botadevi foro
żQuieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Empty
MissatgeAssumpte: Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica   Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Icon_minitimeDv Jun 10, 2011 9:40 am

Bones família!
la setmana de Sant Joan, la Dolo i en Sam se'n van a fer cunetes pel GEKO Ypres Rally a Bčlgica.
I de pas, i com en totes les parelles, hi ha un estira i un arronsa, no hi ha res gratis (és per si a la vostra edat, no ho sabíeu encara ....) i vaig dir ok al ral·li perň! aquell moment de la frase en que tots tremolem ... hehehehehe .... el perň va ser fŕcil d'acceptar, sense cap mena de coacció eh!
El pacte era 3 dies de ral·li, més visita a Bruixes i a Brusel·les.
Assequible, no?
Doncs ja veieu, que del 22 al 27 estarem entre els belgues. Si algú necessita alguna cosa.....
A la tornada, ja us farem un reportatge.
Una abraçada!
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica   Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Icon_minitimeDv Jun 10, 2011 11:43 pm

Bčlgica, Bčlgica..... Huuuuuuuummmm, em sona d´alguna cosa ......

El d´historics, no es al començament de juny????


Ahˇ ˇ ˇ , no serŕ per lo de la xocolata belga, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica   Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Icon_minitimeDs Jun 11, 2011 11:21 am

espace escrigué:
Bčlgica, Bčlgica..... Huuuuuuuummmm, em sona d´alguna cosa ......
El d´historics, no es al començament de juny????
Ahˇ ˇ ˇ , no serŕ per lo de la xocolata belga, no?

Bones Rafaelinyu,
el d'historics coincideix en dates http://www.ypresrally.com/historic/
i quan a la xocolata, ja et dic jo que és una bona causa/excusa !!! a mi em torna "loca", i ja vau veure que fins i tot a Nova Zelanda vam visitar la fŕbrica de la xocolata Cadbury a Dunedin ! jejejeje
Un vici com un altre! ja veus.
Bon cap de setmana llaaaarrrrgggg !!!
Nus vemus, siau!
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica   Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Icon_minitimeDs Jun 11, 2011 9:31 pm

Si et torna loca la xoco,enrreda al Sam, i aneu al país vasc francés, a Bayonne, varem anar a veure una fŕbrica, on els petits, els hi deixaven decorar, n´hi havia amb canella, fruits rojos, amb taronja, amb nous , piruletes de xocolata.... fins hi tot xocolata amb pebreˇˇˇˇ

i si aneu amb cotxe , penseu a desviar-vos cap a Benabarre, que sortin del poble per la nacional, en un tomb a esquerres, n´hi ha un altra que flipes, pots comprar-ne per internet i en tres o quatre botiges de per aquí, a més si vas a fŕbrica hi ha un parell de dies a la setmana que també fan visites als obradors vells de dins al poble.

Es que a mi , tampoc m´agrada la xocolata.... alien alien alien alien alien
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica   Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Icon_minitimeDt Jun 14, 2011 4:40 pm

Xocolata nosaltres també volem!!!!



Per aquestes dates nosaltres tambe estarem parlant gabatxo, pero a Corsega......a fer el mingueru!!!...res de curses....tot i que just arribem i hi ha una pujada en Costa de campionat de França!!!! Viam....no se que es compra a Corsega...pero si voleu res,,,us ho cambio per xocolata d'aquell!! jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica   Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Icon_minitimeDt Jun 14, 2011 5:25 pm

llorsai escrigué:
Xocolata nosaltres també volem!!!!
Per aquestes dates nosaltres tambe estarem parlant gabatxo, pero a Corsega......a fer el mingueru!!!...res de curses....tot i que just arribem i hi ha una pujada en Costa de campionat de França!!!! Viam....no se que es compra a Corsega...pero si voleu res,,,us ho cambio per xocolata d'aquell!! jejeje

Típic ? Mmmmmm ... un corsé ? que dic jo que deuen ser els habitants típics del país, no ?
hehehehehe
De xocolata, si la companyia ačria ho permet, i no es fon abans del ral·li Osona, si al final hi coincidim .... qui lo sá!
Que disfruteu moltíssim! Una abraçada
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica   Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Icon_minitimeDt Jun 14, 2011 10:26 pm

UUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ,
soc la teva consciencia, i et recordo JC, que TU, no pots, que fas dieta !!!!!!

lol! lol! lol! lol!


posats a fer canvis, jo canvio unes " francesinhas" ( o com collons s´escrigui) d´Oporto . Ara com que primer anirem al osona, ja les durem.... no se
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica   Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Icon_minitimeDc Jun 15, 2011 9:45 am

Que no!!!


que ja he acabat la dieta!!!

VULL XOCOLATA!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica   Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Icon_minitimeDv Jun 17, 2011 10:58 am

llorsai escrigué:
Que no!!!
que ja he acabat la dieta!!!
VULL XOCOLATA!!!!

Com nens!!!

Per cert, SENYOR PEP MONTENEGRO que des de que té feisbuc no treu el cap aquí ni que el matin i que has deixat de ser el meu ídol -ara només ets un dels meus somnis, i no diré de quin tipus!- ....

hi hagi o no hi hagi bmw pel ral·li Osona del juliol .... pots venir a dormir a casa si et fa falta eh ! que aquest any no tenim bodorrio ... jajajajaja

Una abraçada!

Aix ! ... dimecres cap a Bčlgica ...
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica   Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Icon_minitimeDl Jul 04, 2011 12:26 pm

eooo....has portat xocolata???
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica   Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Icon_minitimeDl Jul 04, 2011 3:54 pm

llorsai escrigué:
eooo....has portat xocolata???

La veritat és que sí, perň només en queda de negra i uns bombonets. Pensava que vindrieu pel ral·li Osona i ja ho tenia apunt ... perň ara no responc del que els pugui passar a aquests bombons que cada cop que obro la nevera em demanen a crits que me'ls cruspeixi !!!!

Us deixo l'enllaç de l'escrit que vaig fer de l'excursioneta, i a veure si en Sam pot penjar les fotos del ral·li, va ser molt xulu!
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica   Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Icon_minitimeDl Jul 04, 2011 9:42 pm

Vam arribar super tard el divendres del viatge,i, tot i que l'intenció hi era, les forces no.....o sigui, que vam continuar fent el manta a casa....bé i recollints tot el degavell de les vacances!!


Si tens un " desitg "....perdonare que no em guardis cap bombó!!!!

per cert esteu molt guapos ales fotus fent el "mingueru" per bruseles!!!
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica   Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Icon_minitimeDl Jul 04, 2011 11:36 pm

Em sap gre, no haver pujat, tot i tenir-ho tot apunt. Pero desde la nit de divendres fins a mig matí del diumenge, no va ser molt aconsellable marxa massa lluny del sr Roca.
Ens fem grans, que hi farem-....
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica   Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Icon_minitimeDt Jul 05, 2011 6:40 am

....ay!!!...que menjaries????....
Tornar a dalt Ir abajo
r5copagi
Vi Jove
Vi Jove
r5copagi


Nombre de missatges : 37
Age : 44
Localisation : Platja d'Aro
Registration date : 08/06/2009

Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica   Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Icon_minitimeDc Jul 06, 2011 12:39 am

Aix Rafelet mira que ja t'ho dic jo que la xocolata del Lidl fa cagarrines!!!!!!
Aixň es per culpa de la Dolo i el Sam que te posen les dents llargues!!
Molt xules les fotos parella.........
Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica   Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Ral·li IRC GEKO Ypres, Bčlgica
Tornar a dalt 
Pŕgina 1 de 1

Permisos d'aquest fňrum:No pots respondre a temes en aquest fňrum
botadevi foro :: general-
Canviar a: