botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa

Ir abajo 
+6
RAMONG
espace
pepblauet
llorsai
Esparver
meli
10 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDl Nov 17, 2008 11:35 pm

al ramon el 1 pre-inscrit al ralli
ufffffff
aixo es per anar a veuru ¡¡¡¡


Editat per darrera vegada per meli el Dt Nov 18, 2008 8:50 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDt Nov 18, 2008 1:18 am

i a la ratonera de trams de vora la meva antiga casa.........mola! Ja m'enteraré dels trams......que aquests del open, això dels trams secrets, deuen ser secrets a veus.......perque dues setmanes abans els sap tothom!jejeje

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDt Nov 18, 2008 9:43 am

A nosaltres ens pasara per sota de casa, habiem pensat d'anar a col.laborar, pero si el Ramon corre, potser que li fem assistencia moral!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDt Nov 18, 2008 3:26 pm

o amoral
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDc Nov 19, 2008 9:18 pm

Així que sabeu trams feu-nos-los saber si us plau.
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDc Nov 19, 2008 9:57 pm

Saber-los saber-los no...pero es poden intuir....
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDj Nov 20, 2008 9:06 pm

Shocked No conec massa la zona.
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDj Nov 20, 2008 10:55 pm

No Jo estic igual.Alguna pistilla per als que pujem desde bastant al sud, NO ANIRIA PAS MALAMENT¡¡¡¡¡¡¡¡
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDv Nov 21, 2008 12:02 am

Terrassa-Rellinars, castellar -matadepera ,castellar-caldes....,Rocafort-Mura, Mura-Sant Llorenç del munt.........i poca cosa mes.........trams tipics del rallye de la llana!

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDs Nov 22, 2008 1:27 pm

Suro(de baixada),Vacarises-Viladecavalls......

Es una idea!!!!


Potser encerto i tot....
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDg Nov 23, 2008 3:06 pm

llorsai se pasa per devant de casa teva
suposo que tindrem tribuna gratis i apats pagats.............
nooooooooooooooooooooooooooooooo¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDg Nov 23, 2008 3:34 pm

No, no pasa per devant de casa...per si voleu, tinc feina per tots a casa...jajaja...
Estic amb el motocultor al hort ,,,i ...ufff...com cansa aixó!!!


Ara...despres de que feu la feina...teniu el apat pagat,per descontat.Jajaja!!!
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDg Nov 23, 2008 7:05 pm

has provat de posarli gasolina
potser costara menys de pasarlo
jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
RAMONG
Criança
Criança
RAMONG


Nombre de missatges : 67
Age : 57
Registration date : 15/11/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDt Nov 25, 2008 6:27 pm

Jo no vaig a correr!! vaig a participar!!
I esperem que la "machina" aguanti com a minim 2 passades pels trams, que no es trenquin els paliers. Ja que estaria be veure a quin nivell estem al català despres de tant temps de no seguir-lo. Encara que com tampoc he fet mai un Open la cosa costarà. Tampoc ajuda que els demes facin reconeixements il.legals i jo estigui a l'exili madrileny... per sort vaig viure 3 anys a Viladecavalls (quins records) i em conec força el paisatge.

Respecte a la mecanica segueixo sense noticies del meu canvi sequencial, tot just hem reparat el cop de Terol i muntarem pneumatics "amb experiencia" (4 rallis al damunt).

Fins dissabte (ben demati).


Ramon
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDt Nov 25, 2008 6:33 pm

Ens veiem Ramon....a quina hora comença????
Tornar a dalt Ir abajo
RAMONG
Criança
Criança
RAMONG


Nombre de missatges : 67
Age : 57
Registration date : 15/11/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDt Nov 25, 2008 8:36 pm

Tens els horaris a la web de la trs http://www.escuderiatrs.com
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDc Nov 26, 2008 9:44 am

No els acabo de trovar.......
Tornar a dalt Ir abajo
fina
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
fina


Nombre de missatges : 128
Age : 57
Registration date : 31/05/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDc Nov 26, 2008 11:31 am

Vinga Ramon, allà estarem per "achuchar-te", amb la nostra mascota (la Bota). No et preocupis per les classificacions. La questió es anar a passar-ho bé. Si vols Ouvreus, ens ho dius i amb el C2 de camuflatge podem anar a fer notes el divendres tarda, així ningú sabrà que som ouvreus teus, que va!!!!, ja jajajaja.

Apa, fins dissabte.
Tornar a dalt Ir abajo
RAMONG
Criança
Criança
RAMONG


Nombre de missatges : 67
Age : 57
Registration date : 15/11/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDc Nov 26, 2008 12:08 pm

llorsai escrigué:
No els acabo de trovar.......
Es que nomes pots mirar-te el reglament, pensa que es un Open, teoricament es secret i tambe els horaris dels trams.
Si els trams son els que dieu Rolling Eyes un lloc facil d'arribar es al costat de Viladecavalls direccio Olesa, on hi ha dos o tres curves amb un pont en mig que es veu prou qui va rapid i qui no.
Al Suro si es fa a l'inreves recordo una curva dreta que hi ha un cami d'entrada a una fabrica (a 1km de Ullastrell aprox.) que es complicada ja que vens tambe rapid i frenant en curva.
Be aixó si teniu rao amb els trams si no... doncs...

Desde los madriles...

Ramon G
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDc Nov 26, 2008 2:01 pm

Mmmmmm ....
RamonG, si fa falta, jo puc anar-hi amb la Scoopy 300 i en Sam al darrere amb el Cèlica. L'haurieu de veure! és com un nen amb joguina nova Razz

Fins aviat!
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
RAMONG
Criança
Criança
RAMONG


Nombre de missatges : 67
Age : 57
Registration date : 15/11/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDv Nov 28, 2008 1:38 am

MALES NOTICIES!!

No surtiré al Ral.li, no tinc el cotxe acabat... i altres sorpreses que no explico ara per que no se si tirarme per la finestra, potser no que amb 2 pisos no em faria res, o tirarme a la veina, potser tampoc que te 90 anys.
Igualment tinc intencio d'estar per allà, mes que res per torturarme una mica... que vaig sobrat.
Si algu vol esmorçar, dinar o emborratxar-se amb mi que em truqui si us plau.


Gracies pel vostre recolçament d'aquests dies... pero em quedo sense fer la cursa que per a mi era com la cursa de casa. FI DE LA TEMPORADA (i no se si fi d'alguna cosa mes).


Desesperat.
Ramon G
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDv Nov 28, 2008 8:08 am

Animat Ramon!!!!!.......de segur que ens veurem per allà, i farem una xarradeta.Ja et trucarem.

A quina hora tens intenció d'apreixer????
Tornar a dalt Ir abajo
RAMONG
Criança
Criança
RAMONG


Nombre de missatges : 67
Age : 57
Registration date : 15/11/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDv Nov 28, 2008 10:51 am

llorsai escrigué:
A quina hora tens intenció d'apreixer????
9h30-10

Pregunta de tribial: Quant un motor fa clock-clock com si fossin els taques (pero no son taques) que pot ser? Es pot saltar la distribucio en un cop?

Ramon G
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDv Nov 28, 2008 11:24 am

Hola Ramon

Podria ser que saltés una o dues dents la corretja i despres queda tot fora de temps.......però faria quelcom mes que un clock clock...........

Si salta la corretja, tota........el cotxe s'ha de parar de cop, i el mes segur, es que alguna valvula acabi doblada..........per no dir quelcom mes.........

Ara que no desesperis, sigues benvingut al club dels que viuen tenint el cotxe al mecànic esperant que algun dia s'acabi, i com que som masoques, ens veiem al rallye!

Joan Carles, si finalment hi ha d'anar gent, perque no posem un lloc i hora?

Ningú sap els trams encara?

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitimeDv Nov 28, 2008 11:40 am

Sam....els trams..."Potser".....son vaca-vila, i el Suru de baixada......



I si algú vol venir a les 8.30h,...9h a casa a esmorzar i despres anar cap allà.....nomès m'ho heu de dir per comprar frankfurts i bacon i pa......

Ja us dire l'adressa via mail.....
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Y el sabado al Matadepera!!!!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: general-
Canviar a: