botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu

ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

ORNI´S

5 participantes
AutorMissatge
espace
Reserva
Reserva
espace

Nombre de missatges : 428
Registration date : 11/11/2008

ORNI´S Empty
MissatgeAssumpte: ORNI´S   ORNI´S Icon_minitimeDc Gen 14, 2009 11:35 pm

Ja se que s´estimeu molt la gincama i que tots tenim bastants mals de cap amb massa coses, peró que us semblaria organitzar una baixada d´ornis ( objectes rodants no identificats ),? seria trobar una pendent prou llarga, com pera disfrutar una estona, i amb qualsevol trasto casolá, amb 4 rodes i construit per nosaltres, tirar-se costa avall ( per als més racing, tidriem que "llogar" uns transponders, per a contar el temps),es pot baixar sols, fen curses, disfressat.... després un bon dinar, tiretes per les esgarrinxades i força aigua del carme .
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver

Nombre de missatges : 486
Registration date : 04/10/2007

ORNI´S Empty
MissatgeAssumpte: Re: ORNI´S   ORNI´S Icon_minitimeDj Gen 15, 2009 12:30 am

Si es permet el monopatí, vale.......ara, fer-me mes trastos, amb la de trastos que tinc començats entre els 1/1, 1/24, etc.............noooooooooooooooo.

Això, amb els monopatins ho feiem al carrer de darrera casa, estirats i feiem tres corves a fons, viam qui guanyava........sempre tornavem plens de blaus, cansats, contents i afinant el patí pel dia següent........el que es perd la canalla d'avui en dia! i així vam quedar........jajajajaa

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

Nombre de missatges : 1818
Registration date : 31/05/2007

ORNI´S Empty
MissatgeAssumpte: Re: ORNI´S   ORNI´S Icon_minitimeDj Gen 15, 2009 9:38 am

Per aquí al Valles ja s'en fan d'aquestes!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver

Nombre de missatges : 486
Registration date : 04/10/2007

ORNI´S Empty
MissatgeAssumpte: Re: ORNI´S   ORNI´S Icon_minitimeDj Gen 15, 2009 11:18 pm

Vale, i aqui també s'en fan, però de moment no tenim amb que nar-hi......s'imposa fer l'equip ofisiá de velocitat en ornis, de la botadevi.......per entrenar podem agafar alguna pendent un dia al vespre i fer cuatre cronos.......viam per pendent, que us sembla......................viam...............el montseny?la collada de tosses? ( aquesta es llarga! )........nu se....... ja ho decidirem.......i el calendari del equip ha de ser compatible amb el de regularitat i el de slot ( el de regularitat ja no es compatible amb el de slot, es a dir que ja m'explicareu com us ho feu! ).

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace

Nombre de missatges : 428
Registration date : 11/11/2008

ORNI´S Empty
MissatgeAssumpte: Re: ORNI´S   ORNI´S Icon_minitimeDv Gen 16, 2009 12:05 am

Collons, em pensava que era jo sol qui estave espatllat pero...
Jo ho deia com manera de pasar el dia, xerrá, riure, més o menys un bon dinar ,( en el meu cas coneixer gent)...a més quina obligació hi ha de que hagi de ser asfalt?, potser un pendent de terra, ...........ui no ¡¡¡, que el monopatí no corre......je,je,je, que tant sols servís d´excusa amb rodes per anar a fer el ganso en qualsevol racó
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet

Nombre de missatges : 206
Registration date : 03/12/2007

ORNI´S Empty
MissatgeAssumpte: Re: ORNI´S   ORNI´S Icon_minitimeDv Gen 16, 2009 9:37 pm

Una cosa així molaria?
http://es.youtube.com/watch?v=r3n_5QBz8DI
Puig d'Afrou, baixada de cotxes sense motor.
Tornar a dalt Ir abajo
fina
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
fina

Nombre de missatges : 128
Registration date : 31/05/2007

ORNI´S Empty
MissatgeAssumpte: Re: ORNI´S   ORNI´S Icon_minitimeDv Gen 16, 2009 10:20 pm