botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 ja en tinc la pipa plena

Ir abajo 
+2
llorsai
pepblauet
6 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDt Des 08, 2009 1:36 pm

Ingredients básics, per una cabina casolana.
- una caixa de cartró
- un plat giratori
- una puntera en d´esús d´un aspirador.

Plantifiques la caixa de costat, li talles una finestra. Al mig de la caixa, hi deixes el plat giratori ( Que va de collons, el motoritzar.lo, amb un motoret a piles, de qualsevol trasto que robis a la canalla)., i a la paret del darrere i fas un forat per on
passar la boca de l´aspirador ( es recomanable, posar-hi quelcom, que faci de filtre, o per reis tindrás que regalar un altre aspirador).

Un opció molt bona, es buscar una bombeta de 12v, per a tenir més llum a dins, dic de 12v, perqué per a donar-hi corrent, pots fer sevir qualsevol tranformador vell de scx.

I si ja ets molt " pijotero", pots fer-hi un suport per l´aerograf, que tu poguesis remenar-lo desde fora ,(tipus mánec llarg ), i posar-hi un plastic, a mena de vidre al devant, que treballant.hi una mica, et deixará la caixa tancadaper que no ti entri pols, i al mateix temps hi veurás.

Fins aquí el brico d´avui, demá provarem de fer ....
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDt Des 08, 2009 2:06 pm

Perdó , rectifico, si el plat vols motoritzar-lo . la base hauria de ser de fusta, per, a poder-hi penjar per sota , el motor i la politja d´arrastre

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Escanear
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDt Des 08, 2009 2:53 pm

Ei, i una olla a pressió a piles. Ho dic per fer les mongetes a qualsevol cuneta. No vegis el pique!!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDt Des 08, 2009 5:37 pm

Esteu ben torrats!!!


no es mes facil comprar-los fets!!! jajaja
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDt Des 08, 2009 9:26 pm

Comprar fet el que? l´olla a piles? o les mongetes/fesóls?
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDt Des 08, 2009 9:59 pm

Els cotxes d'excalextric!!!

jajaja
Tornar a dalt Ir abajo
marius
Reserva
Reserva
marius


Nombre de missatges : 196
Age : 68
Registration date : 13/06/2007

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDt Des 08, 2009 10:42 pm

Els fesols, que les bejoques es couen d'una altre manera.....
Tornar a dalt Ir abajo
marius
Reserva
Reserva
marius


Nombre de missatges : 196
Age : 68
Registration date : 13/06/2007

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDt Des 08, 2009 10:43 pm

Seguint aquest fil, m'heu deixat esmaperdut.

Que us passa que tots esteu rebotats amb Monsenyor ???

M'ho pot explicar algú ???
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDt Des 08, 2009 11:40 pm

Rebotats!!!, amb ningú!, fuig home!!!

Simples discrepàncies que es poden solucionar a la pista sense més problemes i prou.
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDc Des 09, 2009 1:27 am

això, i com que de mono, jo no m'en vull posar, resolc tots els meus problemes en una pista de scalextric.............de fet, ja tinc apunt el Honda S800 amb el cual arrencar-li les enganxines al R-5 Copa del Joan Carles, i a les andromines d'en Rafel! Per no dir, que a mes a mes, estic "evolucionant" algun mitsubishi...... ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_pirat

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Cla12409_7946

Apa........

Salut

Sam

P.D. Rafel, lo de la cabina de pintura, es bona idea.........ara que també es pot fer un giratori manual que es mes baratu i mes de tacte!

Lo de l'olla a piles...............pep, segueix pensant en com fer ignifug un mono de karting!ara que m'has fet riure una bona estona!jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDc Des 09, 2009 1:41 am

Per cert Pep, em sembla que hauràs de demanar un aument de pressupost per poder anar a Mallorca!jejejeje

Marius, es que estem programant les Botaclassic Serias........a la pista de scalextric de casa meu i de alguns colegues de la zona....tot i que tinc uns amics a Menorca que segurament se sumessin a l'iniciativa i fer així un campionat internacional de regularitat slotaire.........així en Pep no s'escaparia d'anar a les balears, segueixi el que segueixi!jejejee

Estem rebotadillos, una mica per tot, i un xic desencantats o descantillats........a saber! i a sobre al 2010 no podrem ni anar al hivern i ja veurem la resta.......pfffffffff!

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDc Des 09, 2009 9:16 am

Marius, aquesta vegada no es culpa de qui et penses....!!!, Crec??
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDc Des 09, 2009 3:53 pm

Sam, jo et podria buscar les peçes que vaig començar afer. Sobretot si no tens pressa. Per barato igual , es tracta de reciclar un eix de 1/24, una politja, i el motor que tens per llençar, pensa que manualment no es constant, amés que si tens que donar-li corda, potser et va malament per remenar l´aerograf.

Les bases o topalls, segur que les tinc amb uns retalls d´alumini, un troç de mecralon/ metacrilat, per la finestra, em semble que també el tindria, si t´interesa, ho dius i remeno capses, si no remenar per no rés... es que després recollir-ho, es una putada.
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDc Des 09, 2009 5:27 pm

Vaja colla de ffflipats aquets "sloteros".

A ses Illes no hi aniré a fer ni ralliclàssics sèries, ni botaclàssic sèries. Si mai hi vaig, primer serà al ralli que munten els Castanyer a fer d'escombra o d'algun zero, si és que m'hi volen; que tal i com estan les coses s'han acabat les classes "I".
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDc Des 09, 2009 5:41 pm

Vols un copa??? per fer regularita?? Jajaja!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
espace
Reserva
Reserva
espace


Nombre de missatges : 428
Age : 54
Localisation : Valls
Registration date : 11/11/2008

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDc Des 09, 2009 10:57 pm

Pep, em sembla que aquest any, no cal que vagi a l´oculiste, que la vista de lluny la tinc que ti cages
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDj Des 10, 2009 12:18 am

Rafel, cap problema, busca viam que trobes!viam si encara apanyarem algo!jejejee

Pep, segur que no vols fer les botaclassic series? mira que m'han passat una carrosseria de 127, per fer una replica blauet, que................

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDj Des 10, 2009 6:26 pm

Si m'embolico en gaire cosa més a qui botaran de casa serà a mi. de totes maneres ja la pots fer la rèplica del blauet. Ja m'agradaria que en tinguéssis una rèplica per inmortalitzar-lo a ell i a la Mediterrània. Carai que pompòs m'ha quedat això de la immortalització, uff!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDv Des 11, 2009 1:38 am

Bien! ja tinc pressupost per fer embrague al A112!
Tornar a dalt Ir abajo
marius
Reserva
Reserva
marius


Nombre de missatges : 196
Age : 68
Registration date : 13/06/2007

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDv Des 11, 2009 10:47 pm

llorsai escrigué:
Marius, aquesta vegada no es culpa de qui et penses....!!!, Crec??

Serà el primer cop em tota la història que no hi tingui part de culpa.......
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDs Des 12, 2009 5:07 pm

Ara m'he tornat a perdre.........casum el copi!

Bueno, preu per fer un 127 replica blauet 1/24, amb certificat d'autenticitat i firmat pel pilot, 400€ i a preu ajustat per la crissisis aquesta! Si s'ha d'immortalitzar algú, llavors ja m'hauria de posar la túnica dels miracles, i el preu sería un altre!
Penseu que.............. Sam, Sam, Sam, es el Senyor..................

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
pepblauet
Reserva
Reserva
pepblauet


Nombre de missatges : 206
Age : 62
Localisation : Girona
Registration date : 03/12/2007

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDs Des 12, 2009 5:36 pm

Suposo que hi dec tenir accions si haig de signar alguna cosa oi. o no va per aquí això?

De tota manera el meu club de fans no és pas tan nombròs com per pensar a muntar cap gran negoci. Bé, ni petit tampoc.
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDs Des 12, 2009 6:51 pm

Res Sam...en Marius i jo que continuem amb els merders aquells de les series!!!


I jo soc el teu fan Pep...Jajaja, pero no penso comprar un 127 a no ser quw sigui escala 1/1
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDs Des 12, 2009 7:31 pm

pepblauet escrigué:
Suposo que hi dec tenir accions si haig de signar alguna cosa oi. o no va per aquí això?

De tota manera el meu club de fans no és pas tan nombròs com per pensar a muntar cap gran negoci. Bé, ni petit tampoc.

Si, clar.........a tu preu especial perque els firmes, 399.5€.........es que així puc pagar l'embrague del A112!jejejeje

Val, JC......així també t'en guardo un per tu.........preu especial 399.9€......... ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_cool
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitimeDs Des 12, 2009 9:12 pm

Que no que no....que nomes escala 1:1
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





ja en tinc la pipa plena - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: ja en tinc la pipa plena   ja en tinc la pipa plena - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
ja en tinc la pipa plena
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: general-
Canviar a: