botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 CBH

Ir abajo 
+3
llorsai
espace
Face_of_the_Moon
7 participantes
AutorMissatge
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

CBH Empty
MissatgeAssumpte: CBH   CBH Icon_minitimeDt Mar 29, 2011 9:58 pm

Bones,
avui comentavem amb en Llorsai, si ens veuriem o no pel Costa Brava Historic.
En Sam i jo hi serem, a l'organització. El dijous tanquem la comitiva amb algun trasto de la casa Seat, recollint el cronometratge, i a partir de divendres obrirem pas posant el cronometratge (amb GPS! que no n'hem fet anar mai cap!)
Així que ja sabeu com va això, en "teoria" hauriem de passar una bona estona abans pels trams.
Si algú s'atansa a algun lloc, plis, passeu missatge o truqueu-nos, que estarem al tanto. O si sou per bcn dijous o per Lloret diumenge, nus vemus.
Au revoire!


Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDt Mar 29, 2011 11:23 pm


Nosaltres pujem disabte cap a LLoret i ens hi quedem a dormir, encara no hem decidit on treure el nas
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDc Mar 30, 2011 11:52 am

Nosaltres divendres tarda nirem al farell.....si ens aclarim per on va...ja que 17 Km no em quadran per res...pero bé....ja ens ensortirem...

us fem un truc
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDc Mar 30, 2011 2:14 pm

Per mi, GPS és l'abreviatura de Gilip.lles (perdó, però és així) i per tant, sóc tossuda com una mula a caure en la temptació d'utilitzar-ne (igual que el ditxós Facebook). Sí, sé que és lluitar contra corrent, però tinc assumit que he nascut per això! Quan necessito arribar a un lloc, agafo un mapa i ho localitzo, o ho miro per internet, tinc aquesta sort, m'oriento, ja veus!
De fet, avui ha sigut la primera vegada, i per necessitat imposada, que he "parlat" amb un Tomtom d'aquests, me l'ha deixat l'Ariel. Aquest matí al sortir del garatge, l'he endollat al cotxe, he deixat que la dona aquesta es situés... [per cert! perquè sempre és veu de dona? No s'ha dit sempre que les dones no ens sabem orientar ? hehehe] ... el cas és que he aconseguit posar-hi l'adreça de la feina i he iniciat el trajecte.
Només de sortir a la primera rotonda, ja dona aquesta ja m'ha volgut portar pel centre del poble i després m'indicava direcció Sta.Eugènia. És a dir, pretenia fer-me travessar TOT Vic !? Au va! Així que, com que ja anava una mica justa, li he abaixat el volum (com ratlla !) i he passat d'ella. He anat controlant la pantalla i algun cop es resituava i semblava que fins i tot sabia on era! jajaja. Cony! A la C17, l'antiga N152 de tota la vida, mossa!
El tema està en: Dolo perquè el necessites? Doncs resulta que des de demà dijous anem amb l'organització del Rally Costa Brava Historic i ens toca posar i treure el sistema de cronometratge, i aquesta vegada ens donaran els concrets amb georeferències, latituds i longituds. Així que, toca posar-se al dia amb la tecnologia.
Bé, el cas és que al migdia, després d'haver buscat per internet així com saber les coordenades de casa (molt útil, sí), he tornat a saludar la dona aquesta del Tomtom. Li he enxufat les dades i amunt!
Mmmmmm ... només de sortir de Vic, ja s'ha liat una mica, crec que per culpa de no estar del tot actualitzat. Això li perdonaré. Però el que no li perdono, és que a la C17 a l'alçada de la sortida de Malla (Esclat-Taradell, hi ha un cartell ben gros que ho diu eh!), doncs res, que la dona aquesta m'ha dit que seguis recta, direcció Tona. Em volia fer arribar a Taradell per Balenyà! Ah! i en castellà, clar.
Aleshores, he fet cop de volant i ha començat el turment. De l'Esclat a Taradell hi ha uns 4 quilòemetres i uns quants trencalls a dreta i esquerra per accedir a diferents masies i a Montrodon. Doncs la dona aquesta m'ha fet voler girar a cadascun d'aquestes opcions! jajaja
I jo, tossuda! Amunt! Quan he arribat a la rotonda de l'entrada del poble, l'he marejat una mica més perquè m'he arribat al caixer un segon, i just després, ha semblat que es reubicava i m'ha acabat marcant "força bé" com arribar a casa. Tot i així, segons ella, ara hauria d'estar escrivint això i preparant el dinar des del camp de blat que hi ha al costat del carrer jajajaja
Déu meu! No hi ha res com un bon mapa i una Dolo al seient del copilot! Oi, Sam?!
Viam si aquesta tarda ens entenem amb la dona.
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDc Mar 30, 2011 2:26 pm

ni ha algun amb la veu de el """""chiquito de la calzada """"""""
jorrrrrrrrrrr que pasa ¡¡¡¡¡¡¡¡
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDc Mar 30, 2011 3:34 pm

Viam!!!!

Dolo....la noia aquesta que parla castellá...la pots cambiar per home i que et parli el idioma que vulguis...de fet, la Fina i Jo, quant volem riure el posem en Finlades.

Pel tema de cordenades....si vols jo en tinc un de anar a caminar, que nomes et marca coordenades...res més!!!


I si no, el millor que pots fer (t'ho dic per experiencia),un cop que vagis seguint roab book, li treus la veu al TONTIO, que també es pot fer.(Coses de la tecnologia).

A més, suposu que aixó de les coordenades es orientatiu,(una ajuda més) perque com tothom sap, el GPS té una desviació de uns metres a la realitat, i, en regularitat uns metres son bastantes decimes de segon."Segur que us han donat els punts Kilometrics i un SEAT oficial amb uns terratrips o bluniks super ben calibrats"........


Res.....ja veuras com us anirá molt bé.

Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDc Mar 30, 2011 3:35 pm

Meli....jo tins la veu del Homer Simpson!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDc Mar 30, 2011 4:33 pm

Catxis!
De moment, la dona aquesta (JC, l'he fet parlar en anglès, però he passat d'ella! jeje) doncs m'ha portat fins a la feina, jo que em pensava poder tenir una excusa per no arribar a temps i tal Razz
Nus vemus!
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
Rangelet
Vi Jove
Vi Jove



Nombre de missatges : 42
Age : 60
Registration date : 05/03/2009

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDc Mar 30, 2011 5:06 pm

Hola ... jo seré per allà, porto el nº 89 així que estaré molt a prop del Sam i la Dolo.
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDg Abr 03, 2011 7:47 pm


Ritratus.

https://picasaweb.google.com/espacevalls/CostaBravaHistoric2011#
[url][/url]
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDg Abr 03, 2011 9:53 pm

Crónica:

http://gazsport.blogspot.com/2011/04/rallye-costa-brava-historico-2011.html

Ens hem sortit amb el tom tom, tot i que en els trams que no trobava cobertura, sort d'anar als metodes clàssics, odometre i referencies, fina, i tenies temps de contestar al telefon quan ho feieu valtros? quina feinada! Ah i moltissimes gracies per lo del tic, anavem molt, molt, molt pillats de temps,al farell........ara, despres del Farell ja no vam tornar a pillar mes.

Salutacions

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
fina
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
fina


Nombre de missatges : 128
Age : 57
Registration date : 31/05/2007

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDl Abr 04, 2011 7:12 pm

Hola Parella!!!

m'alegro molt que us hagi ant bé això de fer "pessebres" com diuen els Alujus. Ja heu comprobat que vas perdent temps cada cop que pares i que quan els participants paren, vosaltres heu de continuar a base de sacrificar dinars i sopars (pa de motlle, fuets, porqueries vàries...). Acabes el rally amb un cansament bestial i el pitjor del cas, és que hi ha gent que no ho vol entendre!!! Road book, punts kms. on posar Tics, punts GPS, Telèfon, Brides, tics, engegat-los, apuntar i sobretot....no perdret o saltar-te algun punt de crono i engegar els aparatos, sino, enrere i feina doble!!!!

No fa gaire, en els test de la F1 a Montmeló, vaig haver de sentir-me a dir : "claro tu sales a los rallyes a passear con el coche, eso lo hace qualquier mono"!!!! Fantasma acabat, pobre desgraciat, parla sense fonament, oi????

Per cert, qui havia de controls pels trams??? Al Farell hi havia una parella, ja grandets, que mai havia vist. El problema està en que s'estan oblidant a la gent habitual, tipus Julio, Sònia, Pablo, lobo, Aitor..... No entenc aquesta política, però l'organitzador sabrà!!!!

A mi no se si em tornaran a trucar o no, però per si de cas, ja tinc substituts!!!!

Apa, ens veiem dissabte!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDt Abr 05, 2011 1:05 am

Els controls eren: Sonia sola el divendres, i amb el robertito el dissabte, el pablo, el de la vega i parella, l'Aleix i parella, en general erem bastants de la colla, en jordi i la laia també, el juanma d'enllaç amb la tele i en Josep Maria i la Rosa d'igualada.

Faltaven en Gabi i l'Alfred fent parcs, en Julio, i d'altres.......i en canvi fent tota la feina bruta, de moure valles, muntar i desmuntar inflables, carpes, movilitzar extintors,etc......en Ninus i en David Martinez.

En Manel Garcia feia de cotxe recull-Vips, amb el remolc al Toyota, en Felip Carbonell i l'Eduard, van posar els tics dijous i els van treure divendres i dissabte.

Vam trobar a faltar moltissima informació que ens donaves, no sabiem on teniem que anar a dormir, ni res de menjars, ni del sopar final, vam anar tots de cul, tots.........però com que som com, de ben parits i pencaires amb recursos-experiencia, vam solventar tot el que ens va anar sortint, però penso que mes edicions pencant tant, tant poca gent, pot cremarlos del tot.......naltres tornarem a fer mail de sugeriments, i viam.........ara, realment, Fina, jo si valoro moltissim la feina, ja que, si quan recolliem tics, ja us veiem com pencaveu, ara que ens ha tocat fer-ho, encara veiem mes clar, perque ningú vol fer-la.

