| Llista de pre-inscrits provisional... | |
|
+9Face_of_the_Moon fina Esparver meli Jordi Parro marius Quim Markku Hauses llorsai 13 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
llorsai Admin Gran Reserva
Nombre de missatges : 1818 Age : 52 Registration date : 31/05/2007
| Assumpte: Re: Llista de pre-inscrits provisional... Dc Des 24, 2008 8:25 am | |
| - marius escrigué:
- Ah no, això sí que no. !!!!
Que hem dit que hi participin COTXES. La ferralla la deixem pel Clàssic Regularité. Però si no té ni calefa.... Que vols dir que no hi ha categoria Gt's per mi???? | |
|
| |
marius Reserva
Nombre de missatges : 196 Age : 69 Registration date : 13/06/2007
| Assumpte: Re: Llista de pre-inscrits provisional... Dc Des 24, 2008 1:55 pm | |
| - marius escrigué:
- LLISTA D'INSCRITS ACTUALITZADA (23-12)
| CPBMC | Neusen Isernen | Markku Hauses | Seaton 850 Gr.6 | | Se bebe a bordo Team | Fina Mirallensen | Carlsson Llorsainen | R4 Maxi | | LolaSport | (......) Bigas | Lola Bigas | A112 Abarth Corse | | | Juuso Zalakamäki | Jos Morenensen | Clío S2000 R3 | | | Joan Esqueu | Laura Porras | BMW M3 | | | Marc Piña | Mia | Golf Gti | | | Pere Oller | Cristina Negre | | | Team Petitpoppy | | Pettytpoppy | A112 Abarth Maybe | PENDENTS DE RESOLDRE DETALLS ADMINISTRATIUS
| Club Slot Taradell | Sam taRita..de moment | Joan Lavado | Celica ST162 | | Copaturbo Team | Emma Vila | Carles Cussó | R5 Gt Turbo fase 1 | | Blunik | Josep Mª Carreras | | | | | Jordi Parro | Miss Simpatia | Golfu | | | Josep Gui | | Renault 5 Turbo Cévennes | | | Jörg Kampkkunen | | | | | Ramon Garciar | | | Salut Màrius Nova inscripció confirmada Massachs-Güell | |
|
| |
jmsole Criança
Nombre de missatges : 66 Age : 57 Registration date : 05/11/2007
| Assumpte: Re: Llista de pre-inscrits provisional... Dc Des 24, 2008 4:07 pm | |
| Finalment no ho hem pogut combinar i aquest any no podrem assistir. Que us ho passeu molt be. | |
|
| |
Esparver Reserva
Nombre de missatges : 486 Age : 48 Registration date : 04/10/2007
| Assumpte: Re: Llista de pre-inscrits provisional... Dc Des 24, 2008 6:50 pm | |
| Bueno, al final tinc cotxe, un altre toyota.....jejeje, però no tinc copi! Rafeeeeeeeeeeel, truca'm o diga'm algo que sino em posaré al mercat de copis........jejejee Salut Sam | |
|
| |
marius Reserva
| Assumpte: Re: Llista de pre-inscrits provisional... Dc Des 24, 2008 7:39 pm | |
| Més confirmacions : Nova inscripció confirmada
Massachs-Güell i Jürgen Parrensen - Aleksndr Rimbaud - Europcrash WRC Estem imparables !! | |
|
| |
Markku Hauses Reserva
Nombre de missatges : 240 Age : 45 Registration date : 22/07/2007
| Assumpte: Re: Llista de pre-inscrits provisional... Dc Des 24, 2008 8:02 pm | |
| Carai, quin nivellàs! En Riumbaud! Esperem que no porti el seu 127 ex-Toivonen, que sinó no podrem fer res contra ell... | |
|
| |
marius Reserva
| Assumpte: Re: Llista de pre-inscrits provisional... Dc Des 24, 2008 10:36 pm | |
| LLISTA D'INSCRITS REFINITIVA (amb l'ordre de sortida) 00 | D.O.Penedès | Neusen Isernen | Markku Hauses | Seaton 8,50 cc Gr.6 | 69 | D.O.Terra Alta | Fina Mirallensen | Carlsson Llorsainen | R4 Sinpar Marreau | 3 | D.O.Tarragona | (......) Bigas | Lola Bigas | A112 Abarth Corse | 46 | D.O.Alella | Juuso Zalakamäki | Jos Morenensen | Clío S2000 R3 | 5 | D.O.Conca de Barberà | | Pettytpoppy | A112 Abarth Maybe | 6 | D.O.Costers del Segre | Jon Eskeunen | Laura Porrensen | BMW M3 DTM | 7 | D.O.Empordà | Markus Pinyonen | "Mia" | Golfu Gtiiiiiii | 8 | D.O.Montsant | Petter Ollereg | "Biche" | Un altre Golfu | 9 | D.O.Priorat | Massachsen | Güellensen | I un altre Golfu | 10 | D.O.Pla de Bages | Jürgen Parresen | Aleksndr Rimbaud | Europcrash WRC | 11 | D.O.Roussillon | Sam taRita..de moment | "XX" | Celica ST162 | Només vindrà al sopar... 99 | Blunik Technologics | Josep Mª Carreras | | |
Frohe Weihnachten Màrius | |
|
| |
| Assumpte: Re: Llista de pre-inscrits provisional... Dj Des 25, 2008 11:52 am | |
| Collooooooo!!!!! Quin nivell!!!!! | |
|
| |
Face_of_the_Moon Reserva
Nombre de missatges : 208 Age : 52 Localisation : Taradell, Osona Registration date : 13/06/2008
| Assumpte: Re: Llista de pre-inscrits provisional... Dj Des 25, 2008 8:26 pm | |
| Ale, que al final en Sam no vindrà amb el celica, però si amb el toyota mes fiable de la casa.......el de la Dolo! Marius, ja ens pots incloure a la llista: Sam Voydecrack- Rafel Espaceman Toyota Corolla D4D WCR Cuneteros Competició! Salutacions i bones festes! Com s'esta posant el montseny nens! | |
|
| |
Jordi Parro
Nombre de missatges : 23 Age : 54 Registration date : 01/08/2007
| Assumpte: Prepareu-vos que anem a per totes! Dj Des 25, 2008 9:11 pm | |
| Aixo si, tot pot ser que acabi com el rosari de l'aurora...Pero segur que ens ho passarem be! Demà veurem amb quina màquina s'ens presenta l'afamat i moltes vegades solicitat preparador "Europcrash WRC". Sempre ens queda el recurs de fer servir el "muleto"...un 127 Ddauto. (Be, ja se que algun espavilat em dirà que es pràcticament impossible trobar un prototip de 127 Ddauto (s'en van fer 1 o 2 que es van portar al salo del automobil) , pero es que Abarth nomes va fer una serie de 127 Abarth (amb el motor d'Autobianch de 58 cv, radiador d'oli i barres de sèrie) i en canvi al ralli d'hivern n'hi havia una pila amb solucions casolanes de tot tipus a l'estil F2000!) | |
|
| |
Morè
Nombre de missatges : 23 Age : 57 Registration date : 23/07/2007
| Assumpte: Re: Llista de pre-inscrits provisional... Dv Des 26, 2008 7:54 pm | |
| Hores d'ara el Coll de Revell ja està 'al dente', és a dir, és tot totalment blanc (no us penjo la foto perque la tinc al mòbil i no sé com treure-la, jeje). No hi he anat jo, però sí un bon ouvreur que demà també serà a la Gimcana. Ara només queda esperar a demà per disfrutar d'una Gimcana inigualable en quan a paisatges tot i que s'haurà d'anar en compte sobre tot amb les zones glaçades. Per la resta, gassss. P.D.: per l'organitzador: avui a la tarda per Santa Fe del Montseny costava molt i molt de pujar, per lo que sí era una de les opcions triades per començar, ja us veig en la vostra estrena com a 'organisateurs' pencant de valent. Pit i Collons Màrius-Tina. | |
|
| |
Esparver Reserva
| Assumpte: Re: Llista de pre-inscrits provisional... Dv Des 26, 2008 9:50 pm | |
| A hores d'ara osona es de color blanc, i si a taradell que ha començat a agafar la neu a mitja tarda, imagineu el montseny i coll de ravell on agafa molt abans...ara anirem a donar el volt i al tornar informem! A algú li sobra un copi? Salut Sam | |
|
| |
Markku Hauses Reserva
| Assumpte: Re: Llista de pre-inscrits provisional... Dv Des 26, 2008 9:58 pm | |
| Hola nois, Em sap greu, però em retiro... El tema de la neu em tira bastant enrera (no hem trobat contactes pel Porsche), però el pitjor de tot és que estic des d'ahir engripat, i la cosa va a pitjor... Per tant, demà em quedaré tranquilament dins el llitet a veure si em puc refer per cap d'any... Bona nit i molts frenadols, Marc | |
|
| |
marius Reserva
| Assumpte: Re: Llista de pre-inscrits provisional... Dv Des 26, 2008 10:18 pm | |
| Cooooolllooooooons Ja et vaig avisar que no es podria fer amb un auto sense calefa. Pel que jo recordo del 850 no era pas una de les seves virtuts. Ho sento, noi, ens sap greu que no vingueu. Un bon gotet de llet calenta amb una cullerada de mel i un rajolinet de conyac, amb una aspirina, i a dormir tota la nit ben tapadet i suant força. Quan jo era petit això ho curava tot. Salut Màrius | |
|
| |
Esparver Reserva
| Assumpte: Re: Llista de pre-inscrits provisional... Dv Des 26, 2008 11:19 pm | |
| S'esta desfent la neu.................buaaaaaaaaaa, ara plou amb força, el tema es si demà fa fred, tindrem plaques de gel.........oe! Mark, molt de sexe aquesta nit, i demà ja li hauràs dit adeu al encostipat!vaya un contrincant estas fet, si et retires per un simple encostipat!
Per cert, el tram de la roca es fa perfectament amb un A112 abarth i tot nevat!jejejee
Fins demà!
Sam | |
|
| |
Markku Hauses Reserva
| Assumpte: Re: Llista de pre-inscrits provisional... Ds Des 27, 2008 12:20 am | |
| - marius escrigué:
- Ja et vaig avisar que no es podria fer amb un auto sense calefa. Pel que jo recordo del 850 no era pas una de les seves virtuts.
Ui, en cap moment haviem pensat en venir amb el 850... Ja teniem el 106 a punt, amb frens canviats, limpies nous... I FINS I TOT NET! Però em sembla molt que l'alcohol de la nit de tió no va pas anar bé... Ahir ja em vaig aixecar amb mal de coll i tossint, i avui ja estic "a tope tiu de febre"... O sigui que me'n torno a estirar-me al sofà, amb el nòrdic tamany XXL, i mirant algun "Poirot" mentre espero que s'acabi de fer l'arròs bullidet... Sam, el teu sistema de passar els encostipats avui no em serveix... Estic massa esgotat per posar-me al tema... Em faig vell... Bona nit a tots, i a vigilar amb la planxa, eh? Res de ratllar els cotxes... Marc | |
|
| |
Esparver Reserva
| Assumpte: Re: Llista de pre-inscrits provisional... Ds Des 27, 2008 12:45 am | |
| Vell? cony de joventut! per cert, torno a buscar copi..........arghhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!! Salut Sam | |
|
| |
| Assumpte: Re: Llista de pre-inscrits provisional... Ds Des 27, 2008 8:12 am | |
| OOOOOOOHHHHHHHHHHH Marc......vina a sopar encara que sigui..... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Llista de pre-inscrits provisional... | |
| |
|
| |
| Llista de pre-inscrits provisional... | |
|