botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí...

Ir abajo 
+3
Quim
Morè
llorsai
7 participantes
AutorMissatge
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Empty
MissatgeAssumpte: 27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí...   27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Icon_minitimeDg Oct 26, 2008 6:24 pm

No la trobavau a faltar...

Doncs ja esta aquí...


EL 27 de Desembre de 2008, i ,gracies a la feina organitzativa d'en Marius i la Tina, ja tenim de nou una GIMCAMA BOTADEVI, aquesta vegada la XII.

Es l'unic que us puc dir, ja que, aquesta vegada la Fina i jo, no sabem res , perque la intenció es participar-hi!!!!



Apa ja ens aniras informant de cosetes Marius....
Tornar a dalt Ir abajo
Morè

Morè


Nombre de missatges : 23
Age : 56
Registration date : 23/07/2007

27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí...   27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 12:18 am

Eiii, collonut !!!

ja estavem frisosos per tornar a participar-hi. Allí serem.

P.D.: si necessiteu un cop de mà tal com vaig comentar-vos, no quedeu.
Tornar a dalt Ir abajo
Quim
Vi Jove
Vi Jove



Nombre de missatges : 25
Age : 53
Registration date : 04/04/2008

27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí...   27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 1:02 am

Excelent noticia.
Després de veure com feu "patir" als participants, potser ha arribat l'hora de provar-ho.
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí...   27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 9:29 am

Jajaja....aixó s'anima!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí...   27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 12:04 pm

Bon dia família !
a mi, un robot, m'ha enviat un mail que em cita el dia 28 de desembre, els dia dels Santa Inocents ... mmmm .... ja ha començat la inocentada ?
Ai mare de Déu ... que no acabarem l'any amb tota aquesta colla !!! Smile
Visca la Bota de vi, que xula està ara !
Una abraçada des de Taradell.


Salutacions des d'Osona. Gràcies. Siau !
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/

Dolors.
'La memòria és com un mal amic; quan més falta et fa, et falla'
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí...   27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 1:01 pm

Que no!!! Que no es una inocentada!!!!

El robot soc jo, i, em vaig equivocar amb la emoció del moment, quan ens va trucar el Marius!!!

La proposta es per disabte 27 de desembre, ales 7h a Coll de ravell, a la benzinera.

Animeuvos a fer la preinscripció on line, per tal de que el dia 5 de Novembre, al decidir si finalment es fa, tinguem una idea del volum de participació......



PD. Molt xulo el teu blog!!!!!M'agrada
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí...   27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 1:35 pm

Dolo m'agrada el teu blog, però estaria bé que pensessis en els pobres daltònics. Aquests fons amb les lletres de no sé quins colorins, no es veuen. Els haig de seleccionar per què se'm facin visibles. Revisa´ho si et plau.
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí...   27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 4:25 pm

On se fa l'inscripció?

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí...   27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 4:35 pm

http://fs2.formsite.com/llorsai/form038756978/index.html


La inscripció aquí,......
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí...   27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 6:31 pm

pepblauet escrigué:
Dolo m'agrada el teu blog, però estaria bé que pensessis en els pobres daltònics. Aquests fons amb les lletres de no sé quins colorins, no es veuen. Els haig de seleccionar per què se'm facin visibles. Revisa´ho si et plau.

Moltes gràcies per donar-hi un cop d'ull
Pep, si em dius com haurien de ser les lletres, ho intentaré solucionar. El que està clar és que amb el fons de color (i fosc) no és fàcil veure-ho massa bé.
Fins ben aviat !!!
Dolo
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí...   27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 10:52 pm

El team CST ( digali Capitan Slow Team o Club Slot Taradell ), ja esta inscrit, així com el Lola Sport!( i no té res a veure amb les barquetes, sino amb les Dolors.....jajajaja ).

Ara faltarà veure si despres dels primers tests quant estiguin els cotxes apunt, no em foti el cambiassu!

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí...   27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Icon_minitimeDt Oct 28, 2008 9:39 am

De moment ja som 4


  1. CPBMC............................Nëusen Isernen/Markku Hauses....................................Seat 850 Gr6
  2. Se bebe a bordo Team....Fina Mirallensen/Carlsson Llorsainen............................C2R2D2/R4Maxi
  3. Club Slot Taradell............Santa Rita..de moment/Jan Voydecrack Ymelapego......Celica ST162
  4. LolaSport........................(.......) Bigas/Lola Bigas..................................................A112 Abarth Corse.
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí...   27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Icon_minitimeDc Nov 12, 2008 10:31 am


El preu de la inscripcio sera de 75 Euros per cotxe(2 persones), incloent premis, i sopar final.

Aquesta vegada la alimentació de la etapa es a conta propia......i.....no hi haura gaire temps per menjar.....es recomana bocatas.....


El recorregut començara a Coll de Ravell als volts de les 7.30h, i acabara, despres d'uns 500 Km ,ves a saber on, al voltant de les 20/21h.....


El reglament aixi com el numero de conta per la inscripció, s'enviara via mail als aspirants.


Apa......ja tenim alguna coseta més
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí...   27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Icon_minitimeDj Nov 13, 2008 11:47 pm

a les 77777777777777777777777777777del mati
jo encara dormo aquesta hora
noens podem reenganchar a les 13 quan me aixequi faci pipi i esmorzi
una bona inocentadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí...   27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Icon_minitimeDv Nov 14, 2008 11:46 am

coi, jo llevant-me a dos de set en tinc de sobres, de casa a coll de ravell, fent festival de corves hi ha 20 min!

Meli, jo com a rival et deixo que et reenganxis però molt ben penalitzat...........!!!!

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí...   27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Icon_minitimeDv Nov 14, 2008 11:39 pm

NO ESPERAVA MENYS DE TU ESPERVER
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Empty
MissatgeAssumpte: Re: 27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí...   27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí... Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
27 de DESEMBRE, Ja la tenim aquí...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Ja no tenim cap cotxe en venda....
» Dates per la proxima gimcana???
» Sortida Gastronomica 22 de desembre
» 22 Desembre data limit inscripcions

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: Gimcanes Botadevi-
Canviar a: