botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 ja en tinc la pipa plena

Ir abajo 
+2
llorsai
pepblauet
6 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDv Des 04, 2009 6:36 pm

Voleu més entrebancs per treure els ferros a passeig?

Mireu que es va dir en la presentació del ralliclassic series per l'any vinent.

http://www.rallyclassics.org/Forum/index.php?topic=201.45
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDv Des 04, 2009 8:02 pm

TRanqui Pep.....

segur que l'Alex no es tirar pedres a sobre....
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDv Des 04, 2009 9:34 pm

Ja ho sé. Però tampoc és això. Massa diplomàcia. Si no pots corre doncs que no t'accepti. Ara deixar-te correr, però després limitar-te per què la resta no es queixi, doncs (el que dic) tampoc és això.
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDs Des 05, 2009 3:20 pm

boh, no anant a correr, tot solucionat.........on hi veus el problema.......ellos se lo guisan i ara hi veuen argucies i trampes............es de ximples! Ja s'ho faran........good bye Rallyclassics Series!

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDs Des 05, 2009 3:47 pm

Ahir precisament en vam parlar i....crec que més que adeu, hem de guanyar-les totes!!!!

A alcanys no busqueu hotel, que jo tinc una casa a un poblet del costat, i tots en ple, hem de anar a guanyar!!!

Per cert, jo ja les he rebatejat....per mi no son les rallyclassics series....ja us dire com els hi dic en petit comité!!! jajaja
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDs Des 05, 2009 4:22 pm

Jo puc opinar, o calladet estic més guapo?
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDs Des 05, 2009 4:28 pm

Opina, opina, que no millores ni callat!jejeje

Jo passo............abans em dedico a anar a guanyar el champicatalunya de rallyslot que les rallyintrigues Series........

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDs Des 05, 2009 4:34 pm

Si callo, puc venir a fer fotos?
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDs Des 05, 2009 8:03 pm

Nomes pots xerrar si descobreixes que marca la diferencia entre ford i els altres.........

ja en tinc la pipa plena Pe_p_133_holky_1
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDs Des 05, 2009 9:37 pm

Els airbags!!!!







No Sam, si jo també paso...pero si algun equip de la bota vol anar a guanyar!!! alla estarem!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDs Des 05, 2009 10:45 pm

Evidentment que allà estarem, i demostrant que la nostra cronometració li dona 40 voltes a la dels rivals. Si la Dolo sola portava 2 equips, imagina't mitja botadevi quants equips podem portar!jejeje

Per cert, un mono ignifug, 300€ + 900€ de tota la temporada....Pep, no et queda gaire pressupost per la resta del any, eh!jejejee

Sempre pots comprar-te un mono de mecànic d'aquests de OMP, donen el pegu com a mono ignifug i valen uns 60€.......

Per cert, llogo casc obert tipo jet, ex- open, sense Hans per fer les Rallyclassics Series, baratu!jejeje

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDg Des 06, 2009 12:08 am

Collons en quin embolic que m'he cardat per fer el comentari del MICO. Si ja te raò aquell meu cunyat que calladet estic més guapo. Per cert Sam tampoc t'has quedat curt. ja en tinc la pipa plena Icon_neutral

Pel que fa a Ford: les carretes!!!!

Pel que fa a participar, a mi ja m'agradaria, però entre uns i altres amb tenen negre esperant reglaments ja en tinc la pipa plena Icon_sad
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDg Des 06, 2009 12:57 am

La gent que fem reglaments ja ho tenim això, sempre esperant i fent esperar.........jajajajaaa

Tot i així, colarien uns calçotets termics, com a roba interior ignifuga? tot es enganxar-li la enganxina OMP! Ara, quin marrón a qui li toqui verificar tots els calçotets ignifugs dels pilots, si fossin pilotes encara........ ja en tinc la pipa plena Icon_biggrin

Ja se que no m'he quedat curt, hi ha coses que em treuen de polleguera, una d'elles es la trofeitis i la rumorologia........fan molt de mal........i si jo no hagués posat cap resposta, les respostes d'en Nunu seguien essent polemiques i al meu entendre, fora de lloc, en un campionat així......eh que som tots coleguilles i tal?eh que ens ho passem de conya quan participem tots plegats en una prova d'aquestes? eh que no ens hem mirat quin coi de pancartes, planfletos o sistemes duien els altres participants? pos avall.......a disfrutar i si sona la flauta, genial, i sino, que et treguin la disfrutada! Ja veus que m'importa a mi puntuar o no per les Series o sortir a la classificació!
A Calafat anavem per quedar dels 5 primers, i expressament, vaig apretar de valent per no quedar mes endavant.......perque l'eduardo rodava com un rellotge!
I a can padró vaig nar suau i tranquil i hi havia voltes que pringava per no adelantar i despres ser adelantat pel austin healey.....em quedava a darrera i mirava de no molestarlo gaire, intentant fer els temps........i ja veus.

No em patrocinarà ningú, tant si guanyo com si no.......per tant, gas al ferro i a disfrutar.....ara, sense intrigues.........això ho tinc mes que clarissim!I si, de vegades sóc molt reiteratiu!jejejejejejee

Vaig a seguir buscant diferencies de la ford a les altres....... ja en tinc la pipa plena Icon_twisted

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDg Des 06, 2009 1:41 am

Ja ho dius bé tot això, el que passa que tu no t'hi capfiques. Si et toquen el que no sona doncs no corres i punt. Però a mi em passa que si no faig alguna coseta de tant en tant, doncs que tinc mono, i no pas dels ignífugs, o de mecànic o de la mare que ho va parir; sinó del de síndrome d'abstinència, i això ja és més fotut tu.


Pel que fa a Ford insisteixo: les carretes, no hi doneu més voltes
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDg Des 06, 2009 5:06 pm

Jo crec que de fet....ja s'han "retratat prou", alló que tots sabiem fa temps!!!!, i que ho disfresaven de bon rotllo.....

Ja veus!!!!

...de totes maneres, Pep, ja et dic, que el que més pot fotre tot aixó, com vam parlar amb aquell cunyat teu, es que els hi guanyem unes quantes...

El que pasa es que, a nosaltres sempre ens prima el bon rotllo i anar a pasar-ho bé!!!..i si hem d'anar a perdre aixó....PLEGUEM!!!


Pero tens més ganes de guanyar quant saps el que arriba a fotre que guanyi un Dyane a Montmelo, o un E-30 o un Celica....
...o un 4L a les proximes Vidreres!!!!


i bmw...tambvé te no se que!!!
ja en tinc la pipa plena Bmw+m+power+sexy+girl
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDg Des 06, 2009 6:39 pm

No saps que te?

Cullons, la valvula per inflar-les.
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDg Des 06, 2009 10:40 pm

I després de molt reflexionar, llegir forums d´entessos, estudiar senyals...
dedueixo que:
La diferencia entre el Ford i els demés, es que ells sabem com distreure al personal, mentre d´amagat posen un doble difusor. ja en tinc la pipa plena Icon_twisted ja en tinc la pipa plena Icon_twisted ja en tinc la pipa plena Icon_twisted
Tornar a dalt Ir abajo
meli
Reserva
Reserva
meli


Nombre de missatges : 434
Age : 60
Localisation : TERRA ASPRA
Registration date : 29/03/2008

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDl Des 07, 2009 12:15 am

ja o diuen las siglas FORD

Fabricaciò Ordinaria Reparaciò Diaria


jajaja.................................
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDl Des 07, 2009 8:05 pm

Cuanta Hipocresia que hi ha per d'altres forums....i lo bé que estem a casa!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDl Des 07, 2009 9:57 pm

llorsai escrigué:
Jo crec que de fet....ja s'han "retratat prou", alló que tots sabiem fa temps!!!!, i que ho disfresaven de bon rotllo.....

Ja veus!!!!

...de totes maneres, Pep, ja et dic, que el que més pot fotre tot aixó, com vam parlar amb aquell cunyat teu, es que els hi guanyem unes quantes...

El que pasa es que, a nosaltres sempre ens prima el bon rotllo i anar a pasar-ho bé!!!..i si hem d'anar a perdre aixó....PLEGUEM!!!


Pero tens més ganes de guanyar quant saps el que arriba a fotre que guanyi un Dyane a Montmelo, o un E-30 o un Celica....
...o un 4L a les proximes Vidreres!!!!


i bmw...tambvé te no se que!!!
ja en tinc la pipa plena Bmw+m+power+sexy+girl



Vidreres, Vidreres, arf, arf. quina babejada que em ve.


I BMW, doncs té...;que ho té tot al seu lloc i ben posat, HOME!!!! Què vols que tingui!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDl Des 07, 2009 10:02 pm

llorsai escrigué:
Cuanta Hipocresia que hi ha per d'altres forums....i lo bé que estem a casa!!!!!



DISH*!!. Per la primera part



ja en tinc la pipa plena Icon_cheers ja en tinc la pipa plena Icon_cheers . Per la segona part.


Hi ha coses que cansen tant!! ja en tinc la pipa plena Confused
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDl Des 07, 2009 11:35 pm

Si algú fós tant amable de treure'm d'on m'he perdut........perque m'he perdut.............o no.............espera, es parlava de quelcom turgent i ben posat com si se les acabés de pessigar? i això va d'origen? ui, espera't, no se si això va aqui, si m'he tornar a perdre o ja em traspapelu directament.......

Es que estic liat amb el festival del EVO, amb un evo VII potes enlaire, un Evo IX bastant definit, i un Evo X pendent de decoració........bueno, i un Evo III esperant mecànica, un EVO V pendent d'afinar i un Evo VI per restaurar.........el festival!!!!!!!!!ja en tinc la pipa plena Icon_cheers 1/24 off course! i entre flaires de resina, loctite, pintures i disolvents.............festival!!!!!!!!!!!!!!!ja en tinc la pipa plena Icon_bounce ja en tinc la pipa plena Alien ja en tinc la pipa plena Icon_geek

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDt Des 08, 2009 1:36 am

Dolooooo!!!!!!

Vigila en Sam que se'ns ha enganxat a esnifar cola
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDt Des 08, 2009 1:43 am

Mes aviat loctite i bicarbonat.......ara el flipes importants venen el dia que rebaixo carrosseries de resina........pilles un globo!
Pintant també es pillen uns puntassus impressionants, i com que no tinc cabina de pintura, a pintar a l'eixida, treient la maqueta per fora la finestra i deleitant les veines!

Ja dic jo que això del slot es dolent de collons........jejeje

Apa, ara vaig a buscar info de com fer-me una cabina de pintura............viam si m'en surtu!

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitimeDt Des 08, 2009 1:50 am

Doloooooooo!!!!, que va de sobredosi, que diu unes coses molt raressss!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





ja en tinc la pipa plena Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
ja en tinc la pipa plena
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: general-
Canviar a: