botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Per cert!!!! Mercadillo!!!!

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Per cert!!!! Mercadillo!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Per cert!!!! Mercadillo!!!!   Per cert!!!! Mercadillo!!!! Icon_minitimeDl Oct 05, 2009 4:16 pm

http://www.autoscout24.es/Details.aspx?id=166469955

http://www.autoscout24.es/Details.aspx?id=166246156


http://clasicosrenault34567.forumeiros.com/venta-de-vehiculos-f51/vendo-el-renault-4-t2659.htm
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Per cert!!!! Mercadillo!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Per cert!!!! Mercadillo!!!!   Per cert!!!! Mercadillo!!!! Icon_minitimeDt Oct 06, 2009 11:46 am

Tot aixo es per planificar la temporada 2010

Diguem , que en vista de com s'esta posant el tema, estic mirant un vehicle per lleure i tirar d'un remolc per tal de sortir a fora amb el Renault 5, i que també hem serveixi per tal de fer l'assistencia als equips de la Bota que tant s'ho mereixen, i que tantes alegries ens estan donant amb els seus resultats.

Vaja, resumint, que m'ho vaig passar teta a la Volta amb la furgo del nebot de la Fina, i ens estem mirant una, tot i que no tant sofisticada.....una "Multivan"....
Pero clar.....el parc mobil de casa comença a ser massa gran, i hem de fer neteja!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses


Nombre de missatges : 240
Age : 45
Registration date : 22/07/2007

Per cert!!!! Mercadillo!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Per cert!!!! Mercadillo!!!!   Per cert!!!! Mercadillo!!!! Icon_minitimeDt Oct 06, 2009 11:51 am

Collons, quina neteja que fas, no??

I el BMW també el vens? Jo em pensava que després de Can Padró t'animaries a fer més Rallyclassics Series... Sad
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Per cert!!!! Mercadillo!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Per cert!!!! Mercadillo!!!!   Per cert!!!! Mercadillo!!!! Icon_minitimeDt Oct 06, 2009 12:37 pm

No....tot i que m'ho vaig passar teta, pero, aixo de les llicencies, i desconectadors,monos,guants, i tots aquets merders......PASO!!!( el presupost es dispara).

Ja fare "open classics series amb el r5", es per aixó que necesito un catxarro per tivar del remolc i dormir a dintre...alla al Jarama o alla on sigui, tot i que segur que tirarem mes cap a França....que hi ha molta mes oferta sense tantes collonades i mes barates.....
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Per cert!!!! Mercadillo!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Per cert!!!! Mercadillo!!!!   Per cert!!!! Mercadillo!!!! Icon_minitimeDc Des 23, 2009 8:34 am

Tanco el mercadillo....

El BMW Venut
El 4L no el venc
El Fiat BRavo.....(SINISTRAT DIVENDRES PASAT I AL DESGUAÇ)



......
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Per cert!!!! Mercadillo!!!! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Per cert!!!! Mercadillo!!!!   Per cert!!!! Mercadillo!!!! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Per cert!!!! Mercadillo!!!!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: Compra/Venda-
Canviar a: