| Eleccions a la FCA | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
llorsai Admin Gran Reserva
Nombre de missatges : 1818 Age : 52 Registration date : 31/05/2007
| Assumpte: Eleccions a la FCA Dc Gen 11, 2012 12:42 pm | |
| per si algú no ho sabia aquest 31 de gener hi han eleccions a la FCA...i hi ha una nova candidatura on tenim gent coneguda.
http://www.candidatura-aluju.cat/equip.html
| |
|
| |
Face_of_the_Moon Reserva
Nombre de missatges : 208 Age : 52 Localisation : Taradell, Osona Registration date : 13/06/2008
| Assumpte: Re: Eleccions a la FCA Dj Gen 12, 2012 3:06 pm | |
| - llorsai escrigué:
- per si algú no ho sabia aquest 31 de gener hi han eleccions a la FCA...i hi ha una nova candidatura on tenim gent coneguda.
http://www.candidatura-aluju.cat/equip.html
Otia, jo no ho sabia no, el que passa és que per mi la FCA és la Federació Catalana d'Atletisme hehehehe Mmmmmmmm ... a totes aquestes persones els falta un "SE BUSCA" a sota, sobretot a una rossota !!!! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Eleccions a la FCA Dj Gen 12, 2012 5:06 pm | |
| jajaja.....a la Fina encar la veig corrent...pero a la meitat de la llista no els veig ni llençan la jabalina!!!!
| |
|
| |
Face_of_the_Moon Reserva
Nombre de missatges : 208 Age : 52 Localisation : Taradell, Osona Registration date : 13/06/2008
| Assumpte: Re: Eleccions a la FCA Dv Gen 13, 2012 12:57 am | |
| - llorsai escrigué:
- jajaja.....a la Fina encar la veig corrent...pero a la meitat de la llista no els veig ni llençan la jabalina!!!!
Mmmmmm ... no desmereixis la javalina, t'ho dic per experiència, que és dels llançaments més tècnics que et puguis imaginar. I si no vas amb compte, se t'emporta el colze. Jo, és l'únic que no puc llançar, em "descolzefico" hehehe Força Fina for president! | |
|
| |
espace Reserva
Nombre de missatges : 428 Age : 54 Localisation : Valls Registration date : 11/11/2008
| Assumpte: Re: Eleccions a la FCA Dv Gen 13, 2012 1:13 am | |
| Tot es tracta de tenir un bon " motiu " on apuntar, i que no corri massa, clar !!!
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Eleccions a la FCA Dv Gen 13, 2012 7:51 am | |
| - Face_of_the_Moon escrigué:
- llorsai escrigué:
- jajaja.....a la Fina encar la veig corrent...pero a la meitat de la llista no els veig ni llençan la jabalina!!!!
Mmmmmm ... no desmereixis la javalina, t'ho dic per experiència, que és dels llançaments més tècnics que et puguis imaginar. I si no vas amb compte, se t'emporta el colze. Jo, és l'únic que no puc llançar, em "descolzefico" hehehe
Força Fina for president! No si no dexmereixo res de l'atletisme.....Jo fins hi tot "m'esgotu" amb la wii !!!! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Eleccions a la FCA Dv Gen 13, 2012 7:52 am | |
| | |
|
| |
Seat_127CL
Nombre de missatges : 17 Age : 42 Registration date : 23/01/2009
| Assumpte: Re: Eleccions a la FCA Ds Gen 14, 2012 8:56 pm | |
| Suposo que no anirà per mi aixó, però bueno !!
Esperem guanyar les eleccions i donar un cop de timó a la Fca, per a veure si així la gent diferencia Atletisme d'Automobilisme !!
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Eleccions a la FCA Ds Gen 14, 2012 10:04 pm | |
| jajaja Quim...tu ets dels més en forma!!! jajaja
| |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Eleccions a la FCA | |