botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Ral·li d'Hivern

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Ral·li d'Hivern Empty
MissatgeAssumpte: Ral·li d'Hivern   Ral·li d'Hivern Icon_minitimeDc Des 14, 2011 2:27 am

Hola família!
com va tot? esteu mooooooooooooolt (MASSA!!!!) calladets eh !
No hi ha dret que m'abandoneu així, snif!

Bé, res, que volia dir que nosaltres tres (en Sam, la Dolo i el petit Autobianchi) serem presents al Ral·li d'Hivern aquest proper dissabte 17.

I l'endemà si tant els amos, nosaltres, com ell, el peque Abarth (pobret!) aguantem tots plegats, després de dormir poc i menys i col·laborar en una mitja marató atlètica d'on treballo jo ... el diumenge a la tarda anem amb els companys de l'ACO (Amics dels Clàssics d'Osona) a sortir en directe a la Marató de TV3 ... així que és molt probable que sobre les 6 de la tarda ens veigueu dins la caixa tonta hehehehe

Buf! Deixa'm anar a dormir i avançar hores perquè ens espera un cap de setmana amb més activitats que hores per fer-les!

Així que si algú treu el cap per terres osonenques, que saludi!
Una abraçada!
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Ral·li d'Hivern Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li d'Hivern   Ral·li d'Hivern Icon_minitimeDc Des 14, 2011 7:21 pm

Que guay!!!!!

Molaaa molt...ja mirarem la tele, perque a Viladrau no se si vindrem....que fa molt fred i toca preparatius dels Nadals!!GRRRR!!

Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Ral·li d'Hivern Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li d'Hivern   Ral·li d'Hivern Icon_minitimeDj Des 15, 2011 11:14 am

llorsai escrigué:
Que guay!!!!!
Molaaa molt...ja mirarem la tele, perque a Viladrau no se si vindrem....que fa molt fred i toca preparatius dels Nadals!!GRRRR!!

Buf! Nadal ... gggggrrrrrrr ! ja t'ho regalo!
Una abraçada
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Ral·li d'Hivern Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li d'Hivern   Ral·li d'Hivern Icon_minitimeDt Des 20, 2011 2:31 am

Ei! com va tot?
bé, nosaltres després d'un llarg i cansat cap de setmana, i havent aconseguit finalment acabar el Ral·li d'Hivern, i a més a més acabar-lo dignament, sense aparells ni naus espacials, en una 29a meritòria posició de la general. Del nostre grup, amateur, vam fer tercers. I del critèrium vam acabar segons de la categoria!!!! La primera part del critèrium va ser molt i molt divertida, però al final la part de regularitat i nocturna va ser molt dur, molt!

Us deixo la crònica del meu bloc i unes quantes fotos (que ja haurem vist pel feisbuc suposo, sosus! més que sosus! ).

El diumenge també vam aprofitar a passejar els clàssics amb els companys de l'ACO, i una vintena de cotxes, després de la recollida de diners feta a la Plaça de Vic (sí, la del temps de tv3), doncs ens vam presentar a actualitzar en directe el marcador. Una bona experiència.
Us deixo un parell de videos on apareixem (bé, hi som, però veure'ns el que es diu veure'ns, ben poc).

En aquest primer, del minut 38 enllà el nostre presi, l’Albert, presenta alguns dels cotxes clàssics de l’ACO.

I en el segon video, entre el minut 2 i 4, entrem tot el grup a actualitzar en directe el marcador. Ole!!! Tant en Sam com jo quedem un xic amagats, però hi som! hehehehe

Bones festes! Una abraçada
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Ral·li d'Hivern Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li d'Hivern   Ral·li d'Hivern Icon_minitimeDc Des 21, 2011 10:41 am

Sou uns craks!!!


ja he felicitat al Sam via Facebook, i suposo que t'ho ha fet extensible...jajaja

les vostres croniques genials...tambe les habia llegit via Facebook!!!.....(ai Dolo!!!!)(..que t'hauras de fer un facebook)

Tinc que mirar els videos amb calma...que aqui a la feina no tinc altaveus!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Ral·li d'Hivern Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li d'Hivern   Ral·li d'Hivern Icon_minitimeDc Des 21, 2011 11:00 am

llorsai escrigué:
Sou uns craks!!!
ja he felicitat al Sam via Facebook, i suposo que t'ho ha fet extensible...jajaja
les vostres croniques genials...tambe les habia llegit via Facebook!!!.....(ai Dolo!!!!)(..que t'hauras de fer un facebook)
Tinc que mirar els videos amb calma...que aqui a la feina no tinc altaveus!!!!

Bon dia JC
no penso baixar del burru, ja ho saps Smile
I si entressiu més sovint aquí, veuries que abans que al facebook la crònica era aquí Smile
nye nye nye !!!
Una abraçada carinyosament nadalenca. Records a totes les teves dones!
Fins aviat ! (espero i desitjo)

PD. Per cert, al final anem a Córsega la primera de gener. Siau!
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Ral·li d'Hivern Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li d'Hivern   Ral·li d'Hivern Icon_minitimeDc Des 21, 2011 1:31 pm

jajaja


jo també espero i desitjo veuren's aviat!!!!!

Bon nadal i petons molt forts!!! Quina enveja...a mi em va encantar Corsega...i al gener podeu fins i tot esquiar.(si us agrada), o llogar un impreza i na a fer carreteretes amb neu.. santa
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Ral·li d'Hivern Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li d'Hivern   Ral·li d'Hivern Icon_minitimeDc Des 21, 2011 1:32 pm

Nosaltres estem estudiant Suissa de cara finals de maig.....viam si tot va bé!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Ral·li d'Hivern Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li d'Hivern   Ral·li d'Hivern Icon_minitimeDc Des 21, 2011 1:36 pm

ah!!!!!

Dolo, tambe tens el Gmail ,Google+, on podem estar conectats, i no has de fer res, ja que tens conte de gmail.....

t'acabo d'enviar la solicitud!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Ral·li d'Hivern Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ral·li d'Hivern   Ral·li d'Hivern Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Ral·li d'Hivern
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: general-
Canviar a: