| Pels que no tenen facebook | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
llorsai Admin Gran Reserva
Nombre de missatges : 1818 Age : 52 Registration date : 31/05/2007
| Assumpte: Pels que no tenen facebook Dv Des 24, 2010 10:49 pm | |
| aixó es el que us esteu perdent!!!
https://www.facebook.com/video/video.php?v=1593153512139&oid=69865378644&comments
| |
|
| |
espace Reserva
Nombre de missatges : 428 Age : 54 Localisation : Valls Registration date : 11/11/2008
| Assumpte: Re: Pels que no tenen facebook Dv Des 24, 2010 11:46 pm | |
|
No hi estic d´acord!!!!!!!!!!!!!!, i que consti que no es per tocar els collons ( costum innata en mi), Saps prou be, que també volto per el feibuc, pero ni de lluny, em miro tot el que si posa. A més , perqué em pot caldre tenir-lo, si es pot posar l´enllaç aquí?
Em sembla que es la discussió de si els foros estan morts per culpa del feisbuc, i només estaran morts si només hi pasem per llegir ( Jo entre ells) i el que ens hagem de dir ho diem a l´altra porta
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Pels que no tenen facebook Ds Des 25, 2010 10:29 am | |
| Si Rafel.....tens raó......pero jo també m'hi paso nomes per llegir, i com tu i jo....un munt de gent!!!!! | |
|
| |
meli Reserva
Nombre de missatges : 434 Age : 60 Localisation : TERRA ASPRA Registration date : 29/03/2008
| Assumpte: Re: Pels que no tenen facebook Dg Des 26, 2010 3:06 pm | |
| de acord amb tu Carles,es aixo i molt mes ¡¡¡¡¡¡¡¡¡ | |
|
| |
Face_of_the_Moon Reserva
Nombre de missatges : 208 Age : 52 Localisation : Taradell, Osona Registration date : 13/06/2008
| Assumpte: Re: Pels que no tenen facebook Dj Des 30, 2010 3:27 pm | |
| [quote="llorsai"]aixó es el que us esteu perdent!!!
No em sento identificada, i això que no sóc persona eh (si no tens feisbuc, no ets ningú)
Per cert ... algú te pensat anar a un dels dos Montecarlos ? Per casualitat, com aquell qui no vol la cosa ... Identifiqueu-vos! Gràcies!
Ah! i ... bona entrada al 2011. Una abraçada des de Taradell.
| |
|
| |
Rangelet Vi Jove
Nombre de missatges : 42 Age : 61 Registration date : 05/03/2009
| Assumpte: Re: Pels que no tenen facebook Dv Des 31, 2010 1:05 am | |
| - Face_of_the_Moon escrigué:
- [
Per cert ... algú te pensat anar a un dels dos Montecarlos ? Per casualitat, com aquell qui no vol la cosa ... Identifiqueu-vos! Gràcies!
Ah! i ... bona entrada al 2011. Una abraçada des de Taradell.
Jo estic mirant d'anar a l'Històric en autocaravana, de divendres a diumenge. Encara no és segur pero aquesta és la intenció. Bon any 2011 a tots | |
|
| |
Admin Admin Gran Reserva
Nombre de missatges : 25 Age : 52 Registration date : 31/05/2007
| Assumpte: Re: Pels que no tenen facebook Dv Des 31, 2010 8:22 am | |
| Nosaltres al Historic no ho crec...potser al de enegies alternatives!!!!...jajaja
no, a nosaltres ens faria gracia el de velocitat IRC...pero ja veurem.
Per cert....al facebook hi ha unes imatges impresionants de un Crisler 150 fent criteriums, que potser el porta un forero de per aquí!!! | |
|
| |
pepblauet Reserva
Nombre de missatges : 206 Age : 63 Localisation : Girona Registration date : 03/12/2007
| Assumpte: Re: Pels que no tenen facebook Dv Des 31, 2010 3:17 pm | |
| Hauriem de tornar al correu de tota la vida, carta, sobre i segell. Si no gastem amb taxes governamentals, el govern no ingressa impostos, si no ingressa impostos, no pot subvencionar les el`ctriques, si no pot subvencionar les elèctriques, ens pugen la llum i ens abaixen al sou a costa de pujar les retencions de l'IRPF, per poder tenir més ingressos.
Reflexionem-hi companys, reflexionem-hi.
Morin els forums, morin els facebuques i morin les xarxes socials variades
ANARQUIA, CADA DIA, ANARQUIA CADA DIA...!!!!!!!!!!!!!! | |
|
| |
espace Reserva
Nombre de missatges : 428 Age : 54 Localisation : Valls Registration date : 11/11/2008
| Assumpte: Re: Pels que no tenen facebook Dv Des 31, 2010 4:28 pm | |
| Nosasltres tenim un canvi de plans,no hi ha cap montecarlo, pero per aquelles dates, ens escapem a veure els " macarroni", | |
|
| |
| Assumpte: Re: Pels que no tenen facebook Dv Des 31, 2010 6:42 pm | |
| - pepblauet escrigué:
- Hauriem de tornar al correu de tota la vida, carta, sobre i segell. Si no gastem amb taxes governamentals, el govern no ingressa impostos, si no ingressa impostos, no pot subvencionar les el`ctriques, si no pot subvencionar les elèctriques, ens pugen la llum i ens abaixen al sou a costa de pujar les retencions de l'IRPF, per poder tenir més ingressos.
ANARQUIA, CADA DIA, ANARQUIA CADA DIA...!!!!!!!!!!!!!! Ostia Pep!!!......Que comencis l'any amb més bon humor!! Jajajaja | |
|
| |
pepblauet Reserva
Nombre de missatges : 206 Age : 63 Localisation : Girona Registration date : 03/12/2007
| Assumpte: Re: Pels que no tenen facebook Ds Gen 01, 2011 10:17 pm | |
| - llorsai escrigué:
- pepblauet escrigué:
- Hauriem de tornar al correu de tota la vida, carta, sobre i segell. Si no gastem amb taxes governamentals, el govern no ingressa impostos, si no ingressa impostos, no pot subvencionar les el`ctriques, si no pot subvencionar les elèctriques, ens pugen la llum i ens abaixen al sou a costa de pujar les retencions de l'IRPF, per poder tenir més ingressos.
ANARQUIA, CADA DIA, ANARQUIA CADA DIA...!!!!!!!!!!!!!!
Ostia Pep!!!......Que comencis l'any amb més bon humor!! Jajajaja HO SENTO PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Pels que no tenen facebook | |
| |
|
| |
| Pels que no tenen facebook | |
|