| botadevi foro Per parlar del que vulgueu |
|
| Can Padró 2009........la Bota guanya i ........... | |
| | Autor | Missatge |
---|
Esparver Reserva
Nombre de missatges : 486 Age : 48 Registration date : 04/10/2007
| Assumpte: Can Padró 2009........la Bota guanya i ........... Ds Set 05, 2009 12:56 pm | |
| Bueno nois, ja vam rodar ahir a Can Padró!
La pista, que es una especie de tram que posa en dubte totes les capacitats del auto, acabes pensant, ostia quina merda de cotxe que tinc! era poc propicia per mantenir un ritme constant.......tot i així, tres equips botadevinaires, contra la marabunta del cpmbccollonscomsescrigui!
El millor equip, en Josep Maria Carreras amb el Golf cabrio, i amb en Jordi Parro al pit, donant-li temps, es van imposar clarament! De fet anava rapidet, pero constant, cosa que al final es definitiu per això de la regularitat.
El equip ofisiá botadevinaire, en JC, la Fina i la Samba, amb el BMW 320hagocantoshastasinquerer! van agafar un temps rapidet, 1' 50" i clar, el cul del BMW a can padró i té molt a dir..........per lo tant, en una honrosa 16ena posició final, amb un festival de cantos, visites a l'agricultura, etc.....per part d'en JC, que va deleitar el públic, els arbres i tota la fauna i flora del circuit en general.Tot i així van quedar per davant del àtomic midget d'en Jean Papon i en Tino, que apart de meravellar el personal amb les seves prestacions, no se quina mena de regularitat van fer............
En Pep Montenegro, que amb el BMW embarrat, va conseguir una meritoria novena posició, anant al ritme del JC però sense tant festival de trompos!
I l'últim equip botadevinaire, un servidor, amb el cotxe d'anar a treballar, pendent encara de moltes millores, per tant, un flam a la pista, vaig optar per rodar comode, i si en entrenaments vaig rodar constant entre 1.57 i 1.58, vaig optar per seguir rodant en 1.57, que em permetía rodar molt comode i sense forçar el "flam" i en cas de cedir el pas i perdre temps, podía recuperar tranquilament. A mes, amb la supereficient Dolo a Pit, amb dos cronos, doncs portava el temps de dos equips, ens vam entendre força bé, li vaig fer cas, i la constancia té premi de xocolata! 6é al final i segon de classe R4, perque un tal Derrapacaps, em va fotre mitja maniga enlaire amb els seus piques i el seu 127 glufero, potser rememorant piques passats en pistes de slot, però va valdre la pena perque ens ho vam passar de nassos!
Per cert, a la meva carta als reis em demano un morgan V8, collons com penca el trasto!!!!!!!!!!!!! Ah, i un espectacle veure en Xavi Foix amb el M3 de canto, en Clua i en Nunu, apart d'uns gentelmans a pista, continuen essent uns cremats que no deixen de fer ballar el cotxe constantment i el mes acollonant de tots, en Mia Vidal amb el seu superàtomic A112 Abarth entrant a totes les corves del circuit, a tres rodes! ( la cuarta sempre anava a mes d'un pam de la pista! espectacular!!!!!!!!!! ).
Ja penjaré cuatre fotos, si puc!
Salut
Sam
P.D. per escuderies em sembla que en Marc, tot i no correr, seguirà regodejant-se perque ens han guanyat........nens, ens hauriem de posar les piles perque l'any que ve, amb els aparatus apunt, això serà la guerra!!!!!!!!!!
Editat per darrera vegada per Esparver el Dl Set 07, 2009 2:36 pm, editat 1 cop en total | |
| | | llorsai Admin Gran Reserva
Nombre de missatges : 1818 Age : 52 Registration date : 31/05/2007
| Assumpte: Re: Can Padró 2009........la Bota guanya i ........... Dg Set 06, 2009 11:52 am | |
| T'has deixat en Pep i l'altre BMW.....que crec que van acebar 9ens.....
Nosaltres ens ho vam passar "teta"...jqa fare uns cronica extendida........ | |
| Assumpte: Re: Can Padró 2009........la Bota guanya i ........... Dg Set 06, 2009 11:53 am | |
| Per cert...tu també anaves aixecant roda....al menys les vegades que jo estaba derrera teu. | |
| | | Rangelet Vi Jove
Nombre de missatges : 42 Age : 61 Registration date : 05/03/2009
| Assumpte: Re: Can Padró 2009........la Bota guanya i ........... Dg Set 06, 2009 1:50 pm | |
| Felicitats als guanyadors i a la Bota per la seva primera victòria aquesta temporada. Va ser una tarda molt divertida, en la que vaig disfrutar molt, tot i el meu mal resultat final, però que li farem, sempre no es pot guanyar. Ara a preparar Montmelò. A reveure. Angel | |
| Assumpte: Re: Can Padró 2009........la Bota guanya i ........... Dg Set 06, 2009 5:41 pm | |
| Sap greu lo del cotxe Angel!!!!
A Monmelo ens veiem | |
| | | Esparver Reserva
| Assumpte: Re: Can Padró 2009........la Bota guanya i ........... Dg Set 06, 2009 10:41 pm | |
| Jo aixecava pota? on?
Angel, espero que el tinguis arreglat abans que jo l'honda, va que et volem veure a la propera! ( sense parrilla de fars! ).
Salut
Sam | |
| Assumpte: Re: Can Padró 2009........la Bota guanya i ........... Dl Set 07, 2009 8:04 am | |
| a la baixada on jo vaig fer el unic trompo....... | |
| | | pepblauet Reserva
Nombre de missatges : 206 Age : 63 Localisation : Girona Registration date : 03/12/2007
| Assumpte: Re: Can Padró 2009........la Bota guanya i ........... Dl Set 07, 2009 11:26 am | |
| Sam, no deus pas voler que et vingui a buscar les rodes i et deixi amb un pam de nas, oi!!!? | |
| Assumpte: Re: Can Padró 2009........la Bota guanya i ........... Dl Set 07, 2009 11:39 am | |
| Es més.....vols dir que per escuderies ens han guanyat????
1º,6º,9º,16º..................Jo crec que ens els vam patejar!!!!Jajaja.......
Bé...no se perque encara no han sortit les clasificacions!!!! | |
| | | Esparver Reserva
| Assumpte: Re: Can Padró 2009........la Bota guanya i ........... Dl Set 07, 2009 2:38 pm | |
| Ja esta editat, Pep! es que em faig gran i em passa gent per alt!jajajaja
Coi, a mi em sembla que si, que ens van guanyar, perque jo com a 6é, tinc 3 miserables puntets a cada maniga....... i el primer en té dotze!
Ara, com a minim, vam quedar per davant d'en Marc!
Salut
Sam | |
| Assumpte: Re: Can Padró 2009........la Bota guanya i ........... Dl Set 07, 2009 4:51 pm | |
| Tens raó, segons la clasificació que ha penjat en Marc a un altre forum,
el CPBMC.....27 punts
i nosaltres 24 punts!!!!
..........llastima de pasat de voltes...jajaja.... | |
| | | Rangelet Vi Jove
Nombre de missatges : 42 Age : 61 Registration date : 05/03/2009
| Assumpte: Re: Can Padró 2009........la Bota guanya i ........... Dt Set 08, 2009 12:51 am | |
| Tranquils per lo del cotxe, que més tard o mes aviat estarà arreglat. Espero que per la Volta estigui a punt, i si no per a Montmeló ... però segur que abans que l'Honda d'en Sam. | |
| | | Esparver Reserva
| Assumpte: Re: Can Padró 2009........la Bota guanya i ........... Dt Set 08, 2009 12:57 am | |
| juas.........pos espavila que ja ens queda menys! | |
| Assumpte: Re: Can Padró 2009........la Bota guanya i ........... Dt Set 08, 2009 1:01 pm | |
| Bé despres de veure la classificació, ja se el perque de la nostra classificació.
Al fer els "ENTRENUS",i siguent la primera vegada que feiam servir el BMW en circuit,els temps que va marcar la Fina, van ser de 2 minuts, 1'58......i jo marcaba uns 1'53..... Clar, en viasta d'aixó, i despres de les paraules de la Fina de "....no, jo fare un parell de voltes i prou...", vam decidir, sota els consells dels veteranos, rebaixar una mica el meu temps, i posar com a referencia 1'51.......
Un temps, que a la Fina , a priori li anaba just, pero que al final , va ser ella qui va marcar els temps mes semblants, i allo de un parell de voltes, es va transformar en un, ...una mica més i no em deixa conduir a mi".... Jajaja
Jo, de seguida vaig agafarli el "tranquillu" al Bmw, i tot i no forçar les frenades, vaig començar a dominar el cul,(gairebé sempre).....i els temps, sense jo saber-ho, eran més baixos que no em pensaba...1,45...1,46...., amb el que cada volta eran 50, o 60 punts més.....Jajaja...pero m'hoi vaig passar teta.....
L'experiencia, IMPRESIONANT,....l'any que ve , si tot va bé, mirarem de fer alguna més, que m'ha dit un ocellet, que Alcaniz potser un dels circuits a fer.
La Bota ja te l'hotel pagat, que tinc una caseta a 20 Km del circuit!!!! | |
| Assumpte: Re: Can Padró 2009........la Bota guanya i ........... Dt Set 08, 2009 1:02 pm | |
| per cert sam....no tenies fotus???? | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Can Padró 2009........la Bota guanya i ........... | |
| |
| | | | Can Padró 2009........la Bota guanya i ........... | |
|