| Propostes? I classics a Taradell | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Face_of_the_Moon Reserva
Nombre de missatges : 208 Age : 52 Localisation : Taradell, Osona Registration date : 13/06/2008
| Assumpte: Propostes? I classics a Taradell Dl Set 26, 2011 10:13 pm | |
| Hola família... com que em sento sola, aquí sense viure en el món feisbuqueru, doncs deixo a l'aire el següent: em sobren tres dies de vacances ... alguna proposta ? No hi ha ningú que tingui previst anar a veure algun ral·li, allargant algun cap de setmana ? Que després no em vingueu amb presses per anar a algun lloc eh! Apa doncs, viam si així algu xerra na mica.
Per cert, el proper diumenge 23 d'octubre, si no sabeu què fer i voleu treure el trasto a passejar, doncs això que es farà una trobada-passejada des de Taradell cap a Viladrau. L'organitzem des de l'ACO (info) i els aficionats de Taradell town. Siau!
Dolo
| |
|
| |
espace Reserva
Nombre de missatges : 428 Age : 54 Localisation : Valls Registration date : 11/11/2008
| Assumpte: Re: Propostes? I classics a Taradell Dl Set 26, 2011 11:09 pm | |
| Tres dies ???? et dona temps a anar a Sanmarino a veure el Legend??? es del 6 al 9 del mes que ve. Si no el 14 i 15, hi ha el Ral.li de Pravia a Asturies, i també es de classics,... i si no quedem per pasar el cap de setmana en algun lloc per ferf una botifarrada
| |
|
| |
llorsai Admin Gran Reserva
Nombre de missatges : 1818 Age : 52 Registration date : 31/05/2007
| Assumpte: Re: Propostes? I classics a Taradell Dt Set 27, 2011 5:48 pm | |
| La trobada de classics del ACO tot i tenir bona pinta, descartada perque tenim els classics a la uvi!!!
I la botifarrada la podem tranformar en anada a buscar bolets +botifarrada???
| |
|
| |
espace Reserva
Nombre de missatges : 428 Age : 54 Localisation : Valls Registration date : 11/11/2008
| Assumpte: Re: Propostes? I classics a Taradell Dt Set 27, 2011 8:35 pm | |
| tot depen de lo dropos que estem, i de si ens ho em d´agafar en serio, aixo d´agafar o repartir?? bolets | |
|
| |
Face_of_the_Moon Reserva
Nombre de missatges : 208 Age : 52 Localisation : Taradell, Osona Registration date : 13/06/2008
| Assumpte: Re: Propostes? I classics a Taradell Dj Oct 06, 2011 11:42 am | |
| - espace escrigué:
- tot depen de lo dropos que estem, i de si ens ho em d´agafar en serio, aixo d´agafar o repartir?? bolets
Mmmmmmmmmmm .... si voleu, començo a plantar-los aquest cap de setmana i us vaig fent el roadbook per trobar-los ... perquè a aquest pas, sense pluges!, no hi ha bolets ni en miniatura !!!! Nus vemus! siau! Dolo | |
|
| |
Esparver Reserva
Nombre de missatges : 486 Age : 48 Registration date : 04/10/2007
| Assumpte: Re: Propostes? I classics a Taradell Dg Oct 23, 2011 11:59 pm | |
| Fotos de la trobada al meu blog:
http://gazsport.blogspot.com/2011/10/trobada-de-cotxes-classics-taradell.html
Salut
Sam | |
|
| |
Esparver Reserva
Nombre de missatges : 486 Age : 48 Registration date : 04/10/2007
| Assumpte: Re: Propostes? I classics a Taradell Dl Oct 24, 2011 12:00 am | |
| Per cert, com es això dels clàssics a la uvi...........viam explica,explica!
Hem de venir fer el boca-carburador o que?xDDDDDDDDD
Salut
Sam | |
|
| |
llorsai Admin Gran Reserva
Nombre de missatges : 1818 Age : 52 Registration date : 31/05/2007
| Assumpte: Re: Propostes? I classics a Taradell Dl Oct 24, 2011 5:11 pm | |
| - Esparver escrigué:
- Per cert, com es això dels clàssics a la uvi...........viam explica,explica!
Hem de venir fer el boca-carburador o que?xDDDDDDDDD
Salut
Sam Donc, el bmw no fot més que tirons(de vegades) i no trobo el que!!!! i al meu estimat R5 se li va trencar una rotula del varijatge del canvi, i porta dos messos parat entre buscar l'original(ja he desistit), i que al senyor mecanic li doni temps de soldarli una standar!!! Fins als CIOl....!!! dels cotxes vells!!!! QUANT ES VENGUI EL BMW; EL SEGUENT EL R5!!!!!! | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Propostes? I classics a Taradell | |
| |
|
| |
| Propostes? I classics a Taradell | |
|