| foto per la Fina | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
espace Reserva
Nombre de missatges : 428 Age : 54 Localisation : Valls Registration date : 11/11/2008
| Assumpte: foto per la Fina Dc Set 02, 2009 11:55 pm | |
| Si no m´han enganyat a l´any 92, ja estaves a Montmeló, potser que surtis amb aquesta foto? i on?, perque si hi surts, jo no he tingut nassos de trobar-te | |
|
| |
llorsai Admin Gran Reserva
Nombre de missatges : 1818 Age : 52 Registration date : 31/05/2007
| Assumpte: Re: foto per la Fina Dj Set 03, 2009 3:34 pm | |
| Como habeis cambiao!!!! | |
|
| |
espace Reserva
Nombre de missatges : 428 Age : 54 Localisation : Valls Registration date : 11/11/2008
| Assumpte: Re: foto per la Fina Dj Set 03, 2009 11:34 pm | |
| Pos va a ser que si, que el temps passa. No la te la foto?, pu fer-vos una copia si la voleu. | |
|
| |
meli Reserva
Nombre de missatges : 434 Age : 60 Localisation : TERRA ASPRA Registration date : 29/03/2008
| Assumpte: Re: foto per la Fina Dj Set 03, 2009 11:58 pm | |
| - llorsai escrigué:
Como habeis cambiao!!!! carles ets un krack jo la havia gipat pero,que juveneta vaig tenir duptes | |
|
| |
espace Reserva
| Assumpte: Re: foto per la Fina Dv Set 04, 2009 12:31 am | |
| JC, al del caparrot amb gorra vermella del recuadre de baix, s´asembla amb un xatarrero, no? | |
|
| |
| Assumpte: Re: foto per la Fina Dv Set 04, 2009 7:20 am | |
| No, jo no hi era pas!!!!
Soc molt jovenet, i aquest any estaba a la mili!!! | |
|
| |
fina Admin Gran Reserva
Nombre de missatges : 128 Age : 57 Registration date : 31/05/2007
| Assumpte: Re: foto per la Fina Dl Set 07, 2009 4:37 pm | |
| Hola Rafel, no recordo de quin any és la foto. Vaig estar mirant-la amb detall i només conec a uns poquets. A dies d'avui, la gran majoria de la gent que surt a la foto, ja ha plegat del circuit (no m'estranya gens). M'agradaria tenir una còpia d'aquesta foto, me la podries fer??? Molt agraida. PD. Pels comentaris que he llegit, si, el temps passa molt ràpid i nosaltres cada cop som més "bells", si si, amb "b", oi ?? | |
|
| |
espace Reserva
| Assumpte: Re: foto per la Fina Dl Set 07, 2009 9:19 pm | |
| Hola Fina La foto es del any 93, no del 92, com deia, ( coses de l´edat ). A mi tampoc m´extranya, que ern quedin pocs d´aquella época, tot i que llavors potser va ser la més divertida. Intentare tenir-te la copia per la Volta , ja que disabte tenim intenció de pujar, sinó ja fare, per donarte-la al costa brava | |
|
| |
Juanma Reserva
Nombre de missatges : 177 Age : 40 Registration date : 03/06/2007
| Assumpte: Re: foto per la Fina Dl Set 07, 2009 10:50 pm | |
| OS-TIAS!!!! Flipante!!! Sin palabras... Quines festes no?? Tots de rosita, un saxo, bombo, un tiu amb la bandera del barça... D'on a sortit aquesta joia??? | |
|
| |
espace Reserva
| Assumpte: Re: foto per la Fina Dt Set 08, 2009 12:08 am | |
| HOLA JUANMA jA VEUS, FA ALGUN ANY, DE TOT AIXÓ, ES QUE N´HI HA UNS QUANTS, QUE PORTEM MOLTS ANYS ESPATLLATS, I COM QUE VAREM SER DELS QUE VAREM ESTRENAR MONTMELÓ, HI HAVIA MOLT BON ROTLLO, , I T´APUNTAVES ATOT, A SORTIDES AMB MOTO, A GINCAMES A LES GAVARRES, A FER AL CUBATA A MONTMELÓ DESPRES DE LES CARRERES, PER LES MOTOS, FINS HI TOT QUEDAR-SE A DORMIR AMB TENDA , ON ARA HI HA EL POLIGON A L´ENTRADA DEL POBLE, I PASAR-SE MITJA NIT VEIEN L´ESPECTACLE PER AL CARRER.... ALTRES ( I MILLORS) TEMPS.
LA FOTO, SI NO RECORDO MALAMENT, LA VA FER UN NOI QUE ES DIU/DEIA VICTOR DE LA PMB, QUE VAREN SER QUI VAN COMENÇAR A PORTAR EL TEMA MOTOS A MONTMELÓ, I PER AFINITATS I BON ROTLLO, , JO ANAVA FENT MOTOS I COTXES, FINS QUE VA COMENÇAR A ARRIBAR " EL LADO OSCURO", I VAREM ANAR FENT NET.
TAMBÉ HI HA LA DE L´ANY ANTERIOR, O SIGUI DEL 92, QUE JO NO LA TINC, AMB L´UNIFORME GROC I BLAU, I QUE ES VA CANVIAR, PER LES QUEIXES DELS PILOTS, QUE AL VEURE BELLUGAR ALS COMISARIS, ES PENSAVEN QUE EREN BANDERES GROGUES.
A MENOS QUE ALGÚ SAPIGA SI N´HI HA LES D´ALGUN ALTRE ANY, EM SEMBLE QUE VAREN SER ELS ÚNICS COPS QUE HO DEIXAREN FER. | |
|
| |
santi
Nombre de missatges : 1 Age : 62 Registration date : 08/09/2009
| Assumpte: Re: foto per la Fina Dt Set 08, 2009 7:57 pm | |
| Hola Em presento: Sóc el Santi del C-21 . Hem coincidit en diversos Costa Brava, Volta i Volcans. Referent a la foto, el de la bandera del Barça sóc jo. La foto és del Mundial de Motos del 93, i Peña Motorista va decidi donar a cada lloc de control una bandera per a saludar en la volta d'honor. Encara conservo aquesta bandera. Crec que tinc una foto del control amb la bandera, vaig a buscar-la. Fins ara. Santi | |
|
| |
| Assumpte: Re: foto per la Fina Dc Set 09, 2009 7:37 am | |
| Ottia es veritat!!!
Que jovenet!!!
Ah!!!!
Benvingut a casa teva!!! | |
|
| |
espace Reserva
| Assumpte: Re: foto per la Fina Dt Set 15, 2009 10:30 pm | |
| Fina, Ja et tinc la copia, si tot va be, te la pujare a la Seu. Es que qualsevol escusa es bona, per sortir de parrala. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: foto per la Fina | |
| |
|
| |
| foto per la Fina | |
|