| Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març | |
|
+6espace llorsai Juanma meli Esparver Markku Hauses 10 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
llorsai Admin Gran Reserva
Nombre de missatges : 1818 Age : 52 Registration date : 31/05/2007
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dt Mar 10, 2009 4:19 pm | |
| Al final, caiem de la llista...
No podrem baixar a Calafat!!!!
Esperem un bon resum amb moltes fotos | |
|
| |
Markku Hauses Reserva
Nombre de missatges : 240 Age : 45 Registration date : 22/07/2007
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dt Mar 10, 2009 5:04 pm | |
| - llorsai escrigué:
- Al final, caiem de la llista...
No podrem baixar a Calafat!!!!
Esperem un bon resum amb moltes fotos Quins collons!! Jo i en Clúa com bojos intentant aconseguir més gent per arribar als 20 cotxes, i aneu vosaltres i us retireu... Ah, Sam i Dolo, vosaltres participareu o no? Estaveu a la llista de preinscrits, però no heu dit res més... | |
|
| |
Esparver Reserva
Nombre de missatges : 486 Age : 48 Registration date : 04/10/2007
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dc Mar 11, 2009 1:42 am | |
| Si, si.............naltres hi baixem......estem fent mans i manigues per tenir el Celica apunt, perque l'A112, impossible!
A mes, no correrà la Dolo ( diu que........no se que diu, li entra el "miedo escenico" o nu se....i mira que ho fariem bé tots dos ), però ens farà de cronometradora i xos, i el coequipier será el pare del meu cunyat, un argentí molt maco i que hi enten un munt , i amb el que, em sembla que ho passarem molt bé!
Joan Carles, això no es fa........si baixa el Tino amb el Jean Papon i tot ( aquests dos no donaran gaires voltes, si mes no, amb els cotxes d'en Papon! jajajajaja ), en Carles Bosch i en Josep Domingo amb el BMW 3.0 CSI........( i no vegis lo que penca el BMW, vam fer Hunadieres a tot drap amb ell! ), com que el cap visible de la Bota no ve?
Va, feu mans i manigues i veniu home! mes virgueries que estem fent naltres per tenir el cotxe apunt ( i el A112, perque la instalació electrica feia por, i l'hem deixat que la vagin posant a lloc, que sino haguessim baixat amb aquest! ).
Per cert Marc, monos de mecànic, però dels guays o dels que donen de propaganda? es que mono de peloto serà que no en puc conseguir ( bueno, si algú en té algun de sobres i m'el deixa ), de mecànic segurament em deixin el del cunyao, que contant que ell fa 1.60 d'altura, podeu contar com em va............i son pare es tant o mes alt que jo..........a saber d'on treurem un altre mono d'aquestos, de moment estem en ello..........
Lo que si he aconseguit es l'extintor, i el tallacorrents........això ja ho porten tant l'A112 com el Celica........i cascos, el de nar en moto val oi?
I ara espereu, que encara conseguiré tenir un bakete muntat per diviernes!jajajaja!
Apa, vaig a viam si trobo uns arnesos conseguibles per abans de divendres...........jar,jar! Per cert Rafel, el braç, porta'l del que vulguis i els xiquets i tot.....que necessitem recolzament moral, que serà el nostre debuts!ai quina cagarela! Salut Sam | |
|
| |
Markku Hauses Reserva
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dc Mar 11, 2009 1:51 am | |
| Mono: jo portaré un mono tamany Clúa, o seasé que pots portar el que et surti de les pilotes. Casc: de amotu ja serveix. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dc Mar 11, 2009 9:01 am | |
| Sam, aquest mateix disabte, i, un cop decidit que no baixem a Calafat, ja ens hem compromés a fer els cursets de reciclatge del circuit de catalunya,aquesta vegada ens toca "Bomberos", i despres la "sucosa", reunió de pretemporada, on ens esplicaran les novetats de la FIA,Rfda,FIM,FCA,etc,etc,... per 2009...... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dc Mar 11, 2009 9:01 am | |
| AHHH!!!!
Mira de liar al Tino i al Carles per qe surtin com Botadevi home!!!!Jajaja | |
|
| |
Face_of_the_Moon Reserva
Nombre de missatges : 208 Age : 52 Localisation : Taradell, Osona Registration date : 13/06/2008
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dc Mar 11, 2009 2:46 pm | |
| - llorsai escrigué:
- AHHH!!!!
Mira de liar al Tino i al Carles per qe surtin com Botadevi home!!!!Jajaja Buf! nen! No saps el què et dius?! Què no els coneixes ... que es lien sols aquests! Per "culpa" d'ells no sé si mai podré oblidar LeMans Historique... jejeje Mmmmmmmmm ... Jo ja tinc les càmeres apunt, la pissarreta, el crono, els pompoms i la mini. El que no sé si tindré són mans per fer-ho anar tot, tot i tot! Déu meu quins nervis! PD: NO A L'AEROPORT A TARADELL! NO A L'AEROPORT A TARADELL! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dc Mar 11, 2009 2:51 pm | |
| Un aeroport a Taradell???
Internacional????? | |
|
| |
Face_of_the_Moon Reserva
Nombre de missatges : 208 Age : 52 Localisation : Taradell, Osona Registration date : 13/06/2008
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dc Mar 11, 2009 3:00 pm | |
| - llorsai escrigué:
- Un aeroport a Taradell???
Internacional????? Tant de bo fós això! Si almenys hi poguessim anar a buscar un Ryanair o un Iberia o un AirBoira (companyia que naixerà a la Plana de Vic amb la boira com a principal accionista de l'empresa ... ) Però què va! serà de l'estil de Sabadell: jets privats amb "senyors de Barcelona" que deien els nostres avis, o d'on sigui que vinguin, o per escoles de vols etc .... Ja ens estan destrossant prou el paissatge amb les put... torres de la MAT, només en faltaria que se'ns acabi la bonica imatge d'una comarca sobrevolada NOMÉS pels globus.... Ggggggggrrrrrrrrr !!!! Apa siau ! | |
|
| |
espace Reserva
Nombre de missatges : 428 Age : 54 Localisation : Valls Registration date : 11/11/2008
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dc Mar 11, 2009 9:56 pm | |
| Jc com que no baixarás, no cal que intentir acabar la xufa que t´estic fent, per disabte baixar-lo, oi?. Proxima data d´entrega: dia "...." de "..." al 1 ral.li slot " can LLorsai " | |
|
| |
Esparver Reserva
Nombre de missatges : 486 Age : 48 Registration date : 04/10/2007
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dj Mar 12, 2009 1:43 am | |
| Vols dir que val la pena fer-li? jo porto dues setmanes de mecànic a mecànic, i tira perque em toca..........per deixar decent el Celica ( i encara no arribaran a temps les llantes! ) I ara en Llorsai ens deixa solets ante el peligro..........això no es fa! a qui li haig d'arrencar els adhesius ara? al Marc? no es serio! Que naltres hem fet un esforç molt gran, però molt, perque no estiguessiu sols a Calafat........buahhhhhhhhh! Bueno, nem a seguir preparant el toyoto, i esperem muntar una ben bona, en representació de la Botadevi. ( el CST al ataquerrrrrrr! CST= Capitan Slow & Troupee o Club Slot Taradell.......el capitan Slow& Troupee es una de les escuderies menys laurejades de Catalunya, per no dir la que menys, tot i que porta 8 anys participant ininterrompudament al Campionat de Catalunya de rallyslot 1/24 i també a les 12 hores de Resistencia de Banyoles........es per això, que en el debut en participacions, i fent honor al nom, la escuderia segueixi el seu perible participatiu, sense fer nosa i disfrutant de la prova.........ale, que com deia el Paco Rubiales, perdó, Pepe Rubianes, vamos a pasarlo bien y por nuestros cojines que lo pasaremos bien!!!!!!!!!! Els integrants actuals del CST són .........en Sam i la Dolo, en Tino quan l'enredo, i qualsevol altre pringat que es deixi enredar per nar a passars-ho de collons.......jajajajaa ). Apa, Salutacions Sam | |
|
| |
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Ds Mar 14, 2009 6:46 pm | |
| Mentre espero ansios la cronica!!! us deixo unes fotus que hem fet a Montmelo al matí coincidint amb els cursets de reciclatge per oficials... | |
|
| |
espace Reserva
Nombre de missatges : 428 Age : 54 Localisation : Valls Registration date : 11/11/2008
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Ds Mar 14, 2009 10:27 pm | |
| Fotos de Calafat . Una estrena de p...tisima marer per en Sam i la Dolo, que ho varen fer de conya. i sobretot, molt bon rotllo. http://picasaweb.google.es/espacevalls/RallyclassicsSeriesCalafat# | |
|
| |
Rangelet Vi Jove
Nombre de missatges : 42 Age : 61 Registration date : 05/03/2009
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dg Mar 15, 2009 1:33 am | |
| Fantàstiques fotos Rafel i el pastís super bo. Al final no t'he donat el meu mail, apunta iraberri@terra.es A reveure Angel | |
|
| |
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dg Mar 15, 2009 10:34 am | |
| I els resultats???
I la crònica???
Bones fotus Rafel!!! | |
|
| |
Juanma Reserva
Nombre de missatges : 177 Age : 40 Registration date : 03/06/2007
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dg Mar 15, 2009 6:08 pm | |
| JC, cuando estabais rodando con el julai, yo taba en la sala de prensa haciendo el cursillo de apagafuegos...!! jeje | |
|
| |
meli Reserva
Nombre de missatges : 434 Age : 60 Localisation : TERRA ASPRA Registration date : 29/03/2008
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dg Mar 15, 2009 10:15 pm | |
| rangalet ja saps despres del corallo als volcans,estaras entre amics jejeje | |
|
| |
Rangelet Vi Jove
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dg Mar 15, 2009 10:21 pm | |
| Hola Meli. Vaig fer el meu debut en regularitat en el Volcans, i per això li tinc un carinyo especial, però encara no hem decidit amb el copi que farem al mes d'abril. D'aquí fins l'estiu l'únic segur són les RALLYCLASSICS SERIES a CASTELLOLÍ el dia 13 de juny. A reveure. Angel | |
|
| |
Rangelet Vi Jove
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dg Mar 15, 2009 10:25 pm | |
| - llorsai escrigué:
- I els resultats???
I la crònica???
Bones fotus Rafel!!! Juan Carles, nosaltres crec que van quedar els antepenúltims. Hem pagat la novatada però ens ho hem passat pipa. De posar-nos un temps de referència a la primera màniga de 2:25, vaig acabar fent les últimes voltes de la segona màniga a 2:12. Jo no en pensava que aixó dels circuits fos tan divertit. A reveure. Angel | |
|
| |
Markku Hauses Reserva
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dg Mar 15, 2009 10:39 pm | |
| - Rangelet escrigué:
- llorsai escrigué:
- I els resultats???
I la crònica???
Bones fotus Rafel!!! Juan Carles, nosaltres crec que van quedar els antepenúltims. Hem pagat la novatada però ens ho hem passat pipa. De posar-nos un temps de referència a la primera màniga de 2:25, vaig acabar fent les últimes voltes de la segona màniga a 2:12. Jo no en pensava que aixó dels circuits fos tan divertit.
A reveure. Angel Això m'agrada, que li hagis agafat el gust al circuit... Ah, la Neus avui m'ha explicat la grandíssima cagada que vas fer al triar el temps de referència... Es veu que la Ma. Àngels va triar 2:25 com a temps perquè era el temps MÉS lent que havia fet als entrenaments... I tu vas i agafes el mateix... Sort que en RamonG va deixar canviar els temps, que sinó... Resultats: 1. CPBMC - Marco/Conde - Porsche 911 2. Rallyclassics.org - Bone/Bone - Seat 128 3. MCS - Serrat/Gomez - Lancia Beta Montecarlo 4. CPBMC - Papon/Fontclarà - MGB 5. CPBMC - Clua - Alfa Romeo Giulia Super 6. CPBMC - Segurado/Natividad/Radermacher - Alfa Romeo Alfetta 7. CPBMC - Torres/Chuecos - Toyota Celica 8. Gernika Racing - Fundazuri/Rementeria - Opel Manta GT/E 9. Joan & Tix - Ball-Llosera/Pomar - Porsche 911 Carrera 2 10. Rally Club Costa de Azahar - Paradis/Bove - Alpine A310 V6 11. CPBMC - Romaní - Porsche 911 SC 12. CPBMC - Pedra - BMW 320 13. CPBMC - Iraberri/Garcia - Lancia Beta Coupé 14. CPBMC - Roig/Casas - Seat 850 Sport Coupé 15. CPBMC - Domingo/Bosch - BMW 3.0 CSI Com podeu veure, tots els que van disfrutar el menjar CPBMC va quedar automàticament "absorvit" per l'escuderia (fins al punt que la pròxima prova serà les CPBMC Series - Castellolí ). Lògicament, des del CPBMC estem molt contents per la nostra gran victòria com a escuderia... Curiosament, no hi ha ningú del Botadevi... | |
|
| |
espace Reserva
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dg Mar 15, 2009 10:41 pm | |
| Jo, ho sento, pero lo meu es fer alguna foto, , alguna bona, i moltes de dolentes,. Per a mi la cronica seria bastant facil, un dia esplendid, bon ambient, divetit, curiós... vamos perque anar a Montmelo, poden anar aquí?
Ah, més fotos http://picasaweb.google.es/espacevalls/Calafat2# | |
|
| |
udo
Nombre de missatges : 3 Age : 58 Registration date : 16/03/2009
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dl Mar 16, 2009 12:13 am | |
| | |
|
| |
Rangelet Vi Jove
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dl Mar 16, 2009 12:19 am | |
| | |
|
| |
udo
Nombre de missatges : 3 Age : 58 Registration date : 16/03/2009
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dl Mar 16, 2009 12:41 am | |
| Debido a las incidencias, el director de la prueba, la FCA, RFdEA, el Max Mosley, la Generalidad, el RACC y el Rey han obligado unanimamente al Sr. el pecident de pegar esta pegatina en los cuatro costados del motorhome: | |
|
| |
stratense
Nombre de missatges : 3 Age : 45 Registration date : 04/03/2009
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març Dl Mar 16, 2009 2:39 am | |
| ostia en Sam en el top ten...curios, molt curios... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març | |
| |
|
| |
| Rallyclàssics Sèries a Calafat - 14 de març | |
|