els forums, morin els facebuques i morin les xarxes socials variades


ANARQUIA, CADA DIA, ANARQUIA CADA DIA...!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Pels que no tenen facebook Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pels que no tenen facebook   Pels que no tenen facebook Icon_minitimeDv Des 31, 2010 4:28 pm

Nosasltres tenim un canvi de plans,no hi ha cap montecarlo, pero per aquelles dates, ens escapem a veure els " macarroni",
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Pels que no tenen facebook Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pels que no tenen facebook   Pels que no tenen facebook Icon_minitimeDv Des 31, 2010 6:42 pm

pepblauet escrigué:
Hauriem de tornar al correu de tota la vida, carta, sobre i segell. Si no gastem amb taxes governamentals, el govern no ingressa impostos, si no ingressa impostos, no pot subvencionar les el`ctriques, si no pot subvencionar les elèctriques, ens pugen la llum i ens abaixen al sou a costa de pujar les retencions de l'IRPF, per poder tenir més ingressos.

Reflexionem-hi companys, reflexionem-hi.


Morin els forums, morin els facebuques i morin les xarxes socials variades


ANARQUIA, CADA DIA, ANARQUIA CADA DIA...!!!!!!!!!!!!!!


Ostia Pep!!!......Que comencis l'any amb més bon humor!! Jajajaja
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

Pels que no tenen facebook Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pels que no tenen facebook   Pels que no tenen facebook Icon_minitimeDs Gen 01, 2011 10:17 pm

llorsai escrigué:
pepblauet escrigué:
Hauriem de tornar al correu de tota la vida, carta, sobre i segell. Si no gastem amb taxes governamentals, el govern no ingressa impostos, si no ingressa impostos, no pot subvencionar les el`ctriques, si no pot subvencionar les elèctriques, ens pugen la llum i ens abaixen al sou a costa de pujar les retencions de l'IRPF, per poder tenir més ingressos.

Reflexionem-hi companys, reflexionem-hi.


Morin els forums, morin els facebuques i morin les xarxes socials variades


ANARQUIA, CADA DIA, ANARQUIA CADA DIA...!!!!!!!!!!!!!!


Ostia Pep!!!......Que comencis l'any amb més bon humor!! Jajajaja


HO SENTO PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Pels que no tenen facebook Empty
MissatgeAssumpte: Re: Pels que no tenen facebook   Pels que no tenen facebook Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Pels que no tenen facebook
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Grup botadevi al Facebook

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: general-
Canviar a: