botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa

Ir abajo 
+6
RAMONG
espace
pepblauet
llorsai
Esparver
meli
10 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
RAMONG
Criança
Criança
RAMONG


Nombre de missatges : 67
Age : 57
Registration date : 15/11/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Icon_minitimeDv Nov 28, 2008 10:39 pm

llorsai escrigué:
Sam....els trams..."Potser".....son vaca-vila, i el Suru de baixada......
I si algú vol venir a les 8.30h,...9h a casa a esmorzar i despres anar cap allà.....nomès m'ho heu de dir per comprar frankfurts i bacon i pa......
Ja us dire l'adressa via mail.....

Vale!! Jo m'apunto. Espero el Roadbook via emilio.
Tornar a dalt Ir abajo
RAMONG
Criança
Criança
RAMONG


Nombre de missatges : 67
Age : 57
Registration date : 15/11/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Icon_minitimeDv Nov 28, 2008 10:45 pm

Esparver escrigué:
Podria ser que saltés una o dues dents la corretja i despres queda tot fora de temps.......però faria quelcom mes que un clock clock...........
Sam
Jo no l'he escoltat (al motor) de fet al monta-desmonta que tinc mentrestrant no porto el cotxe a un mecanic es el que m'ha dit literalment que el cotxe sona malament i que fa un soroll com de taques pero mes bestia... com si tingues un tucho clavat... que ell el gira a ma i sembla que hi ha un lloc que com es bloqueja... que creu que com aquest motors van tant apretats que potser que hagi saltat algun punt la distribucio amb l'hostia...
Total que no he sortit d'una que ja tinc liada un altre.
Apa que acabi de reparar les quatre coses que queden de xapa i pintura, inclou subxassis que estava tocat i no s'havia adonat i portaré el cotxe a l'Alcalà a veure si l'unic mecànic que queda dels d'abans em vol i no vol fotrem els calers que no tinc.
Amb el ritme que porto arreglare jo sol la crisi de mecànics i de bancs amb els meus credits.

Ens veiem "tomorrow", espero que la bota estigui ben plena.

Buaaaaaaaahhhhhhh!!!!
Buaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!

PD: Ja tenim mes dades del meu canvi... no ha existit mai ni tant sols una comanda al fabricant... seguire informant.


Ramon G
Tornar a dalt Ir abajo
fina
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
fina


Nombre de missatges : 128
Age : 57
Registration date : 31/05/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Icon_minitimeDv Nov 28, 2008 11:01 pm

Hola Ramon,

t'esperem a casa. Ves a calibrar i segueix el road book que t'he enviat.

Bona nit.

PD. La bota ja està a punt per a sortir demà!!!
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Icon_minitimeDs Nov 29, 2008 6:11 pm

Ja hem tornat..



Fred, aigua, una mica de neu, ....i pocs cotxes.....al primer tram ja habien plegat veles uns quants.



Ara bé....el Rallye ens ha fet adonar-nos , que no sabem anar de carreres....us deixo una foto de com s'ha d'anar......

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Dscn0010
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Icon_minitimeDs Nov 29, 2008 6:13 pm

la resta de fotus!!!!


Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 RallyMatadepera
Rally Matadepera
Tornar a dalt Ir abajo
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses


Nombre de missatges : 240
Age : 45
Registration date : 22/07/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Icon_minitimeDs Nov 29, 2008 8:24 pm

llorsai escrigué:
Ja hem tornat..



Fred, aigua, una mica de neu, ....i pocs cotxes.....al primer tram ja habien plegat veles uns quants.



Ara bé....el Rallye ens ha fet adonar-nos , que no sabem anar de carreres....us deixo una foto de com s'ha d'anar......

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Dscn0010
Rolling Eyes
A mi aquesta noia em sona... No ens la vam trobar durant la última gimcana? Em sembla recordar que estava per allà el trencant de Darnius, dient algo així com "shupá 20, foyá 30"... Pot ser?
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Icon_minitimeDs Nov 29, 2008 10:01 pm

Jajajaja..


Pot ser....tot i que la recordaba amb la camara de fotos a la má!!!! Jajajaja
Tornar a dalt Ir abajo
RAMONG
Criança
Criança
RAMONG


Nombre de missatges : 67
Age : 57
Registration date : 15/11/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Icon_minitimeDl Des 01, 2008 11:06 am

eiiii!! que despres ja no ens varem tornar a veure!
Vaig recollir a l'AX i vaig tirar cap a Matadepera pero no us vaig trovar.
De les fotos algunes son "momentos antes de", per exemple la del AX del Galofre i del Golf, que metres despres els van planxar. Mal dia per fer curses, a aquest pais no estem acostumats a aquestes condicions tant lliscants i...
No se si coincidiu amb mi pero amb va donar la sensacio que hi havia molts pocs controls, coses que mai m'havia fixat avans pero desde que tambe veig les curses desde la barrera doncs...

Gracies per el mega-esmorçar (els que no veu vindre us veu perdre un super-esmorçar-botadevinenc) i... no m'extravieu el meu paraigues!!


Ramon G
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Icon_minitimeDl Des 01, 2008 11:24 am

Ramon....el teu paraigues el te la Fina a Rallyclassics.


Nosaltres quan vam sortir de tram direcció Matadepera, vam recollir el cunetero d'aquell C2,i ens vam trovar el Sierra tirat al mig de Terrassa, vam agafar el copi, i el vam portar al service amb el nostre 4 llaunes.....fins i tot li va fer il.lusió pujar-hi...Jajjaja....

Despres, vam recollir les banderes que tenian a la base desde el Costa Brava, i despres de saludar al Ramon Izquierdo, Grustan,Sieiro, Cesar i companyia a la base, vam decidir anar cap a casa, perque estaba nevant...i vam pensar, que potser a casa la cosa estaria pitjor(per alló de l'alçada)...pero res.....ni un floquet......
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Icon_minitimeDl Des 01, 2008 11:19 pm

re,de re,cauen 4 copets de neu i us rajeu del ralli(es que sou de .................)
las fotos molt chules,son fetes a un semafor?
Tornar a dalt Ir abajo
cat competicio




Nombre de missatges : 14
Age : 45
Registration date : 18/05/2008

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: iep   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Icon_minitimeDt Des 02, 2008 6:32 pm

despres de mirar una bona estona la creuada de la signatura del Llorsai... sembla en Ragnotti...

Soc el del golf que va acabar un pel xafat...
Va ser un ralli massa dur i perillós almenys per la gent que no ens acollonim a les situacions adverses... amb bons slicks i tot ben sec, tothom va ràpid.
La baixada al suro va ser molt maca.. però vacarises ens va deixar aparcats..
Despres de fer un 23 scratch amb alguns errors de conducció estavem contents... però l´asfalt lliscant del 1er tram ens va jugar una mala pasada.
Per desgracia el cotxe no te reparaciò...
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Icon_minitimeDc Des 03, 2008 11:22 pm

Llastima Cat......quin greu.

Un Rallye dur de veritat!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa   Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Matadepera Ral.li - V Ral.li de Terrassa
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Y el sabado al Matadepera!!!!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: general-
Canviar a: