| Course de côte du Mont-Dore | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Face_of_the_Moon Reserva
Nombre de missatges : 208 Age : 52 Localisation : Taradell, Osona Registration date : 13/06/2008
| Assumpte: Course de côte du Mont-Dore Dj Jul 14, 2011 11:40 am | |
| Ja fa uns dies, buscant informació de quina zona de França aniríem aquest estiu -és que és un país tant gran i dóna per tant !!!! que ja he canviat de parer tres vegades!!! - i crec que a en Sam, en funció de la celebració d'un ral·li (bé, pujada en costa) "Course de côte du Mont-Dore" que ens han comentat per la zona de Clermont-Ferrand, li pot fer gràcia combinar-ho. A mi, tant me fa, perquè la qüestió és ser a França, crec que finalment anirem cap allà. M'està agradant el que trobo! Remenant, he recordat que per allà hi ha la zona volcànica d'Auvergne i Massif du Sancy, així que ja tenim moguda! Moltes caminades! Natura! Toca buscar camping. Com m'agrada! I per no perdre el costum, i si ho podem combinar, farem uns dies de caiac a les vacances d'estiu; possiblement baixant ens parem per la Dordogne a resseguir-lo uns quants quilòmetres per l'aigua. C'est jolie!
Si algú, per casualitat, anés a veure la pujada en qüestió, que avisi! que farem lloc a la tenda jejeje. Bon estiu, família! | |
|
| |
llorsai Admin Gran Reserva
Nombre de missatges : 1818 Age : 52 Registration date : 31/05/2007
| Assumpte: Re: Course de côte du Mont-Dore Dv Jul 15, 2011 11:35 am | |
| Nosaltres va anar dos anys seguits a la pujada en questió mi val molt la pena...ara....aneu amb temps per agafar puesto per que tela la gent que hi ha!!
De la resta, ja saps el meu parer...soc un enamorat de la frança interior...que no pas de la costa blava...ja en vaig tenir prou de Niza amb una estoneta!!!! Hi ha tant "garrulo" com per aquí!!!! | |
|
| |
pepblauet Reserva
Nombre de missatges : 206 Age : 63 Localisation : Girona Registration date : 03/12/2007
| Assumpte: Re: Course de côte du Mont-Dore Dt Jul 19, 2011 6:56 pm | |
| Fa un parell o tres d'anys varem fer vacances per aquesta zona. Bé, molt bé. I de moguda, collons "c'est la France", vagis on vagis, fins la 17:00, això si, en trovaràs. No us perdeu Vulcània. També hi ha un parc de simis, si no recordo malament, que era prou curiòs, i Evidentment l'excursioneta al Mont-Doré.
Bon voyage!!!! | |
|
| |
Esparver Reserva
Nombre de missatges : 486 Age : 48 Registration date : 04/10/2007
| Assumpte: Re: Course de côte du Mont-Dore Dc Jul 20, 2011 12:01 am | |
| sempre anem amb temps...........no et preocupis.........a mes, triarem la corva, per poder fer fotos xules...........que sino costa molt que surtin fotos així: Salut Sam | |
|
| |
| Assumpte: Re: Course de côte du Mont-Dore Dc Jul 20, 2011 6:58 am | |
| Molt bona fotu...si senyor!!!!! | |
|
| |
Face_of_the_Moon Reserva
Nombre de missatges : 208 Age : 52 Localisation : Taradell, Osona Registration date : 13/06/2008
| Assumpte: Re: Course de côte du Mont-Dore Dc Jul 20, 2011 1:28 pm | |
| - pepblauet escrigué:
- Fa un parell o tres d'anys varem fer vacances per aquesta zona. Bé, molt bé. I de moguda, collons "c'est la France", vagis on vagis, fins la 17:00, això si, en trovaràs.
No us perdeu Vulcània. També hi ha un parc de simis, si no recordo malament, que era prou curiòs, i Evidentment l'excursioneta al Mont-Doré. Bon voyage!!!! Merci Pep per les recomanacions. Diguem que Vulcània ho tinc a la butxaca com a "visita pels dies de pluja o cansament" jejeje, al costat de les coves, grutes i aquests coses que tenen com a esport nacional els francesos.... Au revoire! | |
|
| |
Esparver Reserva
Nombre de missatges : 486 Age : 48 Registration date : 04/10/2007
| Assumpte: Re: Course de côte du Mont-Dore Dl Ago 15, 2011 10:02 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Course de côte du Mont-Dore Dt Ago 16, 2011 8:02 am | |
| IMPRESIONANT sam!!!!!
Ja m'has posat les dents llargues!!!!! Quin catxarracos!!!!!
Viam si algun any fem una excursioneta tots plegats !!!!! | |
|
| |
Face_of_the_Moon Reserva
| Assumpte: Re: Course de côte du Mont-Dore Dt Ago 16, 2011 2:16 pm | |
| Bones, família! doncs res, que jo us deixo aquí l'enllaç a la crònica de la part de vacances que no inclou cotxes (poblets, caminades i excursions, cascades, coves, caiac ...), una mica de tot.
Alguns encara deveu estar de vacances, que vagi molt i molt bé !
Mmmmmmmm .... Quan ens veiem ?! Ja estic enyorada! jejeje
un petonarru! siau!
Dolo | |
|
| |
| Assumpte: Re: Course de côte du Mont-Dore Dt Ago 16, 2011 4:07 pm | |
| Ole, ole!!!!
Jo també tinc ganes de fer alguna coseta tots plegats!!!! Viam si ens ajuntem!!!! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Course de côte du Mont-Dore | |
| |
|
| |
| Course de côte du Mont-Dore | |
|