botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu
 
ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

 

 XII GIMCANA BOTADEVI

Ir abajo 
+6
lyan
fina
llorsai
miss simpatia
Markku Hauses
Admin
10 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
AutorMissatge
Admin
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
Admin


Nombre de missatges : 25
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDj Ago 23, 2007 6:08 pm

Per votació popular la proxima Gimcana serà el 22 de desembre de 2007....

així que apa....a p`reparar-se....


XII GIMCANA BOTADEVI Loteria%20gimcana
Tornar a dalt Ir abajo
https://botadeviracingteam.forocatalan.com
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses


Nombre de missatges : 240
Age : 45
Registration date : 22/07/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDj Ago 23, 2007 6:21 pm

tot això està molt bé... però i les respostes de la XI Gincama?? Que encara les esperem...
Tornar a dalt Ir abajo
miss simpatia




Nombre de missatges : 20
Age : 41
Registration date : 23/07/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDj Ago 23, 2007 6:21 pm

ei!!!!
ja se una de les preguntes: quin es el numero guanuador de la grossa???? Very Happy Very Happy Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDj Ago 23, 2007 7:11 pm

Markku Hauses escrigué:
tot això està molt bé... però i les respostes de la XI Gincama?? Que encara les esperem...


Tens raó......ara ens hi posem....
Tornar a dalt Ir abajo
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses


Nombre de missatges : 240
Age : 45
Registration date : 22/07/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDj Ago 23, 2007 7:30 pm

Gràcies! Tot i això, em referia a allò que vau dir que farieu un recull de les respostes més divertides... Bé, no passa res... M'ha servit per descobrir una cagada molt estúpida que vam fer (l'Arca de Moisés... cagumlaputa...)
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDj Ago 23, 2007 7:39 pm

Aixó...em posaré de seguida....intentaré tenir-ho abans que acabi la setmana...



Es que dilluns toca currar ja....i,la veritat es que entre repasar itinerari de la propera gimcama i les vacances no hem tingut massa temps.

Per cert....surts a Sampedor????
Tornar a dalt Ir abajo
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses


Nombre de missatges : 240
Age : 45
Registration date : 22/07/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDj Ago 23, 2007 8:01 pm

Ja teniu l'itinerari de la pròxima a punt?! Collons, això és eficiència i el demés mariconades!

Al Sanpedor en principi si que hi vaig... Vaig de copi de'n Clúa, amb el 850 SC blanc, i ja estem inscrits. Però resulta que ell té un sopar el dia abans a Lloret, i encara no sabem com ens ho farem... I la Fina va amb en JMC?

Ah, una pregunta que ja fa temps que em ronda pel cap... Els controls especials del I Mil Milles, va ser idea vostre? Perquè pel que vaig veure al video i pel que em van explicar, fa tota la pinta de ser una maxi-Botadevi...
Tornar a dalt Ir abajo
fina
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
fina


Nombre de missatges : 128
Age : 57
Registration date : 31/05/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDj Ago 23, 2007 8:56 pm

Si que surto amb el JMC. El que no se segur amb quin cotxe, si amb el Dyane groc o amb el Golf....

El tema I 1000 Milles, va ser una mena de Gimcama BotaRallyClassics.... Per a la propera vegada demanarem drets d'autor.... je je je. T'imagines als participansts del 1000 Milles ficant el cap dins l'aigua i la farina..??? i fent curses de sacs?, fent slàloms amb els ulls tapats? jua jua jua....

Doncs si, ja tenim l'itinerari de la `propera gimcama. Demà ens reunim el comité organitzador per a repartir feines... (Màrius, Tina, J.Carles i jo mateixa).
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDj Ago 23, 2007 9:00 pm

Markku Hauses escrigué:




Ah, una pregunta que ja fa temps que em ronda pel cap... Els controls especials del I Mil Milles, va ser idea vostre? Perquè pel que vaig veure al video i pel que em van explicar, fa tota la pinta de ser una maxi-Botadevi...

Molt llest tu.....



Per cert jo,com fotograf oficial que soc,també vindré a Sampedor a fer-vos fotos....i si puc amb el R5,per que vegi cotxes de la seva edat....
Tornar a dalt Ir abajo
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses


Nombre de missatges : 240
Age : 45
Registration date : 22/07/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDj Ago 23, 2007 10:51 pm

fina escrigué:

El tema I 1000 Milles, va ser una mena de Gimcama BotaRallyClassics.... Per a la propera vegada demanarem drets d'autor.... je je je. T'imagines als participansts del 1000 Milles ficant el cap dins l'aigua i la farina..??? i fent curses de sacs?, fent slàloms amb els ulls tapats? jua jua jua....


Doncs li podrieu comentar a l'àlex, que ja que som quatre gats en aquest mil milles, de fer les proves aquestes... jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDv Ago 24, 2007 7:06 pm

Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDs Ago 25, 2007 4:09 pm

Bueno ahir ja vam tenir una dura negociació...i....que no us passi res...

per cert ens veiem obligats....per tema horaris,i,recorregut a fer una gimcama limitada a 15 cotxes.....ja anirem parlant...


XII GIMCANA BOTADEVI DSCN0004


i algunes pistetes......

XII GIMCANA BOTADEVI DSCN0005
Tornar a dalt Ir abajo
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses


Nombre de missatges : 240
Age : 45
Registration date : 22/07/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDs Ago 25, 2007 4:16 pm

A partir de quan ens podem inscriure?
Tornar a dalt Ir abajo
lyan

lyan


Nombre de missatges : 1
Age : 49
Registration date : 24/07/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDs Ago 25, 2007 5:14 pm

eso eso cuando nos podemos inscribir????
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDs Ago 25, 2007 10:56 pm

Aviat us direm quan i com inscriure-us....
Tornar a dalt Ir abajo
Juanma
Reserva
Reserva
Juanma


Nombre de missatges : 177
Age : 40
Registration date : 03/06/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDl Ago 27, 2007 10:36 pm

Avui he vist a un foreru que porta un pejó canari...

Pista: Ha sortir desde una carretera en diagonal a la que va cap a l'Escala desde ¿¿¿Camallera????, y a anat darrera meu uns quilometres fins que he adelantat a la caravana...(Ibiza del nous negre)...
Tornar a dalt Ir abajo
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses


Nombre de missatges : 240
Age : 45
Registration date : 22/07/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDl Ago 27, 2007 11:11 pm

O sigui que m'has seguit quan anava a la platja... quan hi havia aquella furgoneta amb remolc que anava "un xic" lenta, no?

I si, sortia de Camallera...
Tornar a dalt Ir abajo
Juanma
Reserva
Reserva
Juanma


Nombre de missatges : 177
Age : 40
Registration date : 03/06/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDt Ago 28, 2007 4:54 pm

Seguit seguit, jo anava just devant teu, literalment, y la flagoneta aquella que portava un ¿cavall? anava al seu ritme..., en aquella recta tan maca d'uns cuants quilometres...180 he marcat avans de la corva...
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDt Ago 28, 2007 5:48 pm

eso cuantos puntos son???
Tornar a dalt Ir abajo
Juanma
Reserva
Reserva
Juanma


Nombre de missatges : 177
Age : 40
Registration date : 03/06/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDt Ago 28, 2007 9:23 pm

Suponiendo que la carretera sea de 80/90...pues...6 puntos, 600 leuros y supongo que 1 o 3 meses de retirada... todo eso si te pillan, claro...
Tornar a dalt Ir abajo
Morè

Morè


Nombre de missatges : 23
Age : 56
Registration date : 23/07/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Anem a per totes....el volem   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDc Ago 29, 2007 5:41 pm

...el número de la Grossa. Com a part descendent del Gran Berruguete (el nanu de la foto), hauríeu de tenir el detall de buscar-nos el nº de loteria de la Gimcana i oferir-nos la possibilitat de comprar-lo.

Us imagineu que l'hagim refregat per davant dels morrus i naltrus com pallusus hagim passat d'ell ? posats a perdre calers ja em va bé fer-ho així.

Ja teníu feina per en Màrius-Sherlock Holmes (més que res pel tema pipa...) i la resta de valents organitzadors. A veure quant tardeu a "caçar-lo".

Apa, ens veiem en els trams, els bars i les festes. Cuideu-vos canalla !!!
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDc Ago 29, 2007 5:50 pm

Ens posem a buscar-ho......i ja informarem.....
Tornar a dalt Ir abajo
petitpopy




Nombre de missatges : 11
Age : 37
Registration date : 23/07/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDt Set 04, 2007 10:03 pm

Bon dia, jo mi apuntu i m'agradaria el numero 3.
per cert com esta el tema de regalar camisetes a la gent que no en tanim?(del botadevi tenpoc som tant pobres elguns)
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai


Nombre de missatges : 1818
Age : 51
Registration date : 31/05/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDt Set 04, 2007 10:50 pm

aviat obrirem les inscripcions ...........

molt,molt aviat............
Tornar a dalt Ir abajo
Daltdunpi
Criança
Criança
Daltdunpi


Nombre de missatges : 52
Age : 38
Localisation : Un poblet irreductible de l'empordà
Registration date : 22/07/2007

XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitimeDt Set 18, 2007 9:40 pm

Weno gent... Ja ke algunes persones de la gincama em volien fer agafar envejes xk havien anat a la kinta polla a nosekin circuit a veure coses de kuatre rodes un dia de boira...
La meva resposta es que jo men vai a Le Mans akest cap de setmana a corre les 24 hores de Karts... i lo millor de tot... Gastos pagats!
Apali... ja pensare en valtrus!
Tornar a dalt Ir abajo
http://daltdunpi.bloc.cat
Contenido patrocinado





XII GIMCANA BOTADEVI Empty
MissatgeAssumpte: Re: XII GIMCANA BOTADEVI   XII GIMCANA BOTADEVI Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
XII GIMCANA BOTADEVI
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 3Anar a pàgina : 1, 2, 3  Següent
 Temas similares
-
» Gran Gimcana
» Dates per la proxima gimcana???
» Ja tinc cotxe per la gimcana!!! Un Reliant Robin

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
botadevi foro :: Gimcanes Botadevi-
Canviar a: