| Boucles de Corsavy i Vallespir de regularitat | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Face_of_the_Moon Reserva
Nombre de missatges : 208 Age : 52 Localisation : Taradell, Osona Registration date : 13/06/2008
| Assumpte: Boucles de Corsavy i Vallespir de regularitat Dg Jun 03, 2012 5:04 pm | |
| Ei família ! en Sam, l'Autobianchi i jo ja estem inscrits al 3r Boucle du Vallespir que organitzen els companys francesos de L’Association Vallespir Retro Courses i que forma part de la Copa Catalana de Ral·lis de Regularitat a la qual participem en la categoria sense aparells.
El proper dissabte 23 de juny anirem a defensar la senyera catalana amb alguns altres companys hehehe. Per si algú vol venir a fer-nos companyia, hi serem tot el cap de setmana i plantem la tenda al Camping Le Vallespir
Ens veiem ! Una abraçada ! | |
|
| |
llorsai Admin Gran Reserva
Nombre de missatges : 1818 Age : 52 Registration date : 31/05/2007
| Assumpte: Re: Boucles de Corsavy i Vallespir de regularitat Dl Jun 04, 2012 1:27 pm | |
| Nosaltres ,(cada vegada mes segur),pujarem amb la furgo el Divendres 22 per fer nit al mateix camping i sopar amb vosaltres per tal de Disabte al matí fer un cop d'ull pels trams, i anar a dormir a casa el mateix Disabte, ja que Diumenge es St Joan i tenim compromissos familiars. | |
|
| |
espace Reserva
Nombre de missatges : 428 Age : 54 Localisation : Valls Registration date : 11/11/2008
| Assumpte: Re: Boucles de Corsavy i Vallespir de regularitat Dl Jun 04, 2012 3:18 pm | |
| L´intenció es de pujat tots cinc, i quedar-nos fins dilluns, ja que a Valls es festa, i aprofitem l´escapada. Si es posible pujariem divendres al plegar, o sigui arribar just o tard per sopar !!!
| |
|
| |
meli Reserva
Nombre de missatges : 434 Age : 60 Localisation : TERRA ASPRA Registration date : 29/03/2008
| Assumpte: Re: Boucles de Corsavy i Vallespir de regularitat Dl Jun 04, 2012 11:33 pm | |
| - espace escrigué:
- L´intenció es de pujat tots cinc, i quedar-nos fins dilluns, ja que a Valls es festa, i aprofitem l´escapada. Si es posible pujariem divendres al plegar, o sigui arribar just o tard per sopar !!!
aixi potser no tindre que esperar UN ANY LES FOTOS DEL VOLCANS ......... nosaltres anirem a corre ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ | |
|
| |
espace Reserva
Nombre de missatges : 428 Age : 54 Localisation : Valls Registration date : 11/11/2008
| Assumpte: Re: Boucles de Corsavy i Vallespir de regularitat Dj Jun 07, 2012 2:57 pm | |
| Dons...... em sembla que tindràs que esperar, no se si un any o menys, però m´han col.locat en una mena d´aborregament familiar per diumenge , així que caiem de la festa
| |
|
| |
Face_of_the_Moon Reserva
Nombre de missatges : 208 Age : 52 Localisation : Taradell, Osona Registration date : 13/06/2008
| Assumpte: Re: Boucles de Corsavy i Vallespir de regularitat Dg Jun 10, 2012 8:39 pm | |
| - espace escrigué:
- Dons...... em sembla que tindràs que esperar, no se si un any o menys, però m´han col.locat en una mena d´aborregament familiar per diumenge , així que caiem de la festa
Catxis !!! Bé, que l'aborregament sigui prou desaborregat perquè no 'aborregui del tot !!!! Sort! Donat que, finalment, em quedo sense feina a finals de mes i que encara tenim molts dies de vacances, i a en Sam li donen una setmaneta així que anirem a carregar piles a Formentera per arribar en plena forma a Arles. Meli, pugeu abans o el mateix dissabte ? JC i Fina, en parlem! Siau! | |
|
| |
meli Reserva
Nombre de missatges : 434 Age : 60 Localisation : TERRA ASPRA Registration date : 29/03/2008
| Assumpte: Re: Boucles de Corsavy i Vallespir de regularitat Dg Jun 10, 2012 10:51 pm | |
| Meli, pugeu abans o el mateix dissabte ? AL MATEIX DIA ,ENS CAU A 1 HORA I PICU ¡¡¡¡¡ | |
|
| |
llorsai Admin Gran Reserva
Nombre de missatges : 1818 Age : 52 Registration date : 31/05/2007
| Assumpte: Re: Boucles de Corsavy i Vallespir de regularitat Dl Jun 11, 2012 8:25 am | |
| - Face_of_the_Moon escrigué:
Donat que, finalment, em quedo sense feina a finals de mes i que encara tenim molts dies de vacances, i a en Sam li donen una setmaneta així que anirem a carregar piles a Formentera per arribar en plena forma a Arles.
Meli, pugeu abans o el mateix dissabte ?
JC i Fina, en parlem! Siau! Quina Sort Formentera!!!!!!! Per cert ja que esteu a Balears ,tinc que comprar unes jandes bbs....me les podiau portar!!! Jejeje....Es broma, que encara no tinc cotxe per muntar-li...pero estamos trabajando en ello. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Boucles de Corsavy i Vallespir de regularitat | |
| |
|
| |
| Boucles de Corsavy i Vallespir de regularitat | |
|