botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 RECUPEREM LA GIMKAMA ???

Ir abajo 
+4
meli
llorsai
Markku Hauses
marius
8 participantes

Us va bé el 27????
si
RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Vote_lcap100%RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Vote_rcap
 100% [ 5 ]
no
RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Vote_lcap0%RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Vots Totals : 5
 
Sondeo cerrado

AutorMissatge
marius
Reserva
Reserva
marius


Nombre de missatges : 196
Age : 68
Registration date : 13/06/2007

RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Empty
MissatgeAssumpte: RECUPEREM LA GIMKAMA ???   RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Icon_minitimeDg Oct 26, 2008 6:37 pm

Els que teniu memòria recordareu la mala llet que ens va agafar l'any passat quan varem haver d'anul·lar la XII Gimkama.... Per manca d'inscrits.

Personalment encara hi hem donat unes quantes voltes més.
Com sempre, tenim diversos projectes en cartera, i només ens queda definir-ne un (us haig de confessar que pràcticament ja n'hi ha un que detaca) i fixar la data que vagi bé a tothom.

Jo crec que fora bo intentar recuperar aquell esperit de les primeres gimkames, com de festa de fi de curs, és a dir, amb la temporada ja acabada, a finals de desembre.

Per tant llenço des d'aqui la primera crida. Decisió final el 5 de novembre en funció de les vostres respostes:
Data proposada: 27 de desembre.
Durada: Només dissabte. Tornem a dormir a casona.
Lloc de trobada: Coll de Revell, on va acabar l'XI Gimkama.
Recorregut : ??? (aquí està la gràcia)

Aneu repassant llibres o revistes d'història de l'automobilisme (català i internacional) i dels castells de casa nostra. Sense oblidar les tradicionals qüestions enològiques...

I contesteu el més aviat possible, sigui en aquest fòrum o com sigui.

Salut i gassssss
Màrius

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
marius
Reserva
Reserva
marius


Nombre de missatges : 196
Age : 68
Registration date : 13/06/2007

RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: RECUPEREM LA GIMKAMA ???   RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Icon_minitimeDg Oct 26, 2008 6:39 pm

Per cert, es busca copi per la Fina, que ja és hora que hi participi, la pobre.

I, ja posats, també un/una copi per en Llorsai, que no vol anar amb ella.....

Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses


Nombre de missatges : 240
Age : 45
Registration date : 22/07/2007

RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: RECUPEREM LA GIMKAMA ???   RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Icon_minitimeDg Oct 26, 2008 6:45 pm

Com que no anem a l'Hivern, i no és plan tenir el cotxe parat des de la Volta a Catalunya fins al Costa Brava, la Neus i jo venim amb el 850.

Se'ns en fot el dia, mentre no coincideixi amb nadal, st esteve, i demés tonteries d'aquestes.

Marc
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: RECUPEREM LA GIMKAMA ???   RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Icon_minitimeDg Oct 26, 2008 7:00 pm

La Fina ja te copi, algun tram potser conduira ella...Jajajaja


Apuntans a nosaltres

1. Markkus/Neus
2. Equip "Se bebe a bordo", Llorsai/Fina...Fina/Llorsai
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: RECUPEREM LA GIMKAMA ???   RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Icon_minitimeDg Oct 26, 2008 7:46 pm

XII GIMCANA BOTADEVI


Aqui teniu el full d'inscripció...
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: RECUPEREM LA GIMKAMA ???   RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Icon_minitimeDg Oct 26, 2008 11:01 pm

jo puc anar de copi no ????
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: RECUPEREM LA GIMKAMA ???   RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 9:28 am

I tant, tu no pots faltar!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: RECUPEREM LA GIMKAMA ???   RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 4:30 pm

Escolta Joan Carles, si cal li busquem un copi ben guapo per la fina, i la dolo té unes amigues solteres que també et farien de copi encantades...jajajajaaja

Salut

Sam


Editat per darrera vegada per Esparver el Dl Oct 27, 2008 4:38 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
fina
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
fina


Nombre de missatges : 128
Age : 57
Registration date : 31/05/2007

RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: RECUPEREM LA GIMKAMA ???   RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 4:35 pm

Sam, això d'amigues solteres de la Dolo pel J.Carles, NOOO!!!. Jo ja tinc una amiga soltera, que si vol, pot anar amb ella!!!!! (potser li toca parar a les 12 del migdia per anar a misa...!!!)
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: RECUPEREM LA GIMKAMA ???   RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 4:41 pm

Es que com sou, eh........al final haurem de buscar algun amigatxu, i es passaran el dia parlant de cotxes...........despres us queixeu de que nomes parlem de cotxes........argh!

Davant del decathlon de Vic, hi ha un parell de futures copis disponibles, lleugeretes de roba, que si passes per davant i toques la bocina del vehicle, t'ensenyen que no tenen les vergonyes amagades, sino que les airejen a toc de claxon.........aquestes les deixariem com a última opció ( tot i que tots els homens de la comarca les recomanarien com a primera i única! ).

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: RECUPEREM LA GIMKAMA ???   RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 4:46 pm

Tranquils que les amiguetes ja me les busco jo!!!!


Amb aquestes que dius, Sam, potser no m'hi entenc gaire i em perdo de seguida!!! Jajaja...Ho dic per aixó de que igual parlen en Ruso,o Rumano....

QUE NO!!!!

QUE VAIG AMB LA FINA!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
marius
Reserva
Reserva
marius


Nombre de missatges : 196
Age : 68
Registration date : 13/06/2007

RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: RECUPEREM LA GIMKAMA ???   RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 10:19 pm

llorsai escrigué:
Tranquils que les amiguetes ja me les busco jo!!!!


Amb aquestes que dius, Sam, potser no m'hi entenc gaire i em perdo de seguida!!! Jajaja...Ho dic per aixó de que igual parlen en Ruso,o Rumano....

QUE NO!!!!

QUE VAIG AMB LA FINA!!!!!


Però tu de copi, eh ???
Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: RECUPEREM LA GIMKAMA ???   RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Icon_minitimeDl Oct 27, 2008 10:49 pm

coi, jo que volia veure com la fina et treia les pegatines amb el GTL!

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: RECUPEREM LA GIMKAMA ???   RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Icon_minitimeDt Oct 28, 2008 9:30 am

Si, potser la Fina conduexi....de moment, ens hem inscrit amb el C2 R2 D2...pero esta la negociació molt avançada , i crec que al final vindrem amb el Renault 4 Maxi.....
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: RECUPEREM LA GIMKAMA ???   RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Icon_minitimeDt Oct 28, 2008 10:52 am

llorsai escrigué:
Si, potser la Fina conduexi....de moment, ens hem inscrit amb el C2 R2 D2...pero esta la negociació molt avançada , i crec que al final vindrem amb el Renault 4 Maxi.....

Mmmmmmmm .... el R2 aquest no era el robot de la Guerra de les Galaxies? el que es passava el dia dient "viri viri viri viri" .... i se li creuavem els cables tot sovint ?

Siau !
Dolo
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: RECUPEREM LA GIMKAMA ???   RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Icon_minitimeDt Oct 28, 2008 11:12 am

Aquest mateix......(molt addient allò de la creuada de cablres..jajaja)
Tornar a dalt Ir abajo
petitpopy




Nombre de missatges : 11
Age : 37
Registration date : 23/07/2007

RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: RECUPEREM LA GIMKAMA ???   RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Icon_minitimeDg Nov 02, 2008 7:24 pm

Hola a totsjo també m’apunto pero tinc algun problema per trobar un copi, la gent no confia amb la meva conducció, intentare solucionar.
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: RECUPEREM LA GIMKAMA ???   RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Icon_minitimeDl Nov 03, 2008 10:50 am

Ja estas a la llista de pre inscrits
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: RECUPEREM LA GIMKAMA ???   RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Icon_minitimeDc Nov 12, 2008 10:30 am


El preu de la inscripcio sera de 75 Euros per cotxe(2 persones), incloent premis, i sopar final.

Aquesta vegada la alimentació de la etapa es a conta propia......i.....no hi haura gaire temps per menjar.....es recomana bocatas.....


El recorregut començara a Coll de Ravell als volts de les 7.30h, i acabara, despres d'uns 500 Km ,ves a saber on, al voltant de les 20/21h.....


El reglament aixi com el numero de conta per la inscripció, s'enviara via mail als aspirants.


Apa......ja tenim alguna coseta més
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Empty
MissatgeAssumpte: Re: RECUPEREM LA GIMKAMA ???   RECUPEREM LA GIMKAMA ??? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
RECUPEREM LA GIMKAMA ???
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: Gimcanes Botadevi-
Canviar a: