| botadevi foro Per parlar del que vulgueu |
|
| Fotos Golf cup, evo1 | |
| | Autor | Missatge |
---|
Juanma Reserva
Nombre de missatges : 177 Age : 40 Registration date : 03/06/2007
| Assumpte: Fotos Golf cup, evo1 Dv Abr 11, 2008 4:46 pm | |
| | |
| | | Markku Hauses Reserva
Nombre de missatges : 240 Age : 45 Registration date : 22/07/2007
| Assumpte: Re: Fotos Golf cup, evo1 Dv Abr 11, 2008 8:06 pm | |
| Molt guapo... Només una coseta... M'imagino que per la Copa V-Line és obligatori el Hans, no? Si és així, no heu de posar una barra horitzontal per collar els arnesos, o els poseu directament al terra? És que jo tb vull començar a fer velocitat, però això del Hans és un merder... Ah, treu les matricules, que el cotxe quedarà més maco, sense... | |
| | | llorsai Admin Gran Reserva
Nombre de missatges : 1818 Age : 52 Registration date : 31/05/2007
| Assumpte: Re: Fotos Golf cup, evo1 Dv Abr 11, 2008 9:35 pm | |
| I els llums ,fora també....que qedara mes maco......oju!!!!!que ja ho estra ara eh!!!! | |
| | | Sonia Reserva
Nombre de missatges : 87 Age : 49 Registration date : 01/06/2007
| Assumpte: Re: Fotos Golf cup, evo1 Dv Abr 11, 2008 9:41 pm | |
| Ya falta nada para el gran debut!!! Que tal andamos de nervios? | |
| | | pepblauet Reserva
Nombre de missatges : 206 Age : 63 Localisation : Girona Registration date : 03/12/2007
| Assumpte: Re: Fotos Golf cup, evo1 Dv Abr 11, 2008 10:42 pm | |
| A mi els llums m'agrada que hi siguin, però encintats, per no perdre els vidres pel mig de la pista si hi ha un toc. Fa com "retro". Mira és que sóc una mica així jo que voleu que us digui. Pel que fa al cotxe. guai!!!!, però alerta amb el color negre. Super caloròs i amb sota casc, casc i a tope de voltres, la calor acaba fent estralls en els pilots (munteu un camelback per poder anar bebent aigua. No és broma). També ajuda a fer pujar la temperatura del motor. Ja se que costa poc dir-ho però estaria bé aclarir-li el color. Si podeu. Molta sort en el debut. Ja ens explicareu què. | |
| | | Juanma Reserva
| Assumpte: Re: Fotos Golf cup, evo1 Ds Abr 12, 2008 2:56 am | |
| - Markku Hauses escrigué:
- Molt guapo... Només una coseta... M'imagino que per la Copa V-Line és obligatori el Hans, no? Si és així, no heu de posar una barra horitzontal per collar els arnesos, o els poseu directament al terra?
És que jo tb vull començar a fer velocitat, però això del Hans és un merder...
Ah, treu les matricules, que el cotxe quedarà més maco, sense... Si que es obligatori, avui me he anat a comprar tota la equipació, y es lo mes car amb diferencia, pero arribar a casa i tenir un hans a les mans, imposa un respecte de collons...ufff La barra encara estaba per soldar al moment de les fotus, venen sense i s'ha de fer una mini-ñapa pero fer-ho... Les matricules estan, perque quan estigui muntat, me'l tinc que pujar caminant, que esta a tarraco... i al hueco d les matricules, ens hi fan posar publicitat... | |
| | | Juanma Reserva
| Assumpte: Re: Fotos Golf cup, evo1 Ds Abr 12, 2008 2:57 am | |
| - llorsai escrigué:
- I els llums ,fora també....que qedara mes maco......oju!!!!!que ja ho estra ara eh!!!!
Als faros tinc intencio de fotra'ls-hi una encintada en forma de + com les de la epoca... perque s'han de deixar posats... | |
| | | Juanma Reserva
| Assumpte: Re: Fotos Golf cup, evo1 Ds Abr 12, 2008 3:20 am | |
| - pepblauet escrigué:
- A mi els llums m'agrada que hi siguin, però encintats, per no perdre els vidres pel mig de la pista si hi ha un toc. Fa com "retro". Mira és que sóc una mica així jo que voleu que us digui.
Pel que fa al cotxe. guai!!!!, però alerta amb el color negre. Super caloròs i amb sota casc, casc i a tope de voltres, la calor acaba fent estralls en els pilots (munteu un camelback per poder anar bebent aigua. No és broma). També ajuda a fer pujar la temperatura del motor.
Ja se que costa poc dir-ho però estaria bé aclarir-li el color. Si podeu.
Molta sort en el debut. Ja ens explicareu què. Ja ser que es caloros de collons, fa 4 anys que tinc un cotxe negre i a l'estiu tela... pero es el color que m'agrada, que li farem, a sobre, me agafat el mono negre tambe... Amb el sotocasc, el casc i el casc ara probant-ho, he pasat caloreta, amb tota la roba interior flipare, pero es lo que hi ha...i em sembra que haure d'anar al gimnas a entrenar el coll | |
| Assumpte: Re: Fotos Golf cup, evo1 Ds Abr 12, 2008 10:58 am | |
| - Juanma escrigué:
- Si que es obligatori, avui me he anat a comprar tota la equipació, y es lo mes car amb diferencia, pero arribar a casa i tenir un hans a les mans, imposa un respecte de collons...ufff
No has pensat en llogar-lo? Em sembla haver vist per internet algun lloc que per 50€ (i 400€ de fiança) el tens per tot el cap de setmana... - Juanma escrigué:
- La barra encara estaba per soldar al moment de les fotus, venen sense i s'ha de fer una mini-ñapa pero fer-ho...
Quan muntis la barra aquesta, que em podries fer fotos del procès? És que les barres del 124 són iguals que les del Golf (amb una sola diagonal), i així veuré com ha d'anar... | |
| Assumpte: Re: Fotos Golf cup, evo1 Ds Abr 12, 2008 5:50 pm | |
| - Juanma escrigué:
- llorsai escrigué:
- I els llums ,fora també....que qedara mes maco......oju!!!!!que ja ho estra ara eh!!!!
Als faros tinc intencio de fotra'ls-hi una encintada en forma de + com les de la epoca... perque s'han de deixar posats... Molt bé,molt bé....tens raò Pep...queda retro......,i,.....si es oibligatori.... | |
| Assumpte: Re: Fotos Golf cup, evo1 Ds Abr 12, 2008 5:51 pm | |
| Ara....que etr falta una Bota a la publicitat.......ja miraré de fer-la per alcarras,i,si no per Montmeló... | |
| | | Juanma Reserva
| Assumpte: Re: Fotos Golf cup, evo1 Ds Abr 12, 2008 8:34 pm | |
| - Markku Hauses escrigué:
No has pensat en llogar-lo? Em sembla haver vist per internet algun lloc que per 50€ (i 400€ de fiança) el tens per tot el cap de setmana...
Quan muntis la barra aquesta, que em podries fer fotos del procès? És que les barres del 124 són iguals que les del Golf (amb una sola diagonal), i així veuré com ha d'anar... Llogu hans... amb la llicencia de pilot, fan un preu una mica no tan escandalos, pero cuasi centmilpelesdelesd'avans per un troç de carboni, te tela... Fotos del proces no en podre fer, quan estigui muntat, si, perque ho esta fent algun que en sap aixo de soldar... pero van de les lateral que baixen en diagonal cap a les torretes del darrera, en la linia imaginaria que creua la diagonal que travesa, no se si m'he explicat gaire be... | |
| Assumpte: Re: Fotos Golf cup, evo1 Dg Abr 13, 2008 12:14 am | |
| T'he entés perfectament, gràcies! I això de llogar el Hans, quant et costa, i durant quant de temps és? El llogues directament per tota la temporada, o abans de cada carrera l'has de llogar? I el casc va inclòs amb el lloguer? Perquè els cascos amb els enganxes de Hans també valen una pasta, no? Em sembla recordar que un casc sense enganxes però homologat FIA sortia per uns 300€, i un amb els enganxes uns 600€... | |
| | | Juanma Reserva
| Assumpte: Re: Fotos Golf cup, evo1 Dg Abr 13, 2008 5:51 pm | |
| Em sembla que lo del hans no ha quedat gaire clar, el hans me l'he tingut que comprar, es lo mes comode, y a la llarga, economic, perque arribat el dia, es pot vendre sense perdre gaire, ja que es una cosa que no es gasta. El casc, el que te els clips pel hans surt uns 100€ mes que el que no en te. Yo me he agafat un Sparco Formula H, integral amb visera tancada, aixi el podre utilitzar per les escapades kartistiques i demes. I amb tota la roba ignifuga, amb el sotocasc, pasare una calor...ufff | |
| | | Sonia Reserva
Nombre de missatges : 87 Age : 49 Registration date : 01/06/2007
| | | | soganyo Criança
Nombre de missatges : 57 Age : 44 Registration date : 02/07/2007
| Assumpte: Re: Fotos Golf cup, evo1 Dc Abr 16, 2008 4:48 pm | |
| Hola!! Hacia tiempo que no me pasaba por aqui y nosabia como estaba el tema... Coche negro, mono negro... No pretenderas que curremos tb como negros!!! Jejejejeje. Si es que al final habia que haber cogido el golfito blanco... Jejejeje. Bueno, el viernes cargamos la furgo con todo y xino-xano para Alcatraz. Haremos fotos, videos y todo lo uqe haga falta para inmortalizar ese finde. Informaremos puntualmente de todo. Un saludo!! | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Fotos Golf cup, evo1 | |
| |
| | | | Fotos Golf cup, evo1 | |
|