botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 Gran Gimcana

Ir abajo 
+3
Face_of_the_Moon
Markku Hauses
llorsai
7 participantes
AutorMissatge
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Gran Gimcana Empty
MissatgeAssumpte: Gran Gimcana   Gran Gimcana Icon_minitimeDg Des 28, 2008 3:09 pm

Dura, dificil, pero molt, molt maca.

Gracies Marius per una gran organització!!!
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Gran Gimcana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Gran Gimcana   Gran Gimcana Icon_minitimeDg Des 28, 2008 3:18 pm

Alguna foto.....no vam fer gaires!!!

Gimcana 2008
Tornar a dalt Ir abajo
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses


Nombre de missatges : 240
Age : 45
Registration date : 22/07/2007

Gran Gimcana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Gran Gimcana   Gran Gimcana Icon_minitimeDg Des 28, 2008 7:25 pm

Va, a veure si expliqueu més coses, com ara l'itinerari, les proves, anècdotes, etc... Encara que només sigui pels pobres desgraciats que estavem malalts i no vam venir... Sad

Ah, agraïr a en Màrius i la Tina que ens van trucar ahir al vespre per dir-nos a on es feia el sopar... Però ens quedava molt lluny de casa (uns 200kms), i tant jo com la Neus estavem fets pols...

Ens veiem al Costa Brava (o a la Llana?)
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon


Nombre de missatges : 208
Age : 51
Localisation : Taradell, Osona
Registration date : 13/06/2008

Gran Gimcana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Gran Gimcana   Gran Gimcana Icon_minitimeDg Des 28, 2008 10:57 pm

[size=12]
llorsai escrigué:
Dura, dificil, pero molt, molt maca.

Gracies Marius per una gran organització!!!


Coincideixo amb en llorsai, i ara que sé que és parent de l'inventor de la pesseta ... encara se'm mereix més respecte que mai ! jejeje
Doncs, com a "novata" amb el tema, m'ha agradat molt, malgrat avui no serveixo per gran cosa Smile
El recorregut potser un xic massa llarg, però "m'ho vaig passar teta!", amb el petitó Autobianchi que es va portar com un homenet! però el pobre li van fer figa els llums a mitja pujada al castell aquell de la por per alla la Segarra aquella ... quin yuyu! en mig de la muntanya, sols i sense llum! glups! sort que aviat vam trobar aturat, perdut, el Lancia dels Pinya i gràcies a ell i la seva santa llum vam sortir del "tram", encara que fós per un lloc equivocat, però cap a la civilització.
Com a control que sóc per devoció, agraeixo al Marius, la Tina i el seu equip per la paciència que van tenir, sobretot, per esperar-nos més d'una hora al primer control Sad Em sap greu però enlloc de buscar aigua freda, potser per la temperatura i l'ambient blanc i bucòlic que ens envoltava, ens vam entossudir en buscar aigua calenta! I com que a La Garriga hi ha prous termes ... ejem ... és maco el centre del poble Smile
Em va agradar poder disfrutar d'alguns dels trams de la zona del solsonès i rodalies sobretot, perquè quan fan de control en els ral·lis romanísencs, no sols tenir temps per disfrutar-los, ahir, sí! i molt! El petitó està en el seu millor moment, gràcies a en Sam Smile aix! que macos tots dos!
Les pistes, algunes super complicades, d'altres molt ben trobades. I l'ambient, molt bo. Chapeau!

Bé, us deixo 4 fotos i un video de la nevada de la nit de Sant Esteve, tram de La Roca, Taradell. Una abraçada !
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver


Nombre de missatges : 486
Age : 47
Registration date : 04/10/2007

Gran Gimcana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Gran Gimcana   Gran Gimcana Icon_minitimeDl Des 29, 2008 1:30 am

El cert es que no haviem fet abans una gimkama d'aquestes, i ens va encantar, dura, divertida, amb un recorregut impressionant, tot i que ens va costar caçar les pistes, al principi ( amb la panxa plena vam millorar força! ), amb els dificils tests automobilistics, ( Marius, que naltres anavem de colló en colló, quan els protagonistes de les preguntes corrien ! ), amb els controls que ens van esperar amb santa paciencia i bon humor, i amb la resta dels equips, amb els quals i va haver una sana competitivitat, jejeje

Llàstima que el cansament no ens va deixar disfrutar del magnific sopar que ens tenien preparat.....va ser una llàstima no poder fruir de tants bons plats........però amb la de revolts,tombs, giravolts i giragonses que vam arribar a fer, anavem amb els estomacs força regirats..........

Però en definitiva, aquesta gimkama catolico-automobilistico-festiva, va ser fantastica, per tant, moltes gracies, Marius, Tina i cia per organitzar-la i esperem amb impaciencia la següent!

Salutacions

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
Morè

Morè


Nombre de missatges : 23
Age : 56
Registration date : 23/07/2007

Gran Gimcana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Gran Gimcana   Gran Gimcana Icon_minitimeDt Des 30, 2008 1:36 am

Bona nit !!

M'afegeixo a les felicitacions a l'equip organitzador de la Gimcana per la currada i bon fer. Personalment no comptava que anés tan bé com va anar vist la que va caure el dia abans.
Genial el recorregut triat per lo enrevessat de tot plegat ja que arribava un moment que no sabies ni on eres, ...però sempre endavant. Collonuts els camins triats, a més de les pistes de terra i nous trams per on, jo personalment no hi havia passat mai. Quin goig.

A nivell dels "peròs", únicament demanar una mica de temps de relax a l'hora de dinar (encara que sigui per fer un bocata) ja que va haver-hi gent de la que anava endarrerida que amb prou feines va poder menjar.
Personalment retocaria el tema de les classificacions ja que no trobo correcte que equips que no finalitzin la gimcana o no superin tots els controls quedin per davant d'altres que sí ho han fet. Ja sé que és l'etern dilema (el mantenir a tothom en cursa) però s'hauria de regular bé sinó uns jugaran d'una manera i els altres d'un altre.

Ja per acabar Màrius, un petit "però" (tot i lo instructiu que va ser) respecte les preguntes ja que crec que s'haurien de combinar més preguntes "d'alt nivell" amb les que arriben als "humans". Quan penjaràs les respostes ??? jajja, sempre a fondu.

Per quant la propera Gimcana ??? que n'hem acabat una i ja estem esperant la següent... a ser possible a l'estiu.
Tornar a dalt Ir abajo
marius
Reserva
Reserva
marius


Nombre de missatges : 196
Age : 68
Registration date : 13/06/2007

Gran Gimcana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Gran Gimcana   Gran Gimcana Icon_minitimeDt Des 30, 2008 2:24 am

Gracies, gracies a tots.
Les classificacions ja estan repassades i informatitzades. Aviat trobarem la manera de penjar-les a la nova web, o si no aqui mateix.
El temps previst per dinar era 1 hora i 20 minuts, però com que tot plegat ja duia prou de retard, doncs es va encongir una mica...... De tota manera, en els ral·lis de debó els reagrupaments se sap el temps que té el primer, però mai el que té l'últim..... Que més d'un cop entres per un costat i surts per l'altre sense ni parar-te.
Si, haurem de perfeccionar el tema de les puntuacions. Hi pensarem. En principi varem pensar a primar les preguntes sobre el recorregut per no generar problemes de trànsit. Si el temps és una mica sobrat i a sobre puntues poc no tens temptacions de fer curses espantant altres usuaris. Ara si et perds i comences a donar voltes, doncs....
Pel que dius de la classificació us puc ben assegurar que els dos equips que es van saltar un sector sencer han quedat classificats últim i penúltim.
Les respostes correctes també estan a punt de ser penjades junt amb les classificacions.
Vinga, en seguim parlant.

Salut
Màrius
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Gran Gimcana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Gran Gimcana   Gran Gimcana Icon_minitimeDt Des 30, 2008 8:12 pm

Enviam els resultats, i mirare de penjar-los a tot arreu
Tornar a dalt Ir abajo
marius
Reserva
Reserva
marius


Nombre de missatges : 196
Age : 68
Registration date : 13/06/2007

Gran Gimcana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Gran Gimcana   Gran Gimcana Icon_minitimeDc Des 31, 2008 10:52 pm

Bona nit a tothom.

Per fí hem aconseguit ja penjar al nou web les classificacions i les respostes als test de cultureta.

S'hi pot accedir des de la web nova, en el meu blog.

Llorsai, si-us-plau, quan puguis elimina les referències que vas penjar aqui i al teu blog, per a evitar confusions.

Bona nit de Cap d'Any a tothom, i sigueu discrets amb el beure, que els mossos són a l'aguait.


Màrius Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Gran Gimcana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Gran Gimcana   Gran Gimcana Icon_minitimeDj Gen 01, 2009 12:03 pm

Ja esta

Ja les hi posades a la plana principal
http://botadeviracingteam.ning.com/
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Gran Gimcana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Gran Gimcana   Gran Gimcana Icon_minitimeDc Gen 14, 2009 10:27 am

El mapa del recorregut!!!!

Gracies a Tramu.org


Gran Gimcana Img1
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi Parro

Jordi Parro


Nombre de missatges : 23
Age : 53
Registration date : 01/08/2007

Gran Gimcana Empty
MissatgeAssumpte: Gimcana   Gran Gimcana Icon_minitimeDc Gen 21, 2009 7:14 pm

Bona tarda a tots...
Ja torno a ser al clar païs...vaig arribar ahir i crec que no estaré recuperat fins la setmana que ve!!! Ja us explicaré batalletes del Dakar.

Tornant a la Gimcana, per mi va ser la mes dura amb diferència (tot i que no sabria dir si la nocturna que vam organitzar amb en ZLK ho era tant. A mi em dona l'impressió que nosaltres "guiavem" més als participants).
Pero el fet de no portar mapes com deu mana ens va fer-les passar putes, i de fet a dins el cotxe la tensió es podia tallar amb un ganivet. A partir del migdia us juro que no se com vam arribar als controls! (Nomes portavem un mapa del ralli Costa Brava que arribava fins prop de Manresa i un de Catalunya "marca no t'hi fixis" que vam comprar a la Petrocat de l'entrada de Manresa despres de discutir molta estona sobre el poble de la Bet i sobre el mercat de Calaf)

De totes formes, el recorregut va ser fantàstic, el mapa no dona fe de lo ben parit que era, i encara es hora que no se per on vam passar! (Tant sols alguna indicació una mica imprecisa ens va fer anar de corcoll i tambe fins a dalt del Castell de Boixadors a nosaltres i alguns altres) A aquella pujada enfangada vam guanyar la categoria de 2rodes motrius....be 2 rodes i 2 potes, perque en Riembauen tambe apretava des de fora!Gran Gimcana Icon_biggrin Sort que el cotxe era de lloguer perque despres d'alló va quedar tot ell ben guapo (El cotxe, no l'Alex...)
I sort que em coneixia una mica la zona de Pinós de passar-hi pel 2000viratges i pels Catalunyes de fa 15 anys perque si no ens haguéssim perdut molt abans!

Nomes vaig trobar a faltar alguna de les proves físiques (de fet les menys fisiques i més ludiques, que el cos no està per filigranes), pero el temps tampoc hi acompanyava.

En quant a les preguntes, efectivament eren moooolt complicades...sobretot per la gent de menys de 40 anys. Sort del meu interès automobilistic per les èpoques que no vaig poder viure...pero em fa l'efecte que el pes que tenien en la classificació era excessiu donada la seva dificultat. Ah! i crec recordar que no n'hi havia cap sobre vins!

Resumint, despres de anar perduts tota la tarda i fins l'hora de sopar, no m'esperava el resultat.

Vinga fins la propera!!!
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

Gran Gimcana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Gran Gimcana   Gran Gimcana Icon_minitimeDc Gen 21, 2009 7:28 pm

Enhorabona pel trionf!!!!

Encara no t'ho habiem dit.


I estem esperant frisosus les teves andances per Argentina i Xile....
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Gran Gimcana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Gran Gimcana   Gran Gimcana Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Gran Gimcana
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» XII GIMCANA BOTADEVI
» Dates per la proxima gimcana???
» Ja tinc cotxe per la gimcana!!! Un Reliant Robin

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: Gimcanes Botadevi-
Canviar a: