Bueeeeno, ja hem arribat, hem buidat maletes, hem buidat les cameres....
Després de la petita incursió en terres cantabres,de tornar rostit com una patata,i amb l´amenaça de la senyors, que no em vol tornar a deixar l´ajudant, perque torner amb un peu mig enguixat he deduit que hi ha un paisatges, precioso, s´hi menja be, hi han unes postes de sol a la costa acollonants, i que foten uns ra.lis de niño rico, que et deixen un regust entre el " sobrao" i una mica " boques". Tanta gent de "renom" que hi havia d´anar, i que a excepció d´en Volta i quatre italians més, la resta ho veiem ( i al meu gust , millor) aquí, aixó si aquestos et porten tres o37, 1 s4... que fa que ens hi aborreguem tots.
Potser es perque estic acostumat a unes maneres de fer, i que alli me les han girat una mica, pero res que mo tingui arreglo. Hem trobat coneguts d´aqui ( en Piña, en Gui, en Giralt, l´Alex, el Clua..) gent d´altres foros, conegut gent nova, en fi el que s´espera d´uns dies de carreres.
Les "quatre" fotos que fet
http://picasaweb.google.com/espacevalls/RallyLegendCantabria2010?authkey=Gv1sRgCOmu9NWaotOcPQ#