| Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març | |
|
+6espace llorsai Juanma meli Esparver Markku Hauses 10 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Markku Hauses Reserva
Nombre de missatges : 240 Age : 45 Registration date : 22/07/2007
| Assumpte: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dc Gen 28, 2009 11:07 pm | |
| Buenu nois, potser que espavilem, no?? El CPBMC ja té 4 cotxes pre-inscrits, i la Botadevi encara cap... Què passa, que ningú vol anar a còrrer a Calafat? | |
|
| |
Esparver Reserva
Nombre de missatges : 486 Age : 48 Registration date : 04/10/2007
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dc Gen 28, 2009 11:47 pm | |
| Ah coi, si, clar........naltres! vaya viatget fins a calafat! ho haurem de fer per etapes!jejeje Vai a informar-me! | |
|
| |
Esparver Reserva
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dc Gen 28, 2009 11:51 pm | |
| perque em surten les del 2008? on es la info? enllaç? Merci! | |
|
| |
meli Reserva
Nombre de missatges : 434 Age : 60 Localisation : TERRA ASPRA Registration date : 29/03/2008
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dc Gen 28, 2009 11:53 pm | |
| AQUI HOME http://www.rallyclassics.org/Forum/index.php?topic=92.0 | |
|
| |
Esparver Reserva
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dj Gen 29, 2009 12:37 am | |
| ostres, però això ho han penjat fa una estona, al migdia no hi era......... quina manera de repassar forums! Salut Sam | |
|
| |
Esparver Reserva
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dj Gen 29, 2009 12:58 am | |
| Au, ja estem apuntats.......com ara vulguin que posi barres, hauré d'anar a comprar tuberia d'alumini i fer-me'n unes de pega.........jejeje Salut Sam | |
|
| |
Juanma Reserva
Nombre de missatges : 177 Age : 40 Registration date : 03/06/2007
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dj Gen 29, 2009 2:17 am | |
| Si encara tinc el cotxe, llogu el golf mk2 de circuits per si algú vol fer-les amb un cotxe de veritat... Que va fer 2 podims alla ehh, que ja s'el sap aquell circuit!!! | |
|
| |
llorsai Admin Gran Reserva
Nombre de missatges : 1818 Age : 52 Registration date : 31/05/2007
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dj Gen 29, 2009 11:18 am | |
| Nosaltres en principi, habiem de fer el Rally de classics del Moto club Manresa, que es el mateix dia......i, intentarem fer-lo.....
A part d'aixó, també coincideix amb el Coral.lo.....
Quina bona elecció de data!!!!!!! | |
|
| |
espace Reserva
Nombre de missatges : 428 Age : 54 Localisation : Valls Registration date : 11/11/2008
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dv Gen 30, 2009 12:15 am | |
| Sam, ja saps si fa falta empentá el ferro o canviar-lo per... una patera? .... a mi em trobarás de camí. Un lloc per a dormir, ja que es tant lluny de casa, sempre el tindreu | |
|
| |
Esparver Reserva
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dv Gen 30, 2009 12:36 am | |
| - llorsai escrigué:
- Nosaltres en principi, habiem de fer el Rally de classics del Moto club Manresa, que es el mateix dia......i, intentarem fer-lo.....
A part d'aixó, també coincideix amb el Coral.lo.....
Quina bona elecció de data!!!!!!! Vale, un rival menos! Al Corallo no hi anem aquest any.........deixem-ho per al següent! Per tant, i fora que hi hagi rallye del champicat 1/24, que sol passar, a mi em va bé..........i com que a mi em va bé, ( i ara farem el que fa tothom, egoisme pur i dur! jajajajajaa ) ja la poden fer en aquesta data! Vale Rafel, prepararem les etapes per fer nit a Manresa, igualada i valls......crec que així podem enllaçar unes cuantes carreteres autobiancheres.........es a dir, sense rectes!, em sembla que ja podem anar sortint!juas! Salut Sam | |
|
| |
espace Reserva
Nombre de missatges : 428 Age : 54 Localisation : Valls Registration date : 11/11/2008
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dv Gen 30, 2009 1:27 am | |
| Vols que et vingui a buscar? | |
|
| |
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dv Gen 30, 2009 10:47 am | |
| - Esparver escrigué:
Vale, un rival menos! Al Corallo no hi anem aquest any.........deixem-ho per al següent! Per tant, i fora que hi hagi rallye del champicat 1/24, que sol passar, a mi em va bé..........i com que a mi em va bé, ( i ara farem el que fa tothom, egoisme pur i dur! jajajajajaa ) ja la poden fer en aquesta data! Sam Rivals????? No , companys de equip... Els rivals, (amics), el CPBMC!!!! No si....al final,en vista que la meva copi no podra venir a fer el rally amb mi,(es veu que se li ha girat feina aquell dia per terres tarragonines), segur que baixaré a fer-te l'assistencia tecnica/gastronomica....... a tu , i a tots els que s'apuntin com a botadevi..... I si em deixen.......igualprovo de fer unes voltes( unes 100) amb el 4 L...... De totes maneres, ja estic buscant una barbacoa portatil per fer la competencia al CPBMC.... Sam, vols dir que queda "etic", presentar-se com Botadevi-Rallyclassics??? potser es presta a confusió quan et donin el premi al guanyador(jajaja)...que la gent malpensa molt. Ara nomès falta més inscripció per tornar a revalidar el titol de escuderies....!!! Contem amb els actuals campions,que suposo que s'incriuran,.....i l'experiencia de tots els altres....ja veurem. TIEMBLE CPBMC!!!! | |
|
| |
espace Reserva
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dv Gen 30, 2009 3:56 pm | |
| A treure un rato el nas, quasi segú que també baixarem nosaltres. Si convingués alguna cosa , ja ho sabeu, vos queixeu . | |
|
| |
espace Reserva
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dj Mar 05, 2009 1:31 am | |
| Faig memoria per la setmana que ve. Si convé alguna cosa divendres o dissabte per anar a Calafat, ( menys calés, que no en deixen ni els bancs) ho dieu. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dj Mar 05, 2009 9:44 am | |
| Nosaltres ja ens hem inscrit amb el GTL, aquesta vegada amb un pilot de renom, el ZLK..... Va que hem de tornar a guanyar el titol de escuderies.....animeu-vos.!!! | |
|
| |
Esparver Reserva
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dv Mar 06, 2009 1:26 am | |
| Buah..........a mi m'han emmarronat però bé........ el autobianchi esta al taller, curant les ferides de guerra del CBH i en té per dies, perque la instal.lació electrica sembla bastant xurrascada.......( vam acabar fent osor i esquivant sapus, amb curtes i prou......imagineu-vos els pocs indults sapistes que vam poder fer! )........així doncs, queda el Toyota que ja està reparat de la visita a l'agricultura....( això diu el mecànic, jo he fet la Roca aquesta tarda a tot drap i bé.......veremos! ) ..........he demanat permís al gran jefe i diu que si, ara hauría de confirmar-m'ho millor.......jajajaja,.......tot i que, juanma, fes-me preu pel Golf, que a lo millor em surt mes barato que adecentar el toyota......... De coequipier, aquest cop hi vaig amb el pare del meu cunyat, un argentí cremdissim de les curses, que només parlar-li de la posibilitat de rodar en circuit, i ja fa dies que trempa! evidentment, hi hem d'anar! Així doncs, hi haurà presencia internacional........juajuajua! Tot i així, les inscripcions augmenten a baix ritme.......a saber si es podrà fer! Jo per si de cas, he posat a treballar tots els mecànics de la zona........per cert, algú té un bacquet ni que sigui caducat de sobres? el pobre seient del celica està a les últimes! Salut Sam | |
|
| |
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dv Mar 06, 2009 8:41 am | |
| Jo avui haig d'anar a desmuntar un seient al desguaç...un qualseol, una mica envolvent pel R5......a més m'el regalan,..."es per una obra de teatre que ha de fer el nano a l'escola"....(Jajaja, cada vegada em surt millor aixó de dir mentides..)
Per cert Sam, nosaltres estem mirant un Bungalow a l'Atmella de mar, que ens surt uns 67 Euros la nit per 5 persones...per si algú vol baixar divendres!!!! | |
|
| |
Esparver Reserva
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dv Mar 06, 2009 9:25 am | |
| Jo m'allotjo a casa del meu company d'equip........tot i que si truqués un amic francés que viu per allí baix, no dubto que també m'hi allotjaria gustosament.
Segurament anem baixant divendres, si tenim el cotxe apunt........juas! Per cert, veig que el juanma ja s'ha venut el golfillo?ohhhhhhhhhhhhh
Salut
Sam | |
|
| |
Face_of_the_Moon Reserva
Nombre de missatges : 208 Age : 52 Localisation : Taradell, Osona Registration date : 13/06/2008
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dv Mar 06, 2009 1:20 pm | |
| - Esparver escrigué:
- Jo m'allotjo a casa del meu company d'equip........tot i que si truqués un amic francés que viu per allí baix, no dubto que també m'hi allotjaria gustosament.
Segurament anem baixant divendres, si tenim el cotxe apunt........juas!
Per cert, veig que el juanma ja s'ha venut el golfillo?ohhhhhhhhhhhhh
Salut
Sam Mmmmmmmmm .... jo ja tinc els pompoms apunt per animar-vos, la pissarreta per anar-vos dient els segons que aneu tard a cada volta jeje i la mini planxadeta per pujar al podi a recollir el premi jajajaja Ai deu meu! | |
|
| |
Rangelet Vi Jove
Nombre de missatges : 42 Age : 61 Registration date : 05/03/2009
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dv Mar 06, 2009 1:42 pm | |
| Nosaltres baixarem dissabte, però el Lancia anirà aquesta vegada en el remolc (però que no s'acostumi eh) del meu co-equipier. Algú sap si ens deixaran encendre barbacoes en el paddock? Angel | |
|
| |
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dv Mar 06, 2009 2:12 pm | |
| Una imatge val més que les paraules Nosaltres l'any passat al campionat de catalunya a Calafat...... | |
|
| |
espace Reserva
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dv Mar 06, 2009 4:03 pm | |
| Ei, a tothom li agrada la nata? o preferiu crema, o trufa? Ja que treurem el cap, baixarem un "BRAZOGITANO" | |
|
| |
Rangelet Vi Jove
Nombre de missatges : 42 Age : 61 Registration date : 05/03/2009
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dv Mar 06, 2009 8:04 pm | |
| Ostres Llorsai, si ho monteu així de be, potser en passi a la Bota | |
|
| |
meli Reserva
Nombre de missatges : 434 Age : 60 Localisation : TERRA ASPRA Registration date : 29/03/2008
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dv Mar 06, 2009 8:20 pm | |
| jo no me o pensaria 2 vegades | |
|
| |
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dl Mar 09, 2009 9:57 am | |
| Cap problema Angel!!! Nosaltres encantats, a més ja n'hi ha que son simpatitzants dels dos..... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març | |
| |
|
| |
| Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març | |
|