| Dakar 2008 cancel.lat!!!!! | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
llorsai Admin Gran Reserva
Nombre de missatges : 1818 Age : 52 Registration date : 31/05/2007
| Assumpte: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dv Gen 04, 2008 4:40 pm | |
| Que en penseu de que per culpa d'uns fills de ....ens hagin pres una de les millors competicions,i més mítiques que ens queden per gaudir del nostre estimat sport?
Que farem ara?
Ja es cancelar la Gimcana,....i ara aixó!!!!
Snif,snif,.... | |
|
| |
Peketoy
Nombre de missatges : 24 Age : 30 Registration date : 04/07/2007
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dv Gen 04, 2008 10:34 pm | |
| Molta gent d'aquestos països trobaràn a faltar el pas del Dakar i la seva caravana, que els deixaba molts diners. Sap greu per tothom, els participants, especialment els amateurs, que ho han estat preparant durant molt de temps, els habitants d'Àfrica i els afeccionats, que perdem una cursa espectacular i amb una cobertura de TV inigualable. Deixem els temes polítics/religioos a part. | |
|
| |
Jordi Parro
Nombre de missatges : 23 Age : 54 Registration date : 01/08/2007
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dc Gen 09, 2008 1:45 am | |
| Ja te collons la cosa...primer em cancelen la Gimcana i ara el Dakar! Pero efectivament els que més hi hauràn perdut en tot aixo son els habitants d'allà baix que les passaran magres tot l'any! En quant als participants, alguns tambe ho passaran malament si han fet crèdits per còrrer i no puguin cobrar dels patrocinadors...la resta, com jo: una setmaneta de "vacances" a Lisboa i cap a casa amb la cua entre cames. Com va dir un dels participants: "Més es va perdre a Cuba" | |
|
| |
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dc Gen 09, 2008 12:00 pm | |
| Quina enveja.....a Lisboa...i vancances......!!!!!!! | |
|
| |
Markku Hauses Reserva
Nombre de missatges : 240 Age : 45 Registration date : 22/07/2007
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dc Gen 09, 2008 12:04 pm | |
| Això us passa per anar a mirar aquestes mariconades! Això si que té mèrit, i no el Dakar... http://www.plymouth-dakar.co.uk/ Ah, ahir van fer un reportatge a TV3, al 60 minuts, de l'edició del 2005... BRUTAL. Feia molt de temps que no plorava de riure... Impressionant el veure com posaven recte el Dyane 6 després de baixar una duna i doblegar el xàssis... 8 / 1 / 2008 Això no és el Dakar Quatre joves de Barcelona han constituït el primer equip català que ha participat en el ral.li Plymouth-Banjul Challenge, concretament en la cinquena edició. Un ral-li que fa la competència al gran París - Dakar.
Cada mes de gener, dos ral·lis agafen la carretera per fer un viatge que surt d'Europa fins a arribar a la costa africana. Un és l'enorme i car Ral·li Dakar. L'altre és el Plymouth-Banjul Challenge, una aventura amb uns valors completament oposats als del seu famós "germà gran".
El Challenge consisteix simplement a viatjar des de Plymouth, a la Gran Bretanya, fins a Banjul, la capital de Gàmbia, amb cotxes que tenen un valor nominal que no passa dels 600 euros. En altres paraules, fer més de 6.000 quilòmetres en velles cafeteres pràcticament sense diners ni assistència mecànica, però amb molt bon humor. No hi ha premis ni guanyadors, i, un cop a Banjul, els cotxes se subhasten per aconseguir fons per a ONG locals. En l'última edició hi van participar més de dos-cents equips, la majoria dels quals van arribar a la meta.
L'aventura és organitzada per un anglès, Julian Nowill, que la va plantejar com una alternativa barata i solidària al Ral·li París-Dakar, una competició en què només es pot participar si s'és capaç de reunir molts diners. La majoria dels dos-cents equips participants són anglesos, encara que també n'hi ha de Suïssa, Bèlgica i fins i tot del Brasil.
Els equips es divideixen en quatre grups de cinquanta cotxes i tenen el punt de trobada a Gibraltar. Des d'allà travessen l'estret fins a Ceuta, on comencen la travessa cap a Gàmbia en grups més petits, d'uns cinc o sis cotxes.
L' equip espanyol el formaven Sheila Aguado, Edgar Aguado, Amanda Giner i Pepe Rodríguez. Cap d'ells tenia el més mínim coneixement de mecànica ni experiència a córrer ral·lis. Però la seva bona mà amb la paella i la seva promesa de preparar les millors sangries al final de cada etapa van ser les claus perquè l'organització de la travessa els seleccionés entre dues mil sol·licituds. I gairebé sense esperar-s'ho es van embarcar en aquesta "bogeria amb sentit": van trobar dos Dyane 6 més que de segona mà, els van pintar amb un logo graffiter i es van llançar al repte.
El documental segueix les aventures de diversos equips. Alhora que absorbeixen la bellesa del desert descobreixen que, en qualsevol kit bàsic de supervivència, no hi poden faltar un martell, unes tenalles, una mica de filferro i, sobretot, quantitats il·limitades d'exquisit te anglès.
Realització: Pepe Rodríguez i Sheila Aguado Imatge: Edgar Aguado, Amanda Giner, Pepe Rodríguez Muntatge: Pepe Rodríguez Producció Sheila Aguado i Rita Pujals Música: Los Delinqüentes Producció executiva: Pepe Rodríguez i Joan Úbeda Una producció de Media 3.14 i Pepe Rodríguez | |
|
| |
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dc Gen 09, 2008 1:03 pm | |
| que bó!!!!!!!!! Una d'aquestes si que podriem muntar... I ho dic molt seriosament.......!!!!!!! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dc Gen 09, 2008 1:16 pm | |
| | |
|
| |
Markku Hauses Reserva
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dc Gen 09, 2008 2:06 pm | |
| Muntar-ho? Pa qué, quan ja està tot fet? Jo ja m'he apuntat a la llista de correu de la organització, ja que el pròxim any fan QUATRE "carreres" diferents: - Plymouth-Banjul - Plymouth-Timbuctu: A la capital de Mali, amb perill de lladres pel camí i tal i qual... - Silk Road Challenge: Fins a Baku, al mar Caspi - Morocco Offroad Trial: Fer "trams" pel Sahara, i a més tornant a casa amb cotxe (o el que quedi d'ell) Per tant, qui s'apunta a passar el pròxim cap d'any a Gibraltar, i anar a fer una volteta pel Sahara? | |
|
| |
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dc Gen 09, 2008 2:40 pm | |
| A aixó em referia quan dic lo de "muntar"..... Jo ja estic buscant un Lada Niva 4X4,o similar..... I crec que lo de buscar esponsors no ha de ser tant complicat,siguent per una bona causa... m'agrada molt...jo vull anar-hi. A més ,aixó va molt amb la filosofia de la Botadevi..... | |
|
| |
Markku Hauses Reserva
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dc Gen 09, 2008 3:12 pm | |
| Jo tb hi vull anar... Però primer al del marroc, q deu ser més light... per aprendre un xic de les dunes i tal... I res de 4x4... Un seat vell un parell de culates de recanvi, i avall! (lògicament, mai el 850 oficial CPBMC) | |
|
| |
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dc Gen 09, 2008 4:10 pm | |
| Una expres ,4L o una c15 també van bé.... a més sempre pots dormir a dintre... | |
|
| |
Markku Hauses Reserva
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dc Gen 09, 2008 8:02 pm | |
| Wenu, pos així ja podem anar pensant en fer un equip oficial "Botadevi Racing Team - Raid Edition", no? A quin anem, al de Marroc que podem tornar amb el mateix cotxe, o fins a Banjul, que el cotxe queda allà? Ah, un cop s'hagi fet això, també es podria fer el Mongol Rally (busqueu per internet... allò si que és una monstruositat...) | |
|
| |
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dj Gen 10, 2008 4:33 pm | |
| No trovo lo del Marroc... On ho puc mirar???? També crec(a priori),que es la millor opció. I hi ha una cosa del reglament que no m'acaba d'agradar......que els cotxes han de portar el volant a la dreta....al menys en la de Plymouth-Banjul...(per que a Gambia també es condueix per la esquerra...) | |
|
| |
Markku Hauses Reserva
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dj Gen 10, 2008 4:58 pm | |
| Collons, ja m'havies espantat!! - Cita :
- All vehicles must be LEFT-HAND DRIVE!!
O sigui, volant a l'esquerra! Ja m'estranyava a mi, el reportatge de TV3 (que aviat tindré) eren tots cotxes com déu mana, i els Trabant no es van fabricar, amb volants a la dreta... Sobre el tema de la prova del Marroc: - Cita :
- while for those who cannot afford to give their cars away, there will be a 'Morocco Offroad Trial' with a roadbook written specifically for the teams by Sahara guru Chris Scott. Teams will spend as much time as they like in Morocco from 1 week upwards and the aim is to push 2WD and 4WD vehicles to the limit... within the security of a group of cars. This will suit off roaders who rightly are concerned with the risk of solo off piste driving in remote areas.
La sortida de la prova del Marroc és el 28 de desembre (a Plymouth), i passar el cap d'any a Gibraltar. Es podria parlar amb la "des-organització", i apuntar-nos directament a Gibraltar (no hi ha controls horaris, i per tant no penalitzariem... ) | |
|
| |
Markku Hauses Reserva
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dj Gen 10, 2008 4:59 pm | |
| Ah, el roadbook aquest que diuen, deu ser de dos vinyetes, no? La primera a la sortida, i la última a tropecientus-mil km, marcant el final... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dj Gen 10, 2008 6:13 pm | |
| - Markku Hauses escrigué:
- Collons, ja m'havies espantat!!
- Cita :
- All vehicles must be LEFT-HAND DRIVE!!
Otia!!! Tens raò...ho havia entes al revès!!!!! | |
|
| |
Markku Hauses Reserva
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dj Gen 10, 2008 6:47 pm | |
| Em sembla que ja som 3 cotxes interessats... Ara només falta trobar patrocinadors que ens paguin TOTS els gastos... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dj Gen 10, 2008 7:33 pm | |
| 3?? Qui més a part de nosaltres?? | |
|
| |
Markku Hauses Reserva
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dj Gen 10, 2008 7:52 pm | |
| Un amic, amb un 4 llaunes... Li he dit vàries vegades de venir a les gincames, però mai s'ha animat... però es veu que ell també va veure el reportatge a la tele, i clar... | |
|
| |
soganyo Criança
Nombre de missatges : 57 Age : 44 Registration date : 02/07/2007
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dj Gen 10, 2008 9:32 pm | |
| Llastima que per aquestes dates estic d'examens, que si no estaria molt divertit aquest tema. Es clar que amb un golfete, jejejejje. Pero si al final ho tireu endavant, no descarto res. Ja anireu comentant com va la cosa | |
|
| |
Jordi Parro
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dv Gen 11, 2008 1:52 am | |
| Que curios, ja fa temps que havia trobat per casualitat info sobre la Plymouth Banjul i la Mongol Challenge. Les dues, a mes a mes es poden seguir per mitjà de missatges que envien els participants, en el cas de la mongol a mes a mes situant-los al mapa. http://www.spanishbullfighters.com/2007/blog/ http://mongolrally.theadventurists.com/index.php?page=spanishstart El mes bo son les batalletes que expliquen els equips, i les poques presses d'alguns altres. | |
|
| |
Jordi Parro
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dv Gen 11, 2008 1:53 am | |
| A mes a mes, si desapareix el Pla Prever, a partir d'ara sera mes facil trobar cotxes abans no vagin al desguàs. | |
|
| |
Jordi Parro
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dv Gen 11, 2008 2:06 am | |
| I per que pensi que el dakar actual es una mariconada, veieu aquesta. http://www.dakardantan.com/ | |
|
| |
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! Dv Gen 11, 2008 8:54 am | |
| OTTTIIIIAAA!!!!!!!!! M'he quedat flipant amb tot aixó que has posat...... pero sobre tot m'ha impresionat aixó... ......Que penjats.....fer el Dakar en Vespa!!!!! I aixó també m'ha agradat molt..... I ja posats a reviure moments mitics.....aixó no te paraules-...... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Dakar 2008 cancel.lat!!!!! | |
| |
|
| |
| Dakar 2008 cancel.lat!!!!! | |
|