botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Un més!!!!

Ir abajo 
+4
Esparver
Face_of_the_Moon
espace
llorsai
8 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDl Mar 14, 2011 9:25 am

Ja cada vegada queden menys redutes sense Facebook.......

Ha caigut en PEp Montenegro!!!! Jajaja

Benvingut Pep, ara ja ets algú a Internet!!! Jajaja
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDl Mar 14, 2011 3:40 pm

Així que ha abandonat a la Dolo amb la causa,......



Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDl Mar 14, 2011 4:16 pm

A la Dolo i al Joan Miquel.....

...pero tranquil que tot arriba!!!!!::::
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDl Mar 14, 2011 4:17 pm

espace escrigué:
Així que ha abandonat a la Dolo amb la causa,......

PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPPPPP!!!!!!
Eres el meu ídol !!!! Estava enamorada de tu !!!
Ara què faré ?! snif!
Cauré en la penúria més fonda que mai s'hagi vist. No podré sortir del pou.
I a sobre, m'hauré de buscar un altre ídol! Vinga feina!
Que estic de baixa encara jo, per culpa d'una asquerosa pneumònia, que espero reduir sota mínims ben aviat...
Vaig a preparar-me un gintonic, em tiraré a la beguda.... aix!

Mad Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad cyclops cyclops cyclops
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDl Mar 14, 2011 4:28 pm

Flipant, Pep Montenegro quiere ser tu amigo del Facebook! Això es el que em faltava per veure..........he obert el feisbuk de marres, només per veure si era veritat! No se que serà lo següent................

rendeer
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDl Mar 14, 2011 7:17 pm

Jajaja


PEP MANIFIESTATE!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
fina
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
fina


Nombre de missatges : 128
Age : 57
Registration date : 31/05/2007

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDl Mar 14, 2011 7:38 pm

Sr. Montenegro, benvingut al feisbuk!!! Esperem que ara el forum no quede reduit al Joan Miquel i a la Dolo!!! Gasss a la bota!!
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDl Mar 14, 2011 9:42 pm

Cita :
Vaig a preparar-me un gintonic


EEPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, tu no pots, que estas futuda, ara de totes maneres comença a fer-lo que vaig pujant !!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDt Mar 15, 2011 1:42 am

Quina colla de CARBONATS CÀLCICS (oi que ens entenem), ara que em foto al festuc, va i es foten a rajar al forum que sempre està mort, parat i mut. Colla de CABRONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DOLO CARINYO RESISTE SIN FESTUC TAMBIEN SE VIVE!!!

Perdona'm he estat dèbil i ruí. Sòc la vergonya de la resistència festuquera, No et tiris a la beguda, ja em tiro per la finestra i acabem abans.

ADÉU MON CRUEL, ADÉU FLORETES DEL BOSC, ADÉU ATZAVARES FLORIDES, ADÉU RIERES DEL PIRINEU, SI NO SUCOMBIU A LES NOVES TECNOLOGIES SUCUMBIREU A LES CATÀTROFES NATURALS I SI NO A LES PETADES DE LES NUCLEAR DERIVADES DE LES CATÀSTROFES NATURALS. NO HI HA ESCAPATÒRIA POSSIBLE. GERMANS EN EL FESTUC O NO DIGUE AMB MI LA FI DEL MÒN ÉS AQUÍ.

Ostia se me'n va la olla cada dia més
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDt Mar 15, 2011 9:17 am

Si, ja ho estas notant, son els efectes faisbuk!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDt Mar 15, 2011 11:39 am

pepblauet escrigué:

DOLO CARINYO RESISTE SIN FESTUC TAMBIEN SE VIVE!!!
Perdona'm he estat dèbil i ruí. Sòc la vergonya de la resistència festuquera, No et tiris a la beguda, ja em tiro per la finestra i acabem abans.

Mmmmmmmm .... i m'ho dius tu? totxu!
No pateixis, que sóc molt de la ceba jo, tossuda com una mula, i si la meva religió no em permet patir estres amb aquestes tonteries ..... moriré amb les botes posades! solitària, desconectada del món mundial, sense amics, sense enterar-me de les mil parides que hi ha a la xarxa.... abandonada per no estar actualitzada ....
Tot això i els desastres que dius Pep, sí, és la fi del món.
.... però penso resistir .... teniu Dolo per temps !
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDj Mar 17, 2011 4:21 pm

Cullons, potser si que te raó el de los Montes Negros,


Ara que tots l´hem fotut a pasturar vaques, ara ja no diu ningú res més,..... ai cullons,,,,,


Dons.... Dolo ara et toca a tu, no????
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDj Mar 17, 2011 8:50 pm

espace escrigué:
Cullons, potser si que te raó el de los Montes Negros,
Ara que tots l´hem fotut a pasturar vaques, ara ja no diu ningú res més,..... ai cullons,,,,,
Dons.... Dolo ara et toca a tu, no????

NO !
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 59
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDj Mar 17, 2011 9:54 pm

tu dolo fas trampa et conectes al facevoc amb la conta del Sam ¡¡¡¡¡¡¡¡¡
jajajaja
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDv Mar 18, 2011 2:38 pm

meli escrigué:
tu dolo fas trampa et conectes al facevoc amb la conta del Sam ¡¡¡¡¡¡¡¡¡
jajajaja
A mi que me registren! jo no les faig aquestes coses.
L'única compte que tinc a mitges amb en Sam és la del banc
No he volgut mai veure com funciona aquest món feisbuqueru, però ja et dic que ma mare m'està posant al dia amb no sé del mur i dels xats i jo que sé què més! Juvilada, no té cap més feina que descobrir internet! jeje la tinc moderna eh !
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDv Mar 18, 2011 2:53 pm

Doncs el Pep esta enganxat,enganxat!!!....s'ho esta pasant teta!!!!

Prova-ho tonta....veures com t'agrada!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDv Mar 18, 2011 3:26 pm

Sone com una puntada de peu als cull...

Segur que no li estas proposant un altra cosa????????????????????
Tornar a dalt Ir abajo
jmsole
Criança
Criança
jmsole


Nombre de missatges : 66
Age : 57
Registration date : 05/11/2007

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDv Mar 18, 2011 4:54 pm

Hem de ser forts, m'agraden els forums, porto un Retrotip al cotxe i si cal, em canviare el cronometre per un rellotge de sorra. Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDv Mar 18, 2011 9:06 pm

espace escrigué:
Sone com una puntada de peu als cull...

Segur que no li estas proposant un altra cosa????????????????????

tens la ment bruta rafel!!!!!!!


jo soc de molt bona fe.
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDv Mar 18, 2011 9:09 pm

jmsole escrigué:
Hem de ser forts, m'agraden els forums, porto un Retrotip al cotxe i si cal, em canviare el cronometre per un rellotge de sorra. Twisted Evil


...mmmm....acabaras caient tu també...de moment et pasa com a la Dolo...teniu la parella enfeisbukada,,,,temps al tems...
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDv Mar 18, 2011 9:51 pm

jmsole escrigué:
Hem de ser forts, m'agraden els forums, porto un Retrotip al cotxe i si cal, em canviare el cronometre per un rellotge de sorra. Twisted Evil

Sí jm, sí, forts fins la mort!
jo fa uns dies que em comunico amb gestos (estava mig afonica) i senyals de fum (de la llar de foc), i m'encanta! vaig provar això de tuitejar i res, o tens un telèfon que serveixi per això o te n'avorreixes...
sóc de la vella escola, encara escric a mà de tant en tant!, i animal en via d'extinció, m'encanta anar contra corrent i per això m'hi nego Smile tossuda ? sí, potser sí! però així sóc jo.

Res, que les vostres sectes no em faran caure en aquest mal camí.

Continuo buscant un nou ídol, si algú té propostes ....

Fins aviat! I visca el forum!
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDv Mar 18, 2011 11:52 pm

Viam, coses positives del Facebook, que ens passem videos musicals amb el totxo del meu germà, i els comentem, cosa que també podriem fer, si el molt............... no hagués borrat el seu blog, fent-ho en els blogs, ja que jo sempre hi penjo musiqueta al meu.

Mes coses positives.........................alguns contactes del marius i veure'l treure sabiduria automovilistica davant qualsevol foto en blanc i negre de l'época on jo encara anava de colló en colló.......

Mes coses positives?...........nah, algun video de cotxes que també en podriem penjar l'enllaç al forum i poc mes.

Coses negatives del Festuc:

La quantitat de gent que vol xafardejar sobre la teva vida, que fa anys que no parlen amb tu, però ara volen ser amics del festuc.

Gent que sino et dirigeixes a ells pel festuc, no existeixes..........increible, però cert.

Que tot el que pengis es fa públic.........i penso que si jo vull penjar algo, jo vull tenir-ne el control del que penjo, quan ho penjo i quan ho borro.

Per la resta, el fet de llegir les gestes de la colla fanstastica que sou tots plegats, tan s'em enfot llegir-ho al festuc o al forum, o que llegiu les nostres gestes als blogs.

AH, i meli, la dolo no té accés al meu festuc, mes que res perque el meu ordinador esta a l'habitació del Caos, es a dir a la meva habitació, i la Dolo entrar allí li fa mitja por! A mes, el meu ordinador va mig a manivela i tal, i ella es mes pijeta, de portatil i tal.....

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDs Mar 19, 2011 2:29 pm

Un nou idol....

que no tingui fesbuc, que no en tingui mai, i obviament ha de ser pelut per enyorança alidol caigut....
Ja esta..
El floquet de neu !!!
El que passa, que ultimament no diu massa cosa
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDl Mar 21, 2011 7:46 pm

Mentida podrida, no hi estic tot el dia. De fet hi sòc ben poc. No entenc com va, no veig fotos del ral·li de l'altre dia enlloc.

Em deien no veus fotos perque la gent les penja al festuc. Ni festucs ni osties a la que m'enprenyi em dono de baixa. Això és una estafa.

Només gent i gent que no saps qui son o no te'n recordes que volen ser els teus "amics". Gent que mai t'han dirigit la paraula i volen ser "AMICS TEUS" Déu meu quines coses. Diguee-me antigalla, però això del festuc és una gran caca de vaca pestlent. PERDONEU PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR. Hi ara ho dic amb coneixament de causa.
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitimeDl Mar 21, 2011 10:36 pm


No veus fotos del ral.li de l´altre dia, perque no vaig venir a fer-ne, cullons, que no puc ser a tot arreu alhora !!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Un més!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Un més!!!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: general-
Canviar a: