meli Reserva
Nombre de missatges : 434 Age : 60 Localisation : TERRA ASPRA Registration date : 29/03/2008
| Assumpte: RALLI CLASSIC 3 COMARQUES Dg Set 18, 2011 11:09 pm | |
| estic molt content al meu debut de copi a la regularitat,
32 scratx i 9 de classe G
llastima al coll de la Merolla que amb als nervis de la sortida perquè 30 segons abans de la sortida ens va passar una motor-home,i no vaig posar en marxa al cronometre i varem pringar 11 i 25 de cop que si no entre als 5 primers de clase segur
una experiència molt positiva,segur que repetim i aixo que anem amb biciclotomers
desde aquí dono gracies publicament a en Josep Simon i al seu renault 5 TS
per aquesta magnifica oportunitat que en va brindar SOBRETOT DESPRES DE LES CRITIQUES PER PART DE ALGUN COPI MOLT BO ¡¡¡¡¡¡¡¡¡ EN PASSADES EDICIONS DE ALGU ALTRE RALLI
MELI | |
|
espace Reserva
Nombre de missatges : 428 Age : 54 Localisation : Valls Registration date : 11/11/2008
| Assumpte: Re: RALLI CLASSIC 3 COMARQUES Dl Set 19, 2011 12:25 am | |
| Encara en farem alguna cosa bona de tu !!!
El que conte, diguin el diguin, es que ho disfrutessis, segons que, només serveix per haver de treure-hi la pols.
| |
|
r5copagi Vi Jove
Nombre de missatges : 37 Age : 45 Localisation : Platja d'Aro Registration date : 08/06/2009
| Assumpte: Re: RALLI CLASSIC 3 COMARQUES Dt Set 20, 2011 11:25 pm | |
| ho podies haver dit, que haguessim vingut a veure't des de la cuneta, fotente enveja amb un mega braç de gitano, jejejejejeje. Jo la única vegada que vaig fer de copilot , va ser en el costa brava de regularitat esport de fa 4 anys i varem quedar primers " de 8 participants que hi havia crec "( hem va encantar la experiencia ) . | |
|
espace Reserva
Nombre de missatges : 428 Age : 54 Localisation : Valls Registration date : 11/11/2008
| Assumpte: Re: RALLI CLASSIC 3 COMARQUES Dt Set 20, 2011 11:34 pm | |
| Potser es pensava que li tirariem tomaquets !!! | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: RALLI CLASSIC 3 COMARQUES | |
| |
|