Juanma Reserva
Nombre de missatges : 177 Age : 40 Registration date : 03/06/2007
| Assumpte: Posible venta golf cup Ds Jul 26, 2008 1:42 am | |
| Hola a tothom, pues si, al final d'aquesta temporada, a no ser que trobi patrocinadors que hem cobreixin bona part del presupost, hem veure obligat a vendrem el golf cup que tantes satisfaccions m'esta donant i hem donara lo que queda d'any... O en el seu defecte, llogarlo perque un altre pilot corri amb ell i jo fer-li l'assistencia... A un preu fixe per cursa + transport opcional + menjar opcional + peces de desgast al gust i pagant-les el pilot, i per suposat, una fiança o asegurança per si es destrossa el cotxe. Una llastima que un bon pilot es quedi sense correr, pero ja sabia que aquest projecte, iniciar-lo podria, pero a partir d'aqui no ho tenia tot segur, i estudiant desde septembre per la tarda i nomes podent treballar de matins (si he dit treballar...), no podre amb tot. | |
|
llorsai Admin Gran Reserva
Nombre de missatges : 1818 Age : 52 Registration date : 31/05/2007
| Assumpte: Re: Posible venta golf cup Ds Jul 26, 2008 10:03 am | |
| A les curses que quedan a guanyar!!!!! Sempre es poden obrir portes,tot i que,com ja sabias, no es facil aixó de correr....es un esport molt car......tot i que siguis bonet, si no tens amics...... | |
|
marius Reserva
Nombre de missatges : 196 Age : 69 Registration date : 13/06/2007
| Assumpte: Re: Posible venta golf cup Dl Jul 28, 2008 12:00 am | |
| Ole tus huevos Juanma. Corre i disfruta (perdó, gaudeix) tot el que puguis, i després "Que te quiten lo bailao". A mi em va passar el mateix l'any del Desafío i quan vaig acabar els calés, doncs a tornar a fer de copi. I no m'en penedeixo gens. Sobretot viu cada segon de les curses amb la màxima intensitat, que això no t'ho prendrà mai ningú. I tots t'agrairem sempre lo bé que ens ho has fet passar. I l'esperança que surti algun pagano, perdó, espònsor no la perdis mai tampoc, eh ? | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Posible venta golf cup | |
| |
|