botadevi foro
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
botadevi foro

Per parlar del que vulgueu

ÍndexGALERIACercarÚltimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió

OER Circuit d'Alcarras

+2
llorsai
Juanma
6 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Juanma
Reserva
Reserva
Juanma

Nombre de missatges : 177
Registration date : 03/06/2007

OER Circuit d'Alcarras Empty
MissatgeAssumpte: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDg Nov 04, 2007 10:48 pm

Hola a tothom,

aquest finde hem estat al nou per nosaltres circuit d'alcarras per fer l'Open de las espanyes de resistencia, que dir...buff...

Comencem pel traçat, macu, macu, i mes macu amb zones molt tecniques i d'altres molt rapides, sobretot la baixada de darrera...escatories, per ser un circuit nou i amb la de camps que hi han al costat, podien ser mes generoses; els vials, brutals, gran part eran sense diferenciació entre pista i vial, podies pasar del vial a la pista com volies; instalacions/boxes/torre, encara en construcció, amb nomes 8 boxes, un del alcaide (ja ho explicaré) i la resta carpes, per on es colava qui volia perque no hi habia ningú per mirar-ho; la nostra tasca, una mica de tot al pit-lane, guiar a la direcció, parrilles, de tot, vamos, i el culo inquieto que escriu, dissabte, rescatant cotxes...

L'alcaide de Alcatras: vease individuo, que siendo el dueño del circuito, hace y deshace a su antojo, hace lo que quiere manda cuando no debe para hacer las cosas como le sale de los mismisimos, y que nos cierra nuestro box, porque, se le cogieron unas latas de mas, cuando alli entraba hasta el apuntador...

Conclusió, bon traçat, pero serveis i organitzacío que deixa molt que desistjar per ser un campionat d'espanya...

Apa, pasiu be
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

Nombre de missatges : 1818
Registration date : 31/05/2007

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDl Nov 05, 2007 7:26 pm

No hi han fotos ?
Tornar a dalt Ir abajo
Juanma
Reserva
Reserva
Juanma

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDt Nov 06, 2007 3:37 pm

Jo no tinc fotus, i crec, que dels que anavem, no va fer-ne ningú, pero es un bon lloc per fer una concentració o coses per l'estil
Tornar a dalt Ir abajo
fina
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
fina

Nombre de missatges : 128

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDt Nov 06, 2007 5:32 pm

Es una bona opció de cara a properes gimcanes,o,cosetes...
Tornar a dalt Ir abajo
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses

Nombre de missatges : 240
Registration date : 22/07/2007

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDt Nov 06, 2007 6:56 pm

Bones!

Amb això que ha dit la Fina, se m'ha acudit una idea molt bona de cares a una pròxima gimcana:
- Es tracta de donar moooltes voltes al circuit aquest (no sé, durant 3 o 4 hores, per exemple)
- Es va cronometrant el temps de cada cotxe, des que comença fins que s'acaba, i comptant les voltes que faci cadascú
- I guanya el que hagi fet més voltes

Què us sembla? No crec que mai s'hagi fet algo similar, i per tant a can Botadevi serieu els pioners... Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
fina
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
fina

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDt Nov 06, 2007 8:40 pm

No t'acabo d'entendre......

Tal i com ho plantejes,...no seria una resistencia pura i dura???
Tornar a dalt Ir abajo
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDt Nov 06, 2007 8:56 pm

exactament això volia dir... Very Happy

es podria fer, sense necessitat de RFEdA's ni FCA's pel mig? I portant cotxes de circuit?

és que em sembla que hi podria haver bastanta gent que li agradaria participar...
Tornar a dalt Ir abajo
Juanma
Reserva
Reserva
Juanma

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDt Nov 06, 2007 11:48 pm

Segons algo que m'han comentat avui, en Francesc gutierrez, capo d'v-line, per la temporada que ve, montara un campionat amb cotxes antics...no se mes, pero ojala sigui cert, perque m'aha dit que 300€ el cap de setmanes de curses amb tot, si se algo mes ja ho diré...

PD.- pero no tinc ni idea de lo que cobra aquell circuit pel lloguer...
Tornar a dalt Ir abajo
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDt Nov 06, 2007 11:56 pm

Acabo de veure els preus del circuit...

Un dissabte o diumenge, màxim 30 cotxes, 10 controls i 8 boxes, 6720€ + IVA.

A part, 20€ per cotxe d'assegurança

I suposo que ambulància a part... (em sembla que 200€ més)

Total aproximat: 8595€, 286€ per cotxe...

Que, tot sigui dit, és MOLT barat comparat amb qualsevol cursa del campionat català de velocitat (300 o 360€), ja que aquí tens "tot el dia", i allà em sembla recordar que eren 2 mànigues de 1/2 hora...

S'ha d'estudiar... Així "a botepronto", no sembla cap bestiesa...
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDc Nov 07, 2007 10:17 am

Jo crec que és un proposta molt bona.

Però em sembla que lo de fer-ho sense comptar amb cap federació és una mica negre.

Recordo els problemes que va tenir Peugeot amb la REFEDA quan va fer els seus "rencontrés" a Albacete.

No se, ho hem d'estudiar això ! !
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDc Nov 07, 2007 10:28 am

De totes formes, algo així ja es fa a França

El trofeig MAXI 1000, dedicat a clàssics de menys de 1000 CC.

OER Circuit d'Alcarras Doc-1375

Jo no en se gaire d'això.
JM Solé, ens podries informar? Crec que tu saps algo més.
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDc Nov 07, 2007 10:29 am

OER Circuit d'Alcarras 022dijon04
Tornar a dalt Ir abajo
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDc Nov 07, 2007 11:37 am

llorsai escrigué:
De totes formes, algo així ja es fa a França

El trofeig MAXI 1000, dedicat a clàssics de menys de 1000 CC.

OER Circuit d'Alcarras Doc-1375

Jo no en se gaire d'això.
JM Solé, ens podries informar? Crec que tu saps algo més.

Jo et puc informar sobre la Maxi 1000, ja que és un dels destins més probables del meu Trabant (i també hi havia pensat amb el 850).

És un trofeu FFSA, amb mitja dotzena de proves (més o menys) a França i una a Portugal.

Cotxes fins a 1150cc (per culpa de la FFSA, ja que al principi era fins a 1000cc), 2 classes, fins a 850cc i més de 850cc (la de més de 850cc SEMPRE és guanyada per Mini's).

El reglament és molt estricte, quasi no es pot tocar el cotxe.

Ah, són carreres de velocitat pura, 360€ per carrera, 360€ inscripció al campionat, dissabte entrenaments (1/2 hora), diumenge cursa (1/2 hora).

El que si es fa a França sense llicència FFSA és els 100 Tours, que l'Enric Clua és un gran "viciat" d'aquest format i va intentar portar aquí amb l'ajuda de Rallyclàssics, tot i que va ser un fracàs absolut. Tampoc és resistència, tot i que ho sembla. La gran diferència que hi ha entre els 100 Tours francesos i els de Can Padró és que allà no hi ha límit de temps per volta, per tant si tens prous pebrots, pots anar a fondo durant tota la cursa. A més, a partir del 2008, és obligatori portar barres al cotxe. Per al 2008, hi ha 3 proves:
- Paul Ricard: 2 o 3 hores d'entrenaments i 8 hores seguides de cursa. "Cazi ná". 2050€ 3 pilots. Per desgràcia, coincideix amb el Costa Brava "de veritat"
- Val de Viennes: 3 hores d'entrenaments, 4 hores de cursa. 950€ 3 pilots
- Nogaro: 3 hores d'entrenaments, 2 mànigues de 4 hores de cursa. 1400€ 3 pilots

Com veieu, tal com ha dit en JM Solé al missatge del Cevennes, els francesos ens foten la mà per la cara i molt, en temes d'automobilisme... Sort que tinc la frontera a 50km... Laughing

Marc

P.D.: He enviat emiliu al Circuit d'Alcarràs per veure si es podria fer el que comentava ahir. També he parlat amb més gent...
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDc Nov 07, 2007 11:52 am

Tens un Trabant??????

Ja aniras informant del que et vagin dient !!
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDc Nov 07, 2007 11:54 am

I lo dels 100 tours........... crec que ho haureim de recuperar, potser amb terra, potser sense límit de temps, potser ...

Ja parlaré bma la secretaria de Rally Classics que hi tinc molta confiança.
Tornar a dalt Ir abajo
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDc Nov 07, 2007 12:09 pm

Si, tinc un Trabant 601S... El vaig "trobar" fa 4 anys al meu mecànic... En aquella època estava intentant comprar un Capri 2300XLR, un Mk1 (que també estava al meu mecànic) i no aconseguia localitzar la seva propietària, i un dia el mecànic em va oferir el Trabant, el qual estava (i està) donat de baixa i el vaig comprar per 150€...

Vaig estar arreglant-lo durant una temporada, ja que el volia fer servir per regularitat, però entre que és un conyàs tornar a fer l'alta, que al ser de 1985 encara no s'hi pot còrrer, que em vaig comprar el 850 i que l'última vegada que me'l vaig mirar a fons faig trobar que els coixinets del ciguenyal (que són de boles) estan trencats (tot i que el motor FUNCIONAVA), doncs ho he anat deixant... Encara no sé què en faré... Si cotxe de circuits, si cotxe de gimcanes (és una bona opció, no Very Happy), o si cotxe per fer el Clàssic Regularitat (amb 26cv es va sobrat, en aquells rallies... Razz). Però bé, ara mateix estic liat amb un 124 Sport 1600 bastant gordu (no sabeu pas el que costa trobar discs per als frens que portaven els Seat oficials de l'època... Sad )

I sobre recuperar els 100 Tours... Buf, la de vegades que he insistit a l'Àlex... El que passa és que no se sap ben bé perquè, però a la gent no li interessa... Res comparat amb el que passa dels Pirineus cap amunt, a on hi ha llista d'espera per participar, i 60 cotxes a la graella de sortida... I no et vulguis apuntar als francesos amb un Alfa o un Porsche, que no et deixaran, al haver-hi massa gent...
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDc Nov 07, 2007 12:25 pm

Potser es somiar truites………

Recuperar el cent tours, (100 voltes per que no s’empipin els francesos), a Sentment,(circuit de terra molt ben parit),a , Calafat ,(seria molt mitic),.Al oval de Sitxes.(això si que seria la Ostia),…..o fer-ho en algún traçat urba antic,(Alcañiz,Granollers…)….

Alcañiz(la ciudad de lmotor), es una altre opció amb cara i ulls,crec que ens sortiria més barato,i,segurament tindriam la Ostia d’ajudes d’aquesta gent del Aragó,que,(no per que sigui el meu poble),son molt ben parits. Tenen un circuit de Karting acabat ,on es poden ficar 20 cotxes sense problema , (crec),i tampoc esta tant lluny.

El cent tours de Rallyclassics ,no crec que fos tant fracas….i , pot ser no era tant bon moment com ara, que l’afició ha crescut moltisim.

A més crec que els participants s’ho van passar prou bé….de fet, crec que tots i repetirien,(Oi JM sole??)……

De cara l’any que bé hem de moure algo així…….Per pasar-ho bé,que crec que es la filosofìa bona…..

PD

Algún dia m'has d'ensenyar tots els catxarros que tens.

Tornar a dalt Ir abajo
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDc Nov 07, 2007 3:43 pm

Fer un 100 Tours en un circuit de terra és complicat... No pel tema organitzatiu, sinó perquè la gent que conec que el vol fer tenen cotxes de circuit (de velocitat, clar)...

En asfalt estaria de puta mare, i ja que sembla ser que per aquí hi ha la secre de can rallyclassics, aquesta li podria comentar a l'Àlex que els francesos tenen un problema, amb el 100 Tours del 2008: ha caigut la prova de Ledenon per culpa dels ecologistes (volen cotxes amb menys de 90dB o similar)... Per tant, Rallyclassics podria parlar amb el francesos, ja que encara no hi ha cap prova substitutòria, per organitzar un 100 Tours a Calafat, Alcarràs, Alcañiz o similar... Avantatges? Doncs que els francesos podrien portar 30, 40 o 50 cotxes, sistema de cronometratge, i Rallyclassics segur que amb aquesta perspectiva pot trobar patrocinadors, amb tants de cotxes... O sigui, que quasi seria una aposta segura.

El tema circuit urbà ja seria la rehòstia... Però em sembla a mi que als ajuntaments no els hi agrada la idea (a menys que sigui el de Lloret)... I per còrrer a Terramar, ja us veig a tots amb la formigonera a arreglar el circuit, que pel que diuen fa pena (a part que el propietari no vol ni sentir a parlar de cotxes, ja que hi té un hort i li aixafarien les tomates i els enciams Razz)

El 2n 100 Tours no sé si va ser o no un fracàs... Econòmicament tampoc ho puc saber, el que si que deuria anar bé per fer proves del sistema de cronometratges amb transponder, que ja es va veure que per rallies era una merda, tot i que en circuit anava de collons... I els participants vam disfrutar com camells, tot i la manca d'infraestructura d'aquell circuit i lo perillós que és: sense escapatòries, sense ambulància, amb llocs on els cotxes anaven de cares o quasi...

I sobre els meus catxarrus, ja has vist el 850, i el Trabant és aquest:

OER Circuit d'Alcarras Trabi30

I el motoràs:

OER Circuit d'Alcarras Trabi31

Ara està pràcticament igual... A part del que t'he explicat del ciguenyal trencat, l'última vegada que m'hi vaig posar va ser per arreglar la bomba de fre, i un cop arreglada amb totes les gomes noves, es va trencar un bombí de fre (massa rovellat)... Sad

Del 124 ara mateix no en tinc fotos, però és igual, ja que està sense llums, sense motor, amb la instal·lació elèstrica desfeta (perquè fa cagar i la faré nova), i a part d'això el cotxe no és meu, me l'ha deixat en Clúa perquè no vol que corri els 100 Tours o a Nürburgring amb el Trabant o el 850... Bé, i suposo que també perquè no tenia ganes que el cotxe s'acabés de fer malbé del tot tirat al mig d'una vinya a Arenys... Razz
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDc Nov 07, 2007 4:25 pm

Que guapo el trabant!!!!!!!!!!!

Jo, ara fa una estona que acabo d'anar al desguaç de davant de la meva feina(Sentmenat),i he vist entre no se quants bmw historics,un Ondine,i,un Seat molt raro,i,molt antic.....penso que era un 1400 com aquest....pero clar,tot rovell......si puc un dia d'aquests els hi faria una foto.....esta per fer-ho tot,pero aixó per le gent com vosaltres que hi enteneu,crec que no es problema.

OER Circuit d'Alcarras Seat_1400_B_Especial_antes
Tornar a dalt Ir abajo
fina
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
fina

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDc Nov 07, 2007 4:29 pm

És una idea molt bona això dels 100 tours, el problema està en que no podem deixar de banda les assegurances ni a les Federacions!!!!. Tot això encareix molt i molt les curses. Només dir-te que a França, una assegurança per circuit i per 24h, costa uns 20€. la mateixa assegurança en el nostre país costa 120€????. Com S'explica????. Seria questió de contactar amb gent que s'impliqués a participar i mirar el tema costos aviam si quadren.

En el tema de fer-ho en circuit de terra, pot ser molt divertit. El problema està en que a la mitja hora o abans, el circuit pot estar ple de reguerots, roderes, forats i farà que els cotxes comencin a trencar-se per tot arreu....

De totes maneres, tot es qüestió de mirar-ho be i decidir si es pot o no fer (sempre a través d'un organitzador donat d'alta a la Federació, clar....)

Fins aviat.
Tornar a dalt Ir abajo
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDc Nov 07, 2007 4:32 pm

Fina,

Doncs no ho acabo d'entendre... Llavors, l'assegurança aquella de 20€ per cotxe que ofereixen a Alcarràs, només és per fer tandes lliures?

Llorsai,

Si, és un 1400, el trasto que poses... I jo de professional, res de res... Sóc informàtic, i l'únic que sé de mecànica i així ho he anat aprenent sobre la marxa... Però com que són motors molt simples, són fàcils d'arreglar... La planxa ja és un altre tema, si no trobes un planxista bo, i que ho vulgui fer...
Tornar a dalt Ir abajo
jmsole
Criança
Criança
jmsole

Nombre de missatges : 66
Registration date : 05/11/2007

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDc Nov 07, 2007 5:04 pm

com deia el profeta:"si la montanya no va a mahoma, etc...".Amb aixo vull dir que ens plantajem fer un equip Bota de Vi per anar a provar els 100 Tours, per exemple de Nogaro. I despres ens ho rumiem, ja que no es nomes aixo sino que tambe hi ha les "Course de cote" de regularitat i carretera tancada o be les de demostració igualment a carretera tancada. Nois hi ha molta feina.
Tornar a dalt Ir abajo
Markku Hauses
Reserva
Reserva
Markku Hauses

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDc Nov 07, 2007 5:26 pm

jmsole,

Si no recordo malament, tu anaves amb el 124 "taxi" al 100 tours de can padró, no?

Bé, nosaltres ja estem preparant un 124 per anar al 100 tours, PERÒ no començariem pel de Nogaro, ja que és a l'octubre i volem còrrer abans, a part que el de Nogaró l'han canviat de format i ara són 2 mànigues de 4h cada una...

Haviem pensat en debutar a Val de Vienne... Val que és un xic lluny (jo ho tinc a 600 o 650km de casa), però com que només és un dissabte, es pot anar tranquilament el divendres, i tornar entre el dissabte i el diumenge.

Tot això s'hauria de rumiar una mica ràpid, ja que per no quedar-se sense plaça s'han de fer les inscripcions aviat...
Tornar a dalt Ir abajo
llorsai
Admin Gran Reserva
Admin Gran Reserva
llorsai

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDc Nov 07, 2007 5:29 pm

Sabia jo que vosaltres dos us entendrieu !!!

per cert JM Sole...m'he permes posar-te un avatar.
Tornar a dalt Ir abajo
jmsole
Criança
Criança
jmsole

Nombre de missatges : 66
Registration date : 05/11/2007

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitimeDc Nov 07, 2007 5:38 pm

Moltes gracies, estic molt "guapo". i a mes a mes, aixo no els hi he vist fer als Francesos pero es igual, m'ho invento jo, Slaloms per a classics en qualsevola modalitat (velocitat, regularitat o a dues rodes, es igual.) aixo si, sobre asfalt que si no a la gent li costa treure el cotxe.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras   OER Circuit d'Alcarras Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

OER Circuit d'Alcarras
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 4Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent