| CB O CEVENNES? | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
espace Reserva
Nombre de missatges : 428 Age : 54 Localisation : Valls Registration date : 11/11/2008
| Assumpte: CB O CEVENNES? Dj Set 02, 2010 12:41 am | |
| Va, com que la Dolo s´aborreix, mirarem d´enrredar una mica a veure si entre tots ens distreiem.
CB o Cevennes? coincideixen amb les dates, l´any passat a cal gabatxo, ( almenys jo) ens ho varem pasar molt bé, i a mi particularment , tot i perdre el l´oremus i el que no tinguemus per tornar a veure grups B de carreres, el plantejament d´enguany del CB, s´assemble massa al Costa Daurada, ( un tall de carretera, dues pasades repetint trams...) Desde el cul del món on estic, es obvi que divendres ni borratxos pujem (per arribar tard, caminar com un ruc i a saber que podrás veure !!!!!) i disabte, ja quasi tant li val puja com fer un ratet més de cotxe i arribar-se al Cevennes ( aquest any ja mirarem de que no ens facin cap retratu, si hi anem)
O potser m´ha tocat massa sol al cap aquestes vacances?
| |
|
| |
llorsai Admin Gran Reserva
Nombre de missatges : 1818 Age : 52 Registration date : 31/05/2007
| Assumpte: Re: CB O CEVENNES? Dj Set 02, 2010 8:21 am | |
| Nosaltres....sembla que si no hi ha novetats ens decantariem mes pel Cevennes!!!!
Pero....mai no se sap!!! | |
|
| |
Face_of_the_Moon Reserva
Nombre de missatges : 208 Age : 52 Localisation : Taradell, Osona Registration date : 13/06/2008
| Assumpte: Re: CB O CEVENNES? Dj Set 02, 2010 10:10 am | |
| - llorsai escrigué:
- Nosaltres....sembla que si no hi ha novetats ens decantariem mes pel Cevennes!!!!
Pero....mai no se sap!!! En Sam i jo segur que no hi som encara, estarem a l'altra punta del món veient com us desperteu quan nosaltres anem a dormir i aquestes coses que passen quan es viatja tant lejus. Així que, un cop més, ens sap greu però fallarem. Ostres quin ritme aquesta temporada! ens en perdrem molts! catxis! Ah, Rafel, i no, no m'avorreixo! però és que estava cansada d'esperar que respiressiu per aquí, conye! jeje Mmmmmmm ... el carmelu, de regalis millor jeje | |
|
| |
meli Reserva
Nombre de missatges : 434 Age : 60 Localisation : TERRA ASPRA Registration date : 29/03/2008
| Assumpte: Re: CB O CEVENNES? Dv Set 03, 2010 11:35 pm | |
| no se,no seeeeeeeeeeee ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ | |
|
| |
espace Reserva
Nombre de missatges : 428 Age : 54 Localisation : Valls Registration date : 11/11/2008
| Assumpte: Re: CB O CEVENNES? Ds Set 04, 2010 9:22 pm | |
| No saps que? venir o quedar-te , triar-ne un dels dos o enviar els cotxes als collons i quedar per fer un arrós plegats? | |
|
| |
meli Reserva
Nombre de missatges : 434 Age : 60 Localisation : TERRA ASPRA Registration date : 29/03/2008
| Assumpte: Re: CB O CEVENNES? Dg Set 05, 2010 1:10 am | |
| - espace escrigué:
- No saps que? venir o quedar-te , triar-ne un dels dos o enviar els cotxes als collons i quedar per fer un arrós plegats?
miri sr.rafael,,,,,,no seria mala idea | |
|
| |
espace Reserva
| Assumpte: Re: CB O CEVENNES? Dg Set 12, 2010 9:29 pm | |
| Meliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, em sembla que s´apuntaria força gent. A ratets, podries anar mirant si hi ha algun lloc a peu de carretera i amb les finestres grans, perque ja posats, que estessim cómodes per tot, per dinar i per a veure els ferros, digo yo. | |
|
| |
meli Reserva
| Assumpte: Re: CB O CEVENNES? Dl Set 13, 2010 2:24 pm | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: CB O CEVENNES? | |
| |
|
| |
| CB O CEVENNES? | |
|