botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Es ven Trabant 601S

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses


Nombre de missatges : 240
Age : 45
Registration date : 22/07/2007

Es ven Trabant 601S Empty
MissatgeAssumpte: Es ven Trabant 601S   Es ven Trabant 601S Icon_minitimeDs Jul 04, 2009 8:47 pm

Per falta de temps venc el meu Trabant 601S, pendent de restaurar.
El cotxe va ser fabricat al 1985, i importat el 1994. Té matrícula de Girona, però a l'any 2000 es va donar de baixa. Per tant, no hi ha d'haver cap problema en tornar a fer l'alta.
És un 601S Luxe, motor bicilíndric de 2 temps, color "blanc brut" amb el sostre verd. És el model "limusina" (el no-break). Té 4 dels 6 bombins de fre nous, la bomba de fre amb les gomes noves, les mordasses no ho recordo, línia d'escape nova (càmara d'expansió, tub intermig i silenciós. El col·lector és d'orígen). La carroceria està en bon estat. S'ha de pintar per deixar-lo maco, arreglar una rascada en un pas de roda, i un detall al maleter. Demà posaré fotos detallades.
Què li falta al cotxe per poder passar la ITV:
- Muntar el motor. El motor d'orígen estava clavat, i vaig aconseguir-ne un altre, però amb el ciguenyal trencat. Entre els 2 motors se n'ha de poguer fer un que funcioni, en teoria.
- Canviar els bombins de fre que no són nous. Els que vaig canviar estan bé, però els vells tenen l'inconvenient que, literalment, s'engrunen. Un ja es va trencar l'última vegada que vaig voler purgar el circuit (es trenca la rosca on hi ha els purgadors, i ja es pot llençar el bombí).
- Netejar el dipòsit. Està una mica rovellat per la part de dins, i embossa el filtre de gasolina.
- Canviar els pneumàtics. Els vaig posar nous fa 6 anys. No han servit, però s'han de llençar (estan fets merda).
Recanvis:
- Dos baixos de motor desmuntats (un ja està posat al cotxe). El 2n ciguenyal té els coixinets trencats. Teòricament és reparable, però falta trobar algú que ho sàpiga fer.
- 3 cilindres amb pistons.
- 3 jocs de culates
- 2 carburadors
- Una encesa electrònica EBZA de recanvi
- Manual de taller en alemany
- Alguns kits de juntes
- Altres accessoris petits
Fotos (són velles, pròximament en posaré d'actuals):
Es ven Trabant 601S Trabi1
Es ven Trabant 601S Trabi2
Es ven Trabant 601S Trabi3
Es ven Trabant 601S Trabi4
Es ven Trabant 601S Trabi5
Es ven Trabant 601S Trabi6
Preu: 900 EUR
Contacte: marc@ecmos.com
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Es ven Trabant 601S Empty
MissatgeAssumpte: Re: Es ven Trabant 601S   Es ven Trabant 601S Icon_minitimeDg Jul 05, 2009 10:22 pm

Es molt "maco"...

Sort amb la venda!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Es ven Trabant 601S
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: Compra/Venda-
Canviar a: