| OER Circuit d'Alcarras | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
llorsai Admin Gran Reserva
Nombre de missatges : 1818 Age : 52 Registration date : 31/05/2007
| Assumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras Dl Nov 12, 2007 6:56 pm | |
| Info de preus......pero ja!!!! | |
|
| |
Markku Hauses Reserva
Nombre de missatges : 240 Age : 45 Registration date : 22/07/2007
| Assumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras Dv Nov 23, 2007 3:29 pm | |
| Alguna cosa més sobre el I GP Botadevi... Ara estava llegint el foro del 124, i es veu que fa poc van fer unes tandes a Can Padró. Eren sense ambulància, i hi va haver un que es va fotre un santíssim lletot, amb copi ferit. Al portar-lo a l'hospital a que li posessin punts, l'amo de Can Padró els hi va dir que sobretot no diguessin res de que allò havia passat al circuit, per evitar merders. Què s'hauria de fer per evitar possibles problemes d'aquests? No em refereixo a accidents, que tot i que teòricament es va amb seny, sempre n'hi poden haver, sinó a això d'assegurança i tal... L'ambulància ja vam donar per suposat que hi havia d'anar. Més info del que va passar: http://seat124.net/foro/viewtopic.php?t=1744&postdays=0&postorder=asc&start=120. El que va volcar era en Monlancia. | |
|
| |
| Assumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras Dv Nov 23, 2007 9:24 pm | |
| Crec que al preu del lloguer de la tanda,ja entra un seguro....pero no se fins quin punt et cobreix.
Aixó seria parlar amb el circuit per veure quina mena d'assegurança te contractada.
A una cursa normal,circuit,a Espanya,son 120 € per cotxe i dia. A França 20€.
.............. | |
|
| |
pepblauet Reserva
Nombre de missatges : 206 Age : 63 Localisation : Girona Registration date : 03/12/2007
| Assumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras Dc Gen 30, 2008 9:13 pm | |
| Ostres! em sembla que m'he equivocat i he posat el post en un lloc que no tocava, o sí. Bé per si de cas em torno a presentar, sòc en Pep. Vaig estavellar el meu 127 al rally d'Hivern, però ara tinc un altre cotxe, que tot i no ser clàssic ronda els 20 anys. M'apunto a un bombardeig on faci falta i si és en forma de 100 tours encantat de la vida. Salut, llibertat i gas | |
|
| |
Markku Hauses Reserva
| Assumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras Dc Gen 30, 2008 9:38 pm | |
| - pep escrigué:
- Ostres! em sembla que m'he equivocat i he posat el post en un lloc que no tocava, o sí. Bé per si de cas em torno a presentar, sòc en Pep. Vaig estavellar el meu 127 al rally d'Hivern, però ara tinc un altre cotxe, que tot i no ser clàssic ronda els 20 anys. M'apunto a un bombardeig on faci falta i si és en forma de 100 tours encantat de la vida.
Salut, llibertat i gas Bones Pep! Vaig veure que t'havies registrat, però no sabia si eres tu, i com que no vas posar cap missatge... El nou paratu que tens és un d'aquells que la marca és de 3 lletres i amb una rodona a quarts (blau i blanc)? Ja em va comentar algo, l'Enric... Sobre el tema 100 Tours / 1 GP Botadeví, el tema està un xic parat... S'està esperant si es té més informació del circuit de St. Feliu de Buixalleu (que està o estava en construcció)... A part d'aquest circuit, l'altre dia em van comentar que al circuit del Rosselló (em sembla que en jmsole ja n'havia parlat) els diumenges hi deixen voltar amb cotxe o similar, i que està prou bé... També es podria mirar... Ens veiem! Marc | |
|
| |
| Assumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras Dc Gen 30, 2008 10:58 pm | |
| Com diu en Marc....estem en "stand bye". Ja anirem parlant... Pero quedes convocat a totes les mogudes que fem..... Benvingut | |
|
| |
pepblauet Reserva
Nombre de missatges : 206 Age : 63 Localisation : Girona Registration date : 03/12/2007
| Assumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras Dc Gen 30, 2008 11:05 pm | |
| Si marc, el cotxe és un BMW 318 is. Un cop reparat, sembla que no té gaire res, si mes no el faré servir per anar a passeig. Cal simonitzar-lo (com a mínim) s'ha passat tres anys avariat i parat en un pati d'una casa. El que passa és que feia mal el cor no comprar-lo. Cada dia passava per la carretera i el veia allà aturat, i clar al final, quan vaig aixafar el pobre "blauet", no vaig pas poder-me'n estar. Del circuit del Rosselló crec que n'he sentit parlar, i diria que pot ser possible, però bé, caldrà esbrinar si algú en sap alguna cosa per propia experiència. No coneixeu pas ningú que hi hagi voltat? | |
|
| |
pepblauet Reserva
| Assumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras Dc Gen 30, 2008 11:07 pm | |
| - llorsai escrigué:
- Com diu en Marc....estem en "stand bye".
Ja anirem parlant... Pero quedes convocat a totes les mogudes que fem.....
Benvingut Si bé, gràcies, per poc que pugui hi seré | |
|
| |
Markku Hauses Reserva
| Assumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras Dc Gen 30, 2008 11:44 pm | |
| - pep escrigué:
Del circuit del Rosselló crec que n'he sentit parlar, i diria que pot ser possible, però bé, caldrà esbrinar si algú en sap alguna cosa per propia experiència. No coneixeu pas ningú que hi hagi voltat? Jo vaig estar parlant amb en Josep Gui la setmana passada, i ell hi havia estat un diumenge. No hi va voltar, però com que queda a prop, un dia podriem fer-hi una "incursió" a veure com va... El que si em va dir, és que eren uns 60€ tot el dia... "Cazi ná"! Ja l'acabaré d'interrogar durant La Llana... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: OER Circuit d'Alcarras | |
| |
|
| |
| OER Circuit d'Alcarras | |
|