botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu

ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

Hem venc el golf...

5 participantes
AutorMissatge
Juanma
Reserva
Reserva
Juanma

Nombre de missatges : 177
Registration date : 03/06/2007

Hem venc el golf... Empty
MissatgeAssumpte: Hem venc el golf...   Hem venc el golf... Icon_minitimeDl Des 01, 2008 5:08 pm

Pues si, de moment les curses s'han acabat, ho he probat, m'ho he passat teta, m'hi he enganxat, pero...tot no pot ser en aquesta vida...

I per aquest any nou tinc moltes idees i molts pensaments a fer, un dels mes importants es treurem el cicle superior net, i començar un negoci, encara no se quin, pero treballar per mi, segur.

Sabeu tan be con jo, que la minima que pugui, tornaré a aixó de les curses, o sigui, que no es un adeu, sinó un fins la propera...

L'hi he agafat carinyu al golf, pero en aquesta vida, per desgracia no es menja del carinyu, sinó dels calers...

He possat l'anuncio a la secció de compra/venda, pero com bé sabeu, el millor anunci es el boca a boca (parlant emb refereixu mal pensats), i si es va escampant l'anunci, millor que millor, quan el vengi ja convidaré a lo que faci falta a tothom!!

Juanma
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver

Nombre de missatges : 486
Registration date : 04/10/2007

MissatgeAssumpte: Re: Hem venc el golf...   Hem venc el golf... Icon_minitimeDc Des 03, 2008 12:56 am

Bueno, veus, com a minim has fet mes que molts altres i que et treguin lo bailao!

Si m'entero d'algú que el vulgui, ja t'ho diré.......ara que els cotxes de circuit no matriculats, com els venen i fan canvis de nom, sense passar itv's ni fer-los de "rallye" ? es que sería bó enterar-se'n, perque si el cotxe no ha de trepitjar carretera, es un gasto inútil...

Ale, sort i viam si el cicle superior va bé i et tornem a veure aviat a les pistes!

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses

Nombre de missatges : 240
Registration date : 22/07/2007

MissatgeAssumpte: Re: Hem venc el golf...   Hem venc el golf... Icon_minitimeDc Des 03, 2008 1:01 am

Sam, molt fàcil: fas un simple contracte de compra-venta, firmat pels dos i amb fotocòpies dels dos dni's, i ja està. A més, amb això teòricament pots fer un canvi de papers normal, si mai vols tornar a donar d'alta el cotxe.

I Juanma, que tinguis sort en la venta del cotxe. Mira per la web de la copa V-Line, potser allà hi ha algun apartat de compra-venta... Després de tot, és un cotxe que ja serveix per còrrer la V-Line del pròxim any, no?
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

Nombre de missatges : 1818
Registration date : 31/05/2007

MissatgeAssumpte: Re: Hem venc el golf...   Hem venc el golf... Icon_minitimeDc Des 03, 2008 11:24 pm

Sort amb la venta...ja en parlarem bé del cotxe...
Tornar a dalt Ir abajo
soganyo
Criança
Criança
soganyo

Nombre de missatges : 57
Registration date : 02/07/2007

MissatgeAssumpte: Re: Hem venc el golf...   Hem venc el golf... Icon_minitimeDg Des 07, 2008 10:58 pm

Si no m'equivoco, el cotxe te matricula i tot. De fet el Juanma el portava al circuit tot funcionant. Mira, una altra funcio de la cinta americana!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Hem venc el golf...   Hem venc el golf... Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Hem venc el golf...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1