Tots aquests "senyors" de FEVA's, FIVA's i altres andròmines ja els coneixem.
Tots són com els nostres polítics, que es creuen importants. I després s'ho fan sistema mili:
Si tu ets advocat, a netejar latrines. Si ets pastor, faràs anar els ordinadors. Com s'explica si no que el director general de trànsit no tingui carnet de conduir ?
Doncs això, tornem al que deiem: Els FEVA i FIVA actuen igual com els FCA, RFEA i FIA. Es creuen imprescindibles, quan per fer una prova esportiva, en l'especialitat que sigui, NO FA PUTA FALTA CAP FEDERACIÓ !!!
Mireu, els clubs organitzadors seriosos (i que saben el que es porten entre mans) no en fan gaire cabal de tots aquests "chupópteros" i es fan les seves pròpies normes. Si t'agrada, bé, i si no, també. I al final els participants hi van igualment, o sigui que bé els deu agradar, oi ??
L'Automobile Club de Mònaco estableix una llista tancada de cotxes que pots fer servir. El criteri és que surten a la llista els cotxes que efectivament havien participat en el Ral·li de debò. Si no volen l'Audi Quattro ni els grups B, doncs no els hi posen. I tenen unes 600 demandes d'inscripció cada any.
El Royal Automobile Club ho fa més senzill, però igual d'efectiu: No s'admeten vehicles homologats en Grups A, B o N. Només els grups 1, 2, 3 i 4, i naturalment tampoc s'admeten les traccions integrals. I el Roger Albert Clark Rally en rebutja unes 300 cada any també.
Penseu el que vulgueu.