botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu

ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE

5 participantes
AutorMissatge
fina
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
fina

Nombre de missatges : 128
Registration date : 31/05/2007

CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE Empty
MissatgeAssumpte: CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE   CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE Icon_minitimeDl Nov 16, 2009 4:16 pm

Hola a tots,

El divendres 13, si si 13, El Carles, la Samba i jo vam agafar la furgo i cap a França. Vam parar a dinar a l'hora francesa a una àrea de picnic i abans havíem parat a comprar una baguette. Sorpresa, el preu de la baguette a 0,83€, més barat que aquí, i a sobre, un pa boníssim.
CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE Dsc01419 Cap a les 13h vam arribar a Ganges i no hi havia ni un rastre de que es fes un ralli ?¿. Vam decidir d'anar a buscar un camping obert i si, el vem trobar. A Montolieu un camping municipal, estaba obert amb uns 15 bungalows, però ningú per enlloc, tant sols un telèfon on havies de trucar. Sense dubtar, vaig trucar i.... música d'esglèsia, que passa?? ho vaig tornar a probar i no va contestar ningú..¿? Vam tornar a Ganges a fer visita turística i a l'oficine de turisme els hi vaig comentar ho del camping. van dir-me : vous pouvez vous instaler et si vient quelqu'un qui vous dit que c'est le responsable du camping, bien, et sinon,... vous fait nuit et a lendemain partez sans probleme!!. Vam instalar-nos i cap a les 19h, va venir un senyor amb cara de capellà per a cobrar-nos l'estància al camping. Es normal fer-ho així a aquesta època de l'any. Per cert, al càmpig erem sols!!!.
CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE Dsc01420
Bé, ja el dissabte a les 8 del matí estàvem possant pancartes de GT2i per tot el poble i vam començar a veure clàssics que no tenien res a veure amb el rally: tipus 2CV que utilitza la gent com a cotxe normal...
CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE Dsc01421

CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE Dsc01422
Amb el Rafel, Martí, Sam i Dolo vam fer un dinar de luxe a l'aparcament de sota el parc tancat i la Samba es va encarregar de que no sobrés res.

Quan anàvem per trobar al meu pilot (en Carreras) vam parlar amb el Sr. Chabas, que amb el seu AMI6, són encantadors. Va donar-me records per algún que altre forista (j. Miquel) i ja vam quedar entesos per a trobarnos a la sortida del Montecarlo Historique a Barna.
CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE Dsc01510
Després vam veure l'equip citroën amb els DS i pilots com en Neyret..
CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE Dsc01511
Al final vam trobar-nos amb el Josep Mª que ja havia fet més voltes que un ventilador i no era el seu dia preferit : Li havien robat el remolc, no li anàvem els intermitens al Dyane, tothom a sobre d'ell per a fer cursos de Blunik. Vam escapar-nos a calibrar i a esperar l'hora de sortida.
CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE Dsc_0010
L'equip d'assitència BOTADEVIRACINGTEAM, va estudiar totes les possibilitats per a poder-nos fer una assistència profesional i sens dubte que ho van aconseguir!!! Moltes felicitats i gràcies, sino encara estariem tirats sense benzina a meitat de tram.

Comença el rally i anem cap al primer tram. Tram amb paelles. Sortim, peu a baix, paelles i mes paelles en pujada,
CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE Dsc_0110
el pobre Dyane no dona per més, a sac, a tot el que donava el pobre cotxe. S'acaben les paelles però no hi ha manera de recuperar, gas, gas, algun que altre sustet. Jo pensava, si és un rally de velocitat total!!!!. Havia plogut i la carretera patinava molt, tenia un estat "glissant", com diuen els autòctons. Després d'algun petit despiste per part meva, comprobo que les distàncies entre tram no quadran ni "por asomo". No dic res. Al següent tram, un altre vegada peu a baix, veient les marques de rallyes de velocitat a cada curva. Unes passades contra arbres, barrancs, etc. al-lucinants. Torna a no quadrar la distància. Pensem que anem mal calibrats. El tercer tram bestial i a sobre el factor boira baixa. No es veia tres dalt d'un burro. Nosaltres a Sac i algun que altre "todo tieso". El quart tram teniem un dubte: l'acabarem??? Crec que si, diu el Josep Mª. Cap a la part mitja-final de tram, la "cabra" comença a fallar, problema d'encesa?? El Josep Mª canvia l'encesa i gass. Al cap de 500 mts. torna a fallar: estavem a 0 de benzina. Parem i truquem a l'assitance. Com sempre, mòbils fora de cobertura, nosaltres plovent amb una ratlleta de cobertura. Estàven esperant a l'equip Ogier (els pares del Sebastien Ogier) ....
CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE Dsc_0111
que ens havien dit que portàven una marratxa amb 5l de benzina, però no passàven. Ja haviem decidit d'esperar la voiture balai, quan Saint Ogier va aparèixer i molt amablement va parar per a donar-nos la benzina. Vam posar els 5litres i jo anava provant de localitzar a l'Assitència i sorpresa, apart de poder parlar amb ells, estàven a uns 4 kms de nosaltres!!! Vam passar unes paelles en baixada i en una d'elles estàva la furgo amb la marratxa de 20l i el J.Carles i El Sam a punt, al més bon estil de la F1.

Al sopar, tothom es queixava de que no li havien quadrat els metros. El Josep Mª anava dient que a nosaltres si que ens quadrava.... jajajaj. només de veure les cares dels altres, em petava de riure!!!. A mig sopar vaig aixecar-me a buscar més menjar i vaig veure al Sr. Chabas que s'aixecava ràpidament. Com que hi havia en Jean Pierre Nicolas, vaig pensar que volia anar a parlar amb ell. Sorpresa!!! va venir a parlar amb mi!! És una excelent persona!!!.

La segona etapa va ser algo més tranquila, amb boira, pluja i amb algún troç menys per anar tant a sac, però igual de divertida.

En resum, un rally que hauria de fer molta gent de per aquí. La gent, tant organitzadors, pilots i públic tenen un tarannà molt bo. Els trams estàvem a tope de públic, flashos per tots el trams, als pobles, plens de famílies, "achuchant" als clàssics i el millor, és que els participants van a disfrutar i s' s'han de parar per ajudar, cap problema, perden el rally però guanyen amics, cosa que aquí s'ha perdut.
CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE Dsc_0011
Vinga, moltes gràcies, Rafel, Martí, Sam i Dolo.
Crec que farem més rallyes així. J. Carles i Samba, gràcies per aguantar-me. Mentre jo vaig en cotxe us fastidio a vosaltres anant a dormir tardi a passar fred.
Josep Mª, moltes gràcies per no cardar-me bronca quan m'equivocava en alguna cruïlla...

Gràcies a tots i fins molt aviat
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

Nombre de missatges : 1818

MissatgeAssumpte: Re: CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE   CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE Icon_minitimeDl Nov 16, 2009 5:18 pm

Ens ho vam passar tots GENIAL!!!!!

Felicitats!!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Face_of_the_Moon
Reserva
Reserva
Face_of_the_Moon

Nombre de missatges : 208
Registration date : 13/06/2008

MissatgeAssumpte: Re: CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE   CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE Icon_minitimeDl Nov 16, 2009 6:18 pm

llorsai escrigué:
Ens ho vam passar tots GENIAL!!!!!

Felicitats!!!!!

Cert! No hi ha paraules per descriure-ho millor.
Però haver de sortir del mig del tram, entre participant i participant sobretot per no molestar, per una carretera monoplaça, amb boira com si fossim a Vic, plovent i amb 2 furgonetes d'assistència ... té la seva gràcia!!! Buf!
A les paelles de final de tram, la penya demanant-nos freno de mà! amb l'space i la volkswagen ..... ziu ziu ! Estan com cabres!
Ostres! D'altra banda, quina enveja d'afició eh!
Ben mirat, una experiència més!
Tornar a dalt Ir abajo
http://elstrencaclosquesdeladolo.blogspot.com/
espace
Reserva
Reserva
espace

Nombre de missatges : 428
Registration date : 11/11/2008

MissatgeAssumpte: Re: CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE   CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE Icon_minitimeDl Nov 16, 2009 9:34 pm

Que més volem, d´una manera o d´altra, tots vam fer carreres i a sobre ens ho vam passar teta.
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

Nombre de missatges : 1818

MissatgeAssumpte: Re: CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE   CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE Icon_minitimeDl Nov 16, 2009 11:37 pm

CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE DSCN3444
Tornar a dalt Ir abajo
Esparver
Reserva
Reserva
Esparver

Nombre de missatges : 486
Registration date : 04/10/2007

MissatgeAssumpte: Re: CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE   CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE Icon_minitimeDt Nov 17, 2009 12:02 am

Ui le chien............jejeje

Molt bona la crónica Fina!

Jo ja ho vaig dir, aqui hi hem d'anar a correr.........fem calendari i sortim a fer dos o tres rallyes l'any per aqui dalt, aprendrem francés i gaudirem d'unes carreteres que aqui no tenim, una afició que aqui no tenim i una tranquilitat en termes de transit, que aqui no tenim.

I a sobre ens podem fer importadors de fulles d'afaitar!jajajajajajaa

Salut

Sam
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE   CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

CRÒNICA rALLY GT2I CEVENNES HISTORIQUE
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1