Apali, salutacions i ens veiem dissabte!

Sam i Dolo
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDt Abr 05, 2011 1:16 am

Per cert, una cosa que em va saber greu, es que al pobre Rafel no es pogués acreditar i pogués fer fotos desde dins el circuit del waterworld..........em sembla que aficionats com ell, que no s'en perd ni una, que ha tingut deferencies en forma de braços de gitano, allà on ha nat, es mereixia aquest petit detall.........

Ah i lo de nar a passejar pels trams.........qui t'ho hagi dit, el plantifiquem l'any vinent dins el cotxe, i que vagi fent.........sense jalar, sense dormir i sense gaudir del rallye.........i que a sobre et diguin al final, que la meitat dels trams, s'han neutralitzat per raons X..........vamos, que dona unes ganes de plantificar-hi a savis d'aquests!

Dissabte parlem, que hi ha molt per explicar................algunes, de molt i molt bones.........

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDc Abr 06, 2011 11:57 pm

fina escrigué:
Hola Parella!!!

Per cert, qui havia de controls pels trams??? Al Farell hi havia una parella, ja grandets, que mai havia vist. El problema està en que s'estan oblidant a la gent habitual, tipus Julio, Sònia, Pablo, lobo, Aitor..... No entenc aquesta política, però l'organitzador sabrà!!!!

A mi no se si em tornaran a trucar o no, però per si de cas, ja tinc substituts!!!!

Apa, ens veiem dissabte!!!!

La parella del Farell, els vam veure fent de control secret en un Rally osona a la regularitat sport................nu se qui són.

Sobre lo de tenir substituts...........ejem!

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDj Abr 07, 2011 4:08 pm

Menys mal que al final us vau ensortir i crec que molt bé!!!


Si,si si...jo voto per substituts oficials!!jajaja

De moment al Llafranch ja ha dit que NO,(La Fina), que jo, com ja sabeu, no colaboro amb rallyclassics de fa molt temps....temes de creences politico/culturo/religioses!!!



I també em sap molt i molt greu que al senyor de la espace i el braç de gitanu no el deixesin pasar al waterworld!!!! "Pero seria perque no el coneixen".... Evil or Very Mad
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDj Abr 07, 2011 9:56 pm


Viam, ja ho he dit a en Sam, i ara a ho dic a tots, som tots prou grandets per saber les regles del joc. Uns tenen tot el dret de dir qui , i jo tinc el dret de fer-les on pugui i publicar el que em vingui de gust ( agradi o no agradi a tothom)i, o no publicar directament, i que quan es busquin fotos, que es demanin a qui acrediten.

També s´ha de ser just, i dir que ningú en va poder fer a dins, que qui manava era la tele.

i la veritat, m´estimaria més matar-ho aqui.
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDv Abr 08, 2011 1:43 pm

MORT!!!!!


Per cert...si tens ganes de fer fotus, aquest cap de setmana es la Nocturna del Motor club del Bages, i Nosaltres i els senyors de l'autobianchi participem portant els dorsals 41 i 42 respectivament!!!!

Apa....una abraçada
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDv Abr 08, 2011 2:47 pm


Si senyor, ja us tinc controlats, pero encara no se trams, ni si pujarem, ja que es.... l´aniversari d´en Marti, i encara no hem decidit que fem
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDv Abr 08, 2011 3:03 pm

espace escrigué:

Si senyor, ja us tinc controlats, pero encara no se trams, ni si pujarem, ja que es.... l´aniversari d´en Marti, i encara no hem decidit que fem

MAAAAAAAAAAARTTTTTTTTTÍIIIIIIIIIIIIII !!!! FELICITAAAAAAAAATSSSSSSSS !!!!
Una estirada d'orelles ! I un petó a la galta més tímida!
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDv Abr 08, 2011 3:05 pm

llorsai escrigué:
MORT!!!!!
Per cert...si tens ganes de fer fotus, aquest cap de setmana es la Nocturna del Motor club del Bages, i Nosaltres i els senyors de l'autobianchi participem portant els dorsals 41 i 42 respectivament!!!!
Apa....una abraçada

Mmmmmmmmm ... hauré de parlar amb l'organització. No sé si està fet expressament que jo hagi d'anar tot el rally veient el cul d'en JC .... SORT! que som de categories diferents i així cadascú guanyarà la seva, que si no .... jajajajaja

Estic fosa! Sort que és divendres.
Fins demà family!
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDv Abr 08, 2011 8:57 pm

CBH MAPAA3_br
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDv Abr 08, 2011 8:57 pm

calibrats i verificats!!!!!!!!!!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitimeDv Abr 08, 2011 11:35 pm

Naltres ho deixem per demà!

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





CBH Empty
MissatgeAssumpte: Re: CBH   CBH Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
CBH
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: general-
Canviar a: