meli Reserva
Nombre de missatges : 434 Age : 60 Localisation : TERRA ASPRA Registration date : 29/03/2008
| Assumpte: Re: VII RAL·LI CLASSIC DELS VOLCANS Dl Maig 30, 2011 11:30 pm | |
| - Face_of_the_Moon escrigué:
- llorsai escrigué:
- Per cert...algú em pot dir quants Km cronometrats feia el rallye...estic fent la classificació pel COR, i no ho trovo enlloc!!!!
Bones! he sumat els 14 trams i em surten 208,06 km !!! moltes gracies Dolo,me e connectat tard ,i no e pensat mes amb al teu missatge de text al mòbil Carles es totalment correcte | |
|
Face_of_the_Moon Reserva
Nombre de missatges : 208 Age : 52 Localisation : Taradell, Osona Registration date : 13/06/2008
| Assumpte: Re: VII RAL·LI CLASSIC DELS VOLCANS Dt Maig 31, 2011 10:05 am | |
| - meli escrigué:
- Face_of_the_Moon escrigué:
- llorsai escrigué:
- Per cert...algú em pot dir quants Km cronometrats feia el rallye...estic fent la classificació pel COR, i no ho trovo enlloc!!!!
Bones! he sumat els 14 trams i em surten 208,06 km !!! moltes gracies Dolo,me e connectat tard ,i no e pensat mes amb al teu missatge de text al mòbil Carleses totalment correcte De res mister, per això estem. Felicitats per tota l'organització del ral·li. Ah! pensaràs a guardar-nos un adhesiu ? Dins la bossa no n'hi teniem. Potser aquesta bossa havia de ser la del número 13, la gafe! hahaha Una abraçada i fins aviat! | |
|
r5copagi Vi Jove
Nombre de missatges : 37 Age : 45 Localisation : Platja d'Aro Registration date : 08/06/2009
| Assumpte: Re: VII RAL·LI CLASSIC DELS VOLCANS Dt Maig 31, 2011 11:47 am | |
| Bones........ Nosaltres tres ens ho varem passar genial, i dic 3 perque l'Aina la que mes, ella al portaequipatges del terrano, amb la seva manta de jocs, era la mar de feliç veient passar els cotxes, algun que altre quasi no el veiem passar ( i no miro a ningú eh Dolo, jejejeje ), l'ORG, fantàstica, tot super ben anotat i senzill a l'hora de trobar els llocs molt bé. Al sopar el Carles, per sort es va anar trobant millor i varem poguer marxar cap a casa!!! Felicitats Meli, un gran rallye!!!!! | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: VII RAL·LI CLASSIC DELS VOLCANS | |
| |
|