botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Un més!!!!

Ir abajo 
+4
Esparver
Face_of_the_Moon
espace
llorsai
8 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Un més!!!! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! - Página 2 Icon_minitimeDt Mar 22, 2011 10:11 am

Igual es que no buscas bé PEP....


....s'ha de tenir paciencia.....




per cert...que buscabas aquí...la marxa enrera????Un més!!!! - Página 2 19678219731452696787210
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Un més!!!! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! - Página 2 Icon_minitimeDt Mar 22, 2011 10:14 am

...i la gent t'aplaudia!!!!.....
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Un més!!!! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! - Página 2 Icon_minitimeDt Mar 22, 2011 12:42 pm

llorsai escrigué:
...i la gent t'aplaudia!!!!.....

Si és que ets el millor, Pep! Ho enteneu, penya, perquè era el meu ídol fins fa ben poc?
Home, amb seny (jeje), de bon veure!, i amb la marxa enrere sempre apunt ! jejeje. Què més pot demanar una dona ?!
Pel que sembla, Pep, m'hauràs de donar la raó i tornar a la vida prehistòrica anterior a l'haver provat la mentida del feisbuc.... és com la paràbola del fill pròdig això... Pep, no et deixis enverinar, que no saben el que es fan! Torna a casa!

Es va fer mal el morru del cotxe?
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

Un més!!!! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! - Página 2 Icon_minitimeDt Mar 22, 2011 3:10 pm

jajaja
es que es un aprenent del fa se boc (..........)
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Un més!!!! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! - Página 2 Icon_minitimeDt Mar 22, 2011 5:32 pm

...bufff...mirant mirant....es trova de tot al facbook......


minut 1:18 i sobre tot 8:44......




Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

Un més!!!! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! - Página 2 Icon_minitimeDt Mar 22, 2011 7:36 pm

Si nois. Això passa per no haver fet reconeixaments, ni haver anat a provar rodes. Aquest revolt, malparit on els hi hagi. En el roadbook estava marcat el trencant, però no l'angle previ al trencant. En Quim em va advertir que venia un angle, i jo vaig creure que era el primer revolt. Varem sortir llargs. Quan vaig veure que venia el trencant vaig voler donar gas per fer marxar el cul, però l'auito va subvirar, conseqüència de les rodes noves i pressions inadequades. Resultat: amorrats al piló!!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Un més!!!! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! - Página 2 Icon_minitimeDt Mar 22, 2011 9:26 pm

Res Pep.....,aixó pasa a les millors families...a mi em va pasar alguna cosa semblant a la Llana de fa dos anys al trencant de Sant Miquel del Fai...amb les consecuents rialles del poc public que hi habia.....
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

Un més!!!! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! - Página 2 Icon_minitimeDt Mar 22, 2011 10:01 pm

No, si ja sé que passa a les millors famílies. I a les pitjors. Però que no es tracta de justificar, estracta d'explicar.
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Un més!!!! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! - Página 2 Icon_minitimeDc Mar 23, 2011 1:26 am

AH !! que encara no li has explicat a la dona que et vàs amorrar????, Si vols ja li explicarem nosaltres !!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

Un més!!!! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! - Página 2 Icon_minitimeDc Mar 23, 2011 9:48 pm

Ho sap prou. Ja l'hi he ensenyat les fotos i el videu. També la copa. Va posar-hi mala cara. Per la copa vull dir,ja,ja,ja
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

Un més!!!! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! - Página 2 Icon_minitimeDj Mar 24, 2011 12:25 am

pepblauet escrigué:
Ho sap prou. Ja l'hi he ensenyat les fotos i el videu. També la copa. Va posar-hi mala cara. Per la copa vull dir,ja,ja,ja

es clar Pep,li tocara treure la pols ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Un més!!!! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! - Página 2 Icon_minitimeDj Mar 24, 2011 12:56 am

Ves per on, jo he pensat al mateix, deu dir, que li ha portat una andromina més a casa, i a sobre li haurà de netejar, mentre ell, es va amorrant per al pilons !!!, perque aquí on lo veus ell s´en va a un hotelàs, i deix a aquella pobra xica a casa a netejar-li els trastos
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Un més!!!! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! - Página 2 Icon_minitimeDt Jul 12, 2011 8:25 pm


M´ha explicat un pajarraco , que potser n´ha caigut un altre dels que es resistien ??????
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

Un més!!!! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! - Página 2 Icon_minitimeDj Jul 14, 2011 9:27 am

Per promocionar el gimnàs i les pistes.............de carallibre personal no en té............i la feina que ha tingut a registrarse, perque el carallibre no considera club, com a nom propi! Fixeu-vos en els noms d'associacions,etc............que el primer nom hi tenen les sigles i la paraula club o associació, juntes..............coi de feisbuk de marres!

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Un més!!!! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! - Página 2 Icon_minitimeDj Jul 14, 2011 9:40 am

espace escrigué:

M´ha explicat un pajarraco , que potser n´ha caigut un altre dels que es resistien ??????

És a mi, això? La Dolo amb Facebook?
No pateixis rafalet, de moment no hi he caigut, no. No faig com altres que es venen al primer postor i trenquen la il·lusió dels seus fans (qui sigui frare, que prengui candela !)

El carallibre, he de reconèixer que té "alguna" cosa bona (poques), i una és el tipus de publicitat d'esdeveniments que té, per fer-ho córrer ràpid entre la gent, i per això hem hagut de donar-nos-hi d'alta des de la feina, per les curses que organitzem i tal... es pot crear "pàgines", amb això del mur i tal, i funciona com si fos un de particular ...

Només amb les hores que hi perdut, ja m'han passat les poques ganes que m'haguessin pogut aparèixer de casualitat sota la pell d'entrar en aquest món.

C'est la vie!
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Un més!!!! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! - Página 2 Icon_minitimeDj Jul 14, 2011 2:49 pm

Buenu, buenu, ... per alguna cosa es comença,

Vols dir que no podries começar a perdonar al pobre Pep?, ja se sap que la carn es dèbil i ell es un pobre pecador
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

Un més!!!! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! - Página 2 Icon_minitimeDj Jul 14, 2011 7:22 pm

No necessito defensa. Ja sòc grandet. de fet a finals del més passat ja vaig posar el 5.

Dolo d'ençà que tinc festuc, que encara no ens hem vist personalment. Espero poder-me fer perdonar quan això passi.

No vindreu pas a Cardedeu aquest divendres amb en Sam?
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Un més!!!! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! - Página 2 Icon_minitimeDj Jul 14, 2011 9:55 pm

pepblauet escrigué:
No necessito defensa. Ja sòc grandet. de fet a finals del més passat ja vaig posar el 5.
Dolo d'ençà que tinc festuc, que encara no ens hem vist personalment. Espero poder-me fer perdonar quan això passi.
No vindreu pas a Cardedeu aquest divendres amb en Sam?

Bones,
d'entrada, Pep, felicitats pel 5, jo fa quinze dies que m'he apropat un xic més al 4, ja em queda poc... Ets cangreju també ¿?!!
I quan al perdó, doncs, en el fons sé que ja t'he perdonat, el que passa és que no oblido fàcilment! jejejeje
I pel que fa a Cardedeu, com que no visc al vostre món de feisbuc, i tinc l'home que tinc, doncs ... no en sabia res (ara li he fet explicar!). No, no ens veurem...
Apa siau! una abraçada virtual
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
Contenido patrocinado





Un més!!!! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un més!!!!   Un més!!!! - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Un més!!!!
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: general-
Canviar a: