botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu

ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

Posible venta golf cup

3 participantes
AutorMissatge
Juanma
Reserva
Reserva
Juanma

Nombre de missatges : 177
Registration date : 03/06/2007

Posible venta golf cup Empty
MissatgeAssumpte: Posible venta golf cup   Posible venta golf cup Icon_minitimeDs Jul 26, 2008 1:42 am

Hola a tothom,

pues si, al final d'aquesta temporada, a no ser que trobi patrocinadors que hem cobreixin bona part del presupost, hem veure obligat a vendrem el golf cup que tantes satisfaccions m'esta donant i hem donara lo que queda d'any...

O en el seu defecte, llogarlo perque un altre pilot corri amb ell i jo fer-li l'assistencia... A un preu fixe per cursa + transport opcional + menjar opcional + peces de desgast al gust i pagant-les el pilot, i per suposat, una fiança o asegurança per si es destrossa el cotxe.

Una llastima que un bon pilot es quedi sense correr, pero ja sabia que aquest projecte, iniciar-lo podria, pero a partir d'aqui no ho tenia tot segur, i estudiant desde septembre per la tarda i nomes podent treballar de matins (si he dit treballar...), no podre amb tot.

Posible venta golf cup Img6711xe1
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

Nombre de missatges : 1818
Registration date : 31/05/2007

MissatgeAssumpte: Re: Posible venta golf cup   Posible venta golf cup Icon_minitimeDs Jul 26, 2008 10:03 am

A les curses que quedan a guanyar!!!!!

Sempre es poden obrir portes,tot i que,com ja sabias, no es facil aixó de correr....es un esport molt car......tot i que siguis bonet, si no tens amics......
Tornar a dalt Ir abajo
marius
Reserva
Reserva
marius

Nombre de missatges : 196
Registration date : 13/06/2007

MissatgeAssumpte: Re: Posible venta golf cup   Posible venta golf cup Icon_minitimeDl Jul 28, 2008 12:00 am

Ole tus huevos Juanma.

Corre i disfruta (perdó, gaudeix) tot el que puguis, i després "Que te quiten lo bailao".

A mi em va passar el mateix l'any del Desafío i quan vaig acabar els calés, doncs a tornar a fer de copi. I no m'en penedeixo gens.

Sobretot viu cada segon de les curses amb la màxima intensitat, que això no t'ho prendrà mai ningú. I tots t'agrairem sempre lo bé que ens ho has fet passar.

I l'esperança que surti algun pagano, perdó, espònsor no la perdis mai tampoc, eh ?
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Posible venta golf cup   Posible venta golf cup Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Posible venta golf cup
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1