botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu

ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

Presentació de meu fotolog

5 participantes
AutorMissatge
Juanma
Reserva
Reserva
Juanma

Nombre de missatges : 177
Registration date : 03/06/2007

Presentació de meu fotolog Empty
MissatgeAssumpte: Presentació de meu fotolog   Presentació de meu fotolog Icon_minitimeDt Gen 15, 2008 3:55 am

Hola a tothom, per fi m'he pujat una mica a les opcions de la tecnologia i m'he fet un fotolog, on anire actualitzan amb les novetats que vagin sorgint del projecte golf mk2 cup...

http://www.fotolog.com/dark_racer

A veure si deixeu comentaris i impresions del projecte.

afro
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

Nombre de missatges : 1818
Registration date : 31/05/2007

MissatgeAssumpte: Re: Presentació de meu fotolog   Presentació de meu fotolog Icon_minitimeDt Gen 15, 2008 10:06 am

Me gusta ,me gusta........

Ja t'anire posant cosetes......
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver

Nombre de missatges : 486
Registration date : 04/10/2007

MissatgeAssumpte: Re: Presentació de meu fotolog   Presentació de meu fotolog Icon_minitimeDc Gen 16, 2008 1:04 am

Un paso a paso..........venga, que al igual cuando lo tengas de competi, te hago uno 1/24, para que puedas entrenar en tus ratos libres!

El último golf MKI que ví de 1/24 iba patrocinado por el Fary........espero que no caigas tan .........tan.........xDD

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
soganyo
Criança
Criança
soganyo

Nombre de missatges : 57
Registration date : 02/07/2007

MissatgeAssumpte: Re: Presentació de meu fotolog   Presentació de meu fotolog Icon_minitimeDc Gen 16, 2008 4:24 pm

Jo, no se que le pasa a la gente con este tan afamado cantante como es el Fary!! Mirad mi foto... Me acompaña alla donde voy.

Socio nº 1032 del Club de Fans del Fary (www.clubdefansdelfary.com)

P.D. Viva el Fary man que pierda
Tornar a dalt Ir abajo
Juanma
Reserva
Reserva
Juanma

MissatgeAssumpte: Re: Presentació de meu fotolog   Presentació de meu fotolog Icon_minitimeDv Gen 18, 2008 3:06 am

Esparver escrigué:
Un paso a paso..........venga, que al igual cuando lo tengas de competi, te hago uno 1/24, para que puedas entrenar en tus ratos libres!

El último golf MKI que ví de 1/24 iba patrocinado por el Fary........espero que no caigas tan .........tan.........xDD

Salut

Sam

Mk2 Sam Mk2, he vist que hi ha una maqueta de ¿Fujimi? de golf mk2 en 1/24 bastant decenteta, ja li posarem un chasis d'aquestos de plafit i segur que correra tan o mes que el gran...juajuas
Tornar a dalt Ir abajo
Juanma
Reserva
Reserva
Juanma

MissatgeAssumpte: Re: Presentació de meu fotolog   Presentació de meu fotolog Icon_minitimeDv Gen 18, 2008 3:09 am

soganyo escrigué:
Jo, no se que le pasa a la gente con este tan afamado cantante como es el Fary!! Mirad mi foto... Me acompaña alla donde voy.

Socio nº 1032 del Club de Fans del Fary (www.clubdefansdelfary.com)

P.D. Viva el Fary man que pierda

Pablo pablito pablete, que te guste el fary, pase, que tengas monigotes en los coches, puede pasar, pero que tengas numero en el club de fans...friky como diria una que yo me se...ejem

De buen rollo y ya te devolveré el baket...y he notado que se puede ir maaaas bajo aun...jsjsjs
Tornar a dalt Ir abajo
Sonia
Reserva
Reserva
Sonia

Nombre de missatges : 87
Registration date : 01/06/2007

MissatgeAssumpte: Re: Presentació de meu fotolog   Presentació de meu fotolog Icon_minitimeDv Feb 01, 2008 11:57 pm

Dejalo tranquilo, no te metas con él!!!! Todos tenemos nuestras cosillas!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
soganyo
Criança
Criança
soganyo

Nombre de missatges : 57
Registration date : 02/07/2007

MissatgeAssumpte: Re: Presentació de meu fotolog   Presentació de meu fotolog Icon_minitimeDl Feb 04, 2008 2:51 pm

Gracias Sonia!!! Aunque no pasa nada, uno esta acostumbrado a que le llamen friki.

Viva el frikismo!!! Deberia de ser asignatura obligada en preescolar!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Sonia
Reserva
Reserva
Sonia

Nombre de missatges : 87
Registration date : 01/06/2007

MissatgeAssumpte: Re: Presentació de meu fotolog   Presentació de meu fotolog Icon_minitimeDt Feb 05, 2008 9:13 pm

No te pases!!!! ... No me quiero imaginar entonces como serian las generaciones venideras!!! afro
Tornar a dalt Ir abajo
Juanma
Reserva
Reserva
Juanma

MissatgeAssumpte: Re: Presentació de meu fotolog   Presentació de meu fotolog Icon_minitimeDv Feb 08, 2008 10:50 pm

La actualiazación que he echo hoy, a mas de uno le picará...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Presentació de meu fotolog   Presentació de meu fotolog Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Presentació de meu fotolog
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1