botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu

ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

Sils....3/2/08

+2
Juanma
llorsai
6 participantes
AutorMissatge
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

Nombre de missatges : 1818
Registration date : 31/05/2007

Sils....3/2/08 Empty
MissatgeAssumpte: Sils....3/2/08   Sils....3/2/08 Icon_minitimeDg Feb 03, 2008 8:16 pm

Hola a tots
Un cop hem tornat a casa,aprofitaré aquest mitjá,per a denunciar la poca esportitivitat d'algun dels participants a la cursa d'avui...Sin decir nombes...(Alex Romaní,Alberto Sanchis)....

Que,de no ser per aquests mal.......hagues quedat a una honorable posició de podi....(la única a la que es podia accedir despreas de veura el nivell extratosferic del Juanma i del Mia)(Que cabrons....com corren els dos).
I res,he quedat a la pijor posició posible 4º.....Bufffff...Quina rabia

VULL LA REVENJA!!!!!!

Ara fora conyas....que bé que ens ho hem passat!!!!

I al dinar,també molt i molt bé.

Sobre tot ,les decisions presas,e cara a propers rallyes,amb la formació d'un equip femeni(Fina /Dolo),i,el gran i guanador segur,equip Sam/Carles.

Nomès tinc 4 fotos que us penjare a continuació,esperant que tant en Julio,om en Mia,i tothom que hagi fet fotos,me les pasi,per penjarles a la Gües...

Sils....3/2/08 Dscn0610

Sils....3/2/08 Dscn0611

Sils....3/2/08 Dscn0612

Sils....3/2/08 Dscn0616

Sils....3/2/08 Dscn0617
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

Sils....3/2/08 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sils....3/2/08   Sils....3/2/08 Icon_minitimeDg Feb 03, 2008 8:18 pm

Sils....3/2/08 Dscn0614
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

Sils....3/2/08 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sils....3/2/08   Sils....3/2/08 Icon_minitimeDg Feb 03, 2008 8:26 pm

Sils....3/2/08 Dscn0618
Tornar a dalt Ir abajo
Juanma
Reserva
Reserva
Juanma

Nombre de missatges : 177
Registration date : 03/06/2007

Sils....3/2/08 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sils....3/2/08   Sils....3/2/08 Icon_minitimeDg Feb 03, 2008 9:59 pm

Al xavi del R5...que ansias con el maxi se llevaba...ya le he dicho el precio por el que él no lo tiene, en la tienda de Rallyclassics lo tiene...y mira que vendimos unos pocos en el autoretro y el estaba por alli...

Tampoco ibamos tan rapidos...jojojo, me merezco puntuación extra por "the best lap"... si no llega a ser por el Ramon (que iba doblao por problemas en el kart) el Mia se ha distanciado unos metros que poco a poco le iba recortando, y me han falta 2 vueltas, aunque mis manos no opinarán lo mismo...que dolor
El "cava" del podium, no era el Mumm de la F1...ecs

JC, ya sabes, no me vuelvas a retar...
Pequeño padowan, gas!!! (pero solo donde toca!!!)
Tornar a dalt Ir abajo
JulioStrom
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
JulioStrom

Nombre de missatges : 14
Registration date : 07/06/2007

Sils....3/2/08 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sils....3/2/08   Sils....3/2/08 Icon_minitimeDl Feb 04, 2008 2:04 am

Las fotos de tan grandioso evento ya estan subidas:
http://picasaweb.google.com/jualot/RallyclassicsKartingSils
www.control24.org
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.control24.org
Tony

Tony

Nombre de missatges : 20
Registration date : 01/06/2007

Sils....3/2/08 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sils....3/2/08   Sils....3/2/08 Icon_minitimeDl Feb 04, 2008 5:43 pm

muy buenas las fotos, je,je
tengo molida la espalda, je,je
muy bien todo el tema comida y cars,genial el domingo
las ansias del xavi r5 por pillar un maxi, juanma y sonia no se podian despistar ningun momento

un saludo para todos
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver

Nombre de missatges : 486
Registration date : 04/10/2007

Sils....3/2/08 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sils....3/2/08   Sils....3/2/08 Icon_minitimeDt Feb 05, 2008 12:51 am

Que bueno!

La verdad es que nos lo hemos pasado de miedo, aunque tengo a la Dolo magullada.....por lo del trompo y tal.......y hoy esta bastante escacharradilla la pobre.......aunque, ya esta diciendo que cuando hacemos la siguiente.

Joan Carles, ya tengo la estrategia para ganarlas.........que no es otra que ser realistas y cambiarnos de clase, participar con el Honda, que las posibilidades de victoria son superiores y ellas que se peleen con la mayoria de inscritos en otra categoria, que para eso tienen mas calidad que nosotros tanto en el pilotaje como en el copilotaje.........jajajajajaja, y si eso, ya les hacemos carreras de scalextric que aqui si contamos con ventaja.........jejeje

A ver si esta semana cuelgo un excel con las clasificaciones y tal, y la Dolo nos pone los videos en el youtube y así completamos toda la info.

Juanma, es que la gracia es retarte.......a ver, que estarías delante ya se sabía, lo bueno es que JC pudiera darte la sorpresa y ganarte............y creo que va a seguir empeñado en retarte hasta que lo consiga!

Cuando hay revancha?que yo tengo un circuito de karts justo al lado del curro!!!!

Salut

Sam i Dolo
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

Sils....3/2/08 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sils....3/2/08   Sils....3/2/08 Icon_minitimeDt Feb 05, 2008 9:18 am

A mes a mes,m'han dit que aquell circuit esta molt guapo.....

I allò de que amb l'scalextric tenim ventatge.....suposo que parles per tu......per q jo soc un inutil.....

Al Juanma,crec que d'aquí uns anys,i,uns quants Kg de mes,estic segur que acabaré guanyant-lo......o no??

La proxima l'organitzem nosaltres,i,així també vindran la resta de gent del foro.....que em fa l'efecte que algun d'ells no ha de ser dolent,i,encara li fotran palliça al Juanma.

Creemos la plataforma ,TODOS CONTRA EL JUANMA...(de bon rotllo).
Tornar a dalt Ir abajo
Juanma
Reserva
Reserva
Juanma

Sils....3/2/08 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sils....3/2/08   Sils....3/2/08 Icon_minitimeDt Feb 05, 2008 2:54 pm

Ei, que jo conec al Sam, com era Gazzz??, de slotadictos i de RCT, lo que no crec que em recordi... en la meva epoca on li donava al al mando parma...ho vaig deixar quan van començar a sortir les collonades de mandos electronics i les merdes aquestes.

Per anar rapid, no crec que sigui nomes cuestió de kilos ehh, compte bastante mes el cap, i una mica saber on donarli al gas, i si vas de cantu, esque no ho fas be...tecnica padowans...

Jo tampoc son un gran mestre d'això ehh, pero per això mateix vull correr (es com si tingues la necesitat) la copa amb els golf's, per compararme amb "altre gent en una competició de veritat"

Pensar una cosa, el dia que me ganeis, será porque me habre dejado para que os calleis... Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Sonia
Reserva
Reserva
Sonia

Nombre de missatges : 87
Registration date : 01/06/2007

Sils....3/2/08 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sils....3/2/08   Sils....3/2/08 Icon_minitimeDt Feb 05, 2008 9:39 pm

Buenas!!! Tengo que decir que me lo pase bien a pesar de darme un paseo extra antes de llegar al circuito, jajajjaa!!!!
JC, me cuesta imaginarme a Juanma con unos kilos de mas ... mas que nada porque es puro nervio y no se esta quieto ni cuando duerme!!! Asi que veo dificil esa futura victoria Very Happy Pero de todas maneras me apunto a la Plataforma!!!!

Juanma queda un poco feo decir que te vas a dejar ganar, y mas cuando somos unos pocos que estamos dispuestos a hacer lo que sea necesario para "robarte" la victoria!!!! pirat
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver

Sils....3/2/08 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sils....3/2/08   Sils....3/2/08 Icon_minitimeDt Feb 05, 2008 11:54 pm

GaZ, si.......el meu antic nick.......banejat.....boh......jajajajaa, i si, vaig estar un bon temps al RCT, mes que res perque mon pare, té el taller, just a l'altre costat de la granvia, i clar, surt del curro i canya al gatillo!

JC, lo de la inutilitat amb el gatillo té solució!

Guanyar al juanma, sino fas tap, també........jo veia clarament amb el kart, on perdia temps.......a la segona corva, derrapava sempre mes del compte......i en alguns punts podia anar un xic mes ràpid, però es que per passar la Fina, es tenía que nar, molt mes ràpid i fer-la fora sense contemplacions i clar, no es plan, i suposo que els que anaven rera teu, tenien el mateix problema........ una altra cosa es quan ja vas a fondo i no sas per on mes retallar i apurar ( jo hauria necessitat dues hores mes rodant, per aprendrem-ho ), i veus que no atrapes al de davant perque es mes bó que tu............que.........ara que hi penso, es el que et passa amb el Juanma, JC?jajajajajaa

Sempre hi ha gent que s'els dona millor que altres, i no passa res..........pensa que el Juanma ho té molt dificil per lluir una esplendorosa panxeta com la nostra......ell es bó conduint i naltres criant panxeta..........es la vida!!!jojojojo

Jo estic en contra de la plataforma contra el Juanma, mes que res, perque el que va guanyar, era en Mia......i perque en Ramón es va estampar, que sino, vaya..........així que no ho focalitzis tot en el pobre i primet Juanma, Joan Carles!

Ara, que si la plataforma serveix per nar als karts mes sovint, ( que feia des del 97 que no pujava a un kart! ) i com excusa, posem al Juanma, i que hem de retar-lo reiteradament, llavors val...........acceptarem ser de la plataforma.......

Per cert,veient que cuasi tots teniu cotxe de slot, i que el cotxe de slot, on millor esta, es a la pista.....quan montem una carrerilla patxanguera? ( Sense mandos intergalactics, clar! ).

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
Juanma
Reserva
Reserva
Juanma

Sils....3/2/08 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sils....3/2/08   Sils....3/2/08 Icon_minitimeDc Feb 06, 2008 12:42 am

A mi reteume quan volgueu i on volgueu, mentre no em costí un centim... Cool

No se si agafar una depre, per lo de la plataforma scratch , o si posarme a riure de la lluita aquesta que teniu amb mi...

Tampoc vaig guanyar, opcions tenia, pero pero coses de les carreres, no va poder ser...

El slot-cars, donem-se presa, perque m'estic desfent de TOT, però encara em queden una quants
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

Sils....3/2/08 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sils....3/2/08   Sils....3/2/08 Icon_minitimeDc Feb 06, 2008 4:15 pm

Lo de la plataforma, és clar, només és la excusa per tornar a correr...

Que m'ho vaig passar molt bé.

No t'ho agafis malament Juanma !!!!
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

Sils....3/2/08 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sils....3/2/08   Sils....3/2/08 Icon_minitimeDv Feb 08, 2008 3:16 pm

Ahhh!!!!!

aprofitar també per donar les gracies a Rallyclassics,per organitzar aquest esdeveniment com agraïment a la col.laboració al rally d'Hivern,i,a la del Autoretro.
i gracies per convidar....jjajaja....

Una d'aquestes també hem de muntar nosaltres per que ens poguem batre amb volants de més talla,pilots consagrats,i demes especimenes que es donen per aquest forun....(Markus,JMSole,Datdumpi,Miss Simpatia,Parro,Moré,ZlK,...en fi.....tots....)
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver

Sils....3/2/08 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sils....3/2/08   Sils....3/2/08 Icon_minitimeDs Feb 09, 2008 1:33 pm

Juanma, de lo que tengas 1/24 no te deshagas de nada sin hablar conmigo!

Y del resto, coi, ofrese primero a los colegas...........( no, el R-5 no lo quiero, pero seguro que alguien otro si..........jajajaaja ).

Per la resta, ja podeu anar programant data, per la sortida kartinguera botadevi! Objectiu, deixar el Marc/Markus, enrera de sortida, perque sino, el tap viscut per el JC, sería de riure, comparat amb el que pot fer, el conductor del "barrufet" !

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

Sils....3/2/08 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sils....3/2/08   Sils....3/2/08 Icon_minitimeDg Feb 10, 2008 3:14 am

he sentit algo d'un R5???
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver

Sils....3/2/08 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sils....3/2/08   Sils....3/2/08 Icon_minitimeDl Feb 11, 2008 12:19 am

No, no, no deiem res de R-5.........tot i que, ja tinc dues maquetes reservades, una per fer un Copa Turb, negre......jejeje

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

Sils....3/2/08 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sils....3/2/08   Sils....3/2/08 Icon_minitimeDl Feb 11, 2008 9:36 am

Ets el millor....
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

Sils....3/2/08 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sils....3/2/08   Sils....3/2/08 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Sils....3/2/08
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